Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    helaas vanmorgen ongi geworden balen als een stekker pfff

2. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Balen meis! :( ik duim voor de volgende ronde!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Balen van de negatieve test Tira en jij van je menstruatie Chantal! :(
    Superleuke spulletjes Wonderwensje!! :D
    En wat leuk Is.. Haha :D Hoop dat ie snel komt dan :p

4. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Kon vanochtend niet meer posten dus dan maar ff nu. Mn test was weer negatief maar ben ook nog steeds niet ongesteld:( Snap dr echt niks meer van... durf ook de huisarts niet te bellen want voel me altijd een beetje alsof ik me aanstel. Dus afwachten maar weer

@wolfje wat fijn dat he nu duidelijkheid hebt
    @ wonderwensje leuke spullen lijkt me superleuk om je babykamer in te richten....

5. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Vervelend meis die onzekerheid! Je zit nu op dag 38 van je cyclus toch?

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedenavond dames!

JJ1991: Welkom hier :D. Wat jammer dat de kinderwens er bij je vriend er nog niet is. Hopelijk komt dat snel!
    Nu moet ik zeggen dat het hier ook wel even geduurd heeft totdat vl echt 'ja' gezegd heeft op mijn kinderwens :). Als het aan mij lag, was ik vorig jaar al met de pil gestopt hihi. Maar er komen nu steeds meer nichtjes/neefjes bij en toen kreeg vl gelukkig ook de kriebels!
    En gelukkig ben ik na het stoppen van de pil snel zwanger geraakt :).

Wolfje: Jammer, jammer :(. Op naar de volgende ronde!! *duim!! *

Bloemmm: Lekker rustdagje gehad? ;)

Hilse: Jammer dat vl weer aan het werk is. Gelukkig kan je bij je ouders terecht en daar slapen. Wel zo gezellig!

Tira: Negatief dus... Jammer meid! Werkse vanavond.

Wonderwensje: Eindelijk weer internet haha, gezellig :D.
    Wat leuk dat je al zoveel besteld hebt via babydump!! Die babykamer hebben wij ook gezien in de showroom en vonden wij ook erg mooi. Vonden 'm alleen wel erg duur.
    Jullie zijn er straks al helemaal klaar voor haha :D.

Chantalcindy: Jammer dat je ongi bent geworden! Zal voor je duimen voor de volgende ronde!!

Sophia: Hoelang zijn je cyclessen? Mijn eerste cycles duurde 46 dagen. Was voor mijn gevoel ook enorm lang. Stond ook op het punt om naar de HA te gaan. Misschien nog even afwachten? Sterkte meid!

Ik vandaag gewerkt. Vanmorgen ging de wekker om half 6. Toch erg vroeg hoor!
    Wilde vandaag de vk bellen, maar helaas niet aan toe gekomen. Hartstikke druk gehad op werk. Misschien morgen maar proberen te bellen. Vind het ook wel eng hoor. Maar is voor mezelf misschien wel fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen over het bruin slijm verlies.

7. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Corina, jaa wij waren helemaal verliefd op het kamertje toen we hem zagen! We hebben ook het geluk dat we de kinderwagen en box krijgen anders weet ik ook niet of we dat kamertje wel hadden kunnen betalen.. We zijn dr bijna klaar voor ja haha :p alleen nog ff wachten!
    Ook zo vroeg op vandaag! Ik kwart voor 6..
    Hoe gaat het nou met je? Nog last van bruin slijm verlies of niet meer? Vervelend dat je nog niet hebt kunnen bellen!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het kamertje is inderdaad heel mooi Wonderwensje!! :D

9. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dankje wel :D:D:D *glimlach van oor tot oor*

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha, lekker genieten meis!!! :D

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaj meiden..

zo er zit weer een dag op.. nog twee dagen werken en dan lekker vakantie! vandaag de verloskundige gebeld.. dus heb een paar afspraken voor op de lijst:D

maandag 27 augustus verwijsbrief halen en bloed laten prikken
    maandag 10 september Intake verloskundige
    vrijdag 21 september 1e echo

liefs,

Loes

12. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Wonderwensje: Wat fijn dat je de box en kinderwagen krijgt. Dat scheelt al enorm!! Vl verbaaste zich erover hoeveel alles kost haha. Maar denk dat wij ook wel wat kado krijgen als we het bekend maken :). Zusje kreeg toendertijd ook een box incl kleed. Dus wie weet!

Het bruine slijmverlies is gelukkig over. Zondagmiddag voor het laatst gehad. Maar vond het toch heel vervelend en eng :(.

Heb vanavond pizza gehad en zonet een stukje gefietst (flessen MvM weg gebracht in dorp) en nu ineens erge steken in mijn re-zij. Nu maar even languit op de bank met laptop. Zijn dit "de" bekende bandenpijnen? Of zijn het mijn darmen?

Loes: Fijn dat je ook afspraken hebt staan!! :D

13. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bloem, ja doe ik zeker haha :D hoe gaat het met jouw?

Corina, jaa alle cadeaus bij elkaar scheelt gewoon een hele boel! Is toch altijd fijn :) wij ook vanavond lekker pizza gegeten! Hmmm.. :D
    Het is ook zeker wel eng en niet fijn dat bruine slijm verlies maar gelukkig is het nu in ieder geval gestopt! Morgen de verloskundige proberen te bellen? Het kan bandenpijn zijn ja, bij mij leek het totaal niet op een pijn van m'n darmen.. Bij mij deed m'n hele onderbuik zeer in de buurt van m'n schaambot zeg maar.. Oei oei oeiii, ben toch en blij dat ik het nu niet meer heb.. *even afkloppen*

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja bandenpijn is echt heel naar.. Het lijkt niet op je darmen, bij mij ook niet tenminste.. Het lijkt bij mij net alsof er van binnen iets aan het uitrekken en trekken is, vervelend gevoel.

Hier gaat alles goed Wonderwensje, het voelt steeds echter :D

15. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa ik kon ook niet m'n rug hol maken als ik last had van banden pijn dan ging ik al helemaal door een hel Pff!

Wat fijn dat het steeds echter wordt bloem :D had je buikfoto gezien, daar kan je ook niet echt omheen :D wat leuk joh en grappig hoe dat verschilt met je vorige zwangerschap! Lekker genieten dus :D ik moet zeggen dat ik de tijd echt heel snel voorbij vind gaan, ik heb volgende week alweer een controle van de verloskundige.. Het lijkt allemaal zo ver weg als je de afspraak maakt maar voor dat ik het weet is het zover!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij Mira duurder het veel en veel langer allemaal.. Het is nu al bijna 1,5 week geleden dat ik positief heb getest, de tijd vliegt joh :D
    Maar ben nu natuurlijk ook de hele dag met Mira bezig! Het zal daar wel aan liggen :D

17. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa dat zal het ook zijn denk ik! Als je drukker bezig bent op de dag ben je er toch bewust minder mee bezig denk ik.. Daarom vind ik het ook wel lekker dat ik weer werk nu, lekker m'n oude ritme en dingen in de week om te doen, vind het wel lekker :D

Wat is het hier rustig zeg! Ik heb weer internet en ik jaag iedereen meteen weg :(

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wonderwensje, haha gekkie:p

Ik hele dag al last van allergie.. Hooikoorts lijkt het op maar weet niet waarvan. Misschien van het combinen hier met alle stof.

Vanavond nog flessen van mvm weggebracht en even bij Corina langs geweest:D
    Toch wel super leuk dat we zo vlak bij elkaar wonen!:)

Morgen even kijken voor een afspraak voor