Haha, altijd toch ook weer leuk als je kerel lekker beschermend doet, vind ik in ieder geval een fijn gevoel . We hebben niet echt plannen, laatste keer dat ik hem zag was alweer 1,5 week geleden dus gewoon lekker rustig aan doen en samen zijn, hij heeft deze week voor de komende 3 weken extra lange dagen (ong 9 tot 11 uur werken per dag ..) dus dan gun ik hem ook wel een weekendje rust . Wat hij wel niet over heeft om te sparen voor ons huisje <3.
isa: zou je mijn nod op lijstje kunnen aanpassen naar 9sep ben afgelopen zaterdag ongie geworden dus uitgaande van 29dagen is de volgende nod 9sep tevens de dag dat mijn banner afloopt
Haha Ja mijn vriend is sowieso heel erg beschermend en nogal opvliegend.. haha Ah veel werken inderdaad, jullie allebei trouwens! Maar wel lekker sparen Goed hoor!! Gaat de tijd ook lekker snel van! Wat rot zeg! Ik ga het voor je aanpassen. Zie inderdaad dat je banner aan het aflopen is. Wel erg spannend.. Hoe voel je je er zelf onder?
.................................... Bekijk bijlage 267348 ................................................. ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Sophia89 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 10 augustus - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 11 augustus - Tiraa (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 16 augustus - Yasminn (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 25 augustus - Liesje88 (23 jaar) Ronde 3 na VMK, eerste kindje NOD op: 1 september - xxlove06 (20 jaar) Ronde 11, eerste kindje NOD op: 6 september - xDoo (19 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 6 september - IS88 (24 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 8 september - Christina89 (23 jaar) Ronde 4 na MK, eerste kindje NOD op: 9 september - CBella (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 19 september - Beebje082011 (22 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: Onbekend ♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Isabel Olivia (22 jaar) ................................................. ♥ ZWANGER ♥ - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON/Dochter/Verrassing - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: +/- 5 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Loes1990 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Luffy90: 16 augustus - Intake verloskundige - Wonderwensje: 22 augustus - Controle verloskundige - Luffy90: 23 augustus - Eerste echo - Corina1989: 30 augustus - Eerste echo - Corina1989: 31 augustus - Intake verloskundige - Bailey07: 31 augustus - Combinatietest - Bloemmm: 31 augustus - Intake verloskundige - Amann: 4 september - Controle verloskundige - Roosje24: 10 september - 20 weken echo - Wonderwensje: 13 september - Controle verloskundige - Wonderwensje: 13 september - Echo i.v.m cyste - Bloemmm: 17 september - Eerste echo - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige ................................................. ♥ BEVALLEN ♥ ................................................. Christina, heb het aangepast. Alleen Loes, als je nu net als Bloem 5 weken zwanger bent is je uitgerekende datum natuurlijk ook veranderd. Ik heb het aangepast, als het anders moet hoor ik 't wel
Hoii, Na het meelezen op dit forum, wil ik me toch wel aansluiten bij het lijstje "nog niet bezig met zwanger worden". (Nou goed als het aan mij lag waren mijn vriend en ik toch al even bezig.. ) Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben een meid van bijna 21 jaar (eind augustus wordt ik 21) en mijn vriend is 22. We wonen in december 3 jaar samen te Tilburg. Momenteel zijn we druk op zoek naar een ander woning en mijn vriend gaat in september weer studeren (voor 3 a 4 jaar). Ikzelf studeer in februari 2013 af (als alles naar plan verloopt). Nu wilde ik eigenlijk altijd al jong moeder worden en dat gevoel is alleen maar sterker geworden de laatste tijd. Eigenlijk ben ik al vanaf mijn 16de vrij zelfstandig door mijn verleden en met 18 ben ik dan ook definitief op mezelf gaan wonen. Nu ik bijna klaar ben met mijn opleiding wordt het moedergevoel alleen maar sterker, maar helaas wil mijn vriend nog niet aan kinderen beginnen. In eerste instantie wilde hij kinderen als hij 24 was (dus over 1,5 jaar), maar nu wil hij zowiezo wachten tot hij klaar is met zijn opleiding. Aan de ene kant begrijp en respecteer ik zijn mening. Overigens zegt mijn hart iets heel anders. Ik ben bijna klaar met school en ben klaar om aan kinderen te beginnen. Tegelijkertijd ben ik van mening dat je tijdens je opleiding meer tijd hebt voor kinderen (als de financien het toelaten) als dat je beiden een fulltime baan hebt. Nu probeer ik af en toe toch met mijn vriend over kinderen te praten, maar we kunnen er tot dusver nog niet echt een goed gesprek over voeren.. wat mij toch behoorlijk begint te frustreren. Ik bedoel van erover praten komen er nog niet meteen kinderen. Wat ook niet echt helpt is dat steeds meer mensen in mijn omgeving aan mij vragen of dat we al aan kinderen willen beginnen. Mijn antwoord daarop is dus Ja, maar mijn vriend krijgt het dan toch wel benauwd. Nou goed, ik wilde mijn verhaal even kwijt en ben benieuwd of er hier meiden zijn die dit herkennen. Hopelijk kan ik in de nabije toekomst toch aansluiten bij het rijtje zwanger worden!
Even snel een berichtje hier! Nu het tegenovergestelde van eerst toen ik zo moe was Ik kwam pas rond 02:00 in slaap en ben rond 07:00 stralend wakker geworden.. haha, zo kan het dus ook. Nu lekker werken! Spreek jullie vanavond weer! Fijne dag allemaal! @ JJ1991 - Welkom hier! Ik ga vanavond ook even uitgebreid op jou reageren natuurlijk
Ah shit zeg!! Had zo gehoopt op beter nieuws Wat rot dat je cyclus dan zo raar doet opeens! Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid hebt want dit is echt niks zo!
Nee hoop t ook, me lief zei ook al als je volgende week niet ongesteld bent gaan we naar de huisarts. Ik ben best wel bang eerlijk gezegd.
@JJ; Welkom meis! En wat een verhaal joh.. Ik zou het er ook heel moeilijk mee hebben als mijn man niet/nog niet zou willen.. Heel veel sterkte! En klets gezellig mee.. @Wolfje; Balen meis Ik hoopte het zo voor je! Heb ook een keer een hele lange cyclus gehad met negatieve testen, echt ontzettend frustrerend is dat.. *KNUF*
Welkom JJ! @Wolfje, balen meis Lekker naar de ha, probeer je niet te druk te maken, knuff!! Vl is weer aan het werk sinds gister.. Komt donderdag avond pas weer thuis, het vaste ritueel.. Dus ik ben weer bij m'n ouders. Wel ideaal want m'n moeder brengt me nu sochtends een volkoren cracker met kaas en een glaasje arla bosbes hihi
@wolfje.. ja snap hoor dat je opgelucht bent weet je weer waar je aan toe bent en dat er niks geks aan de hand is.. @jj welkom @hilse lief van je moeder en lekker ontbijtje op bed @bloem lekker he af en toe niks doen @hier, nog geen posi ovutest hoop dat t niet lang meer duurt..
Oh wolfje, wel fijn dat je geen hele lange cyclus hebt.. en dat je nu weet waar je aan toe bent. Ik hoop dat je volgende maand hartstikke zwanger bent!
Super snelle reactie: Vandaag getest en nog negatief! Ik zal de 16e weer testen. Ik kom vanavond uitgebreid reageren, ik zal eerst nu werken tot 2300! Wolfje: 'Fijn' dat je ongi bent geworden, nu weet je tenminste waar je aan toe bent!
Heej meiden! IK HEB WEER INTERNET JEEEEEJ! Dus kan eindelijk weer gezellig meekletsen ik heb al die tijd wel op m'n telefoon meegelezen dus even kijken wat ik nog weet.. Isa, vervelend die huid en je slaapritme. Je kan inderdaad heel moe worden door verschillende dingen; heel veel slapen, elke dag wisselende tijden naar bed (dan hebben we het niet over een keer 23.00 uur ipv 22.00) maar hoe dan ook is het vervelend! Ik las dat je nu heel goed had geslapen, fijn! Hopen dat het zo blijft en anders proberen een beetje ritme erin te krijgen en niet meer als 8 uur per nacht.. Hilse, wat zou het jammer zijn als je stopt met mvm! Wat ik altijd doe; ik draai de dop van de fles al open voor dat ik naar de wc ga (wel deksel erop laten natuurlijk) en dan als ik terugkom met m'n grote vriend de maatbeker dan kan ik met m'n armen gestrekt, deksel half open snel erin gieten en weer dicht erop. Ik doe het altijd naast de kraan in de keuken zodat ik meteen de maatbeker kan afspoelen want dat stinkt ook en daarna draai ik de dop van de fles dicht... Misschien dat je er wat aan hebt, moet zeggen dat ik op deze manier niet tot bijna nooit wat ruik dan.. Max, ik vind inderdaad het ook erg belangrijk dat als je een kinderwens hebt dat je partner dit ook moet hebben.. Vind dit ook wel iets wat je bespreekt voor dat je al gaat samenwonen enzo.. Wolfje, fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken dat er iets niet goed is.. Nu hopelijk deze ronde zwanger! JJ: welkom hier! Snap dat het erg vervelend is wanneer jij er al zo aan toe bent dat het moeilijk is om je wens nog even uit te stellen.. Ik hoop voor je dat je vriend snel bijdraait (en met mannen weet je dat nooit) en dat je als nog snel zwanger mag zijn! Klets vooral gezellig mee! Mvm: ik ben zo benieuwd naar dat boek! Die vrouw had toen geen armbanden meer bij zich en ook niet het boek.. Ze zei dat het nog opgestuurd zal worden, maar tot nu toe nog niets gezien misschien dat ik het krijg wanneer ik klaar ben en ze het wikkeldoek ook opsturen, hoop het! Nog 3 weken ongeveer en dan ben ik alweer klaar met mvm, is erg hard gegaan zeg! Hier: vandaag weer m'n eerste werkdag gehad! Was wel weer ff lekker werken, jammer alleen dat het zo benauwd is! Bah bah.. Nou wij hebben dus afgelopen vrijdag alles bij de babydump besteld, was helemaal leuk! Ik zal ff links bijvoegen van wat we hebben besteld! Babykamer: Ledikant - Commode - Hanglegkast Baby Maison | TWF | Baby-Dump Kinderstoel: Kees Corneille Antracite | Kinderstoelen | Baby-Dump Sitter/wipper: Chicco Sitter Mia Chick to Chick | Sitters | Baby-Dump Kinderwagen: Maxi-Cosi Mura 4 Walnut Brown 2012 | Maxi-Cosi Mura 4 2012 + GRATIS MAXI COSI CABRIOFIX | Baby-Dump Autostoel die ook op de wagen past: Maxi-Cosi CabrioFix Walnut Brown 2012 | Maxi-Cosi CabrioFix | Baby-Dump Hier zie je het waskussen, badje, waskom en aquasit die we hebben besteld: Badartikelen | Uni Zilver | Baby-Dump Babyfoon: Luvion Platinum 2 Dect Videofoon | Luvion Platinum 2 Dect Videofoon | Baby-Dump En de box moeten we nog even bestellen bij Babypark.. Nou volgens mij was dit het wel! vriendlief heeft gisteren de grijze muur geverfd in de babykamer, ziet er erg mooi uit morgen gaat hij de witte muren doen, helemaal leuk het wordt steeds meer! Sorry als ik verder nog wat ben vergeten!
even tussendoor... kwam dit tegen: Nu ook 'in verwachting' op Facebook - VROUW.nl | Horoscopen, Mode, Beauty, Spelletjes, Shoppen, Nieuws, Gezondheid, Prijsvragen [Ouder & Kind] hihi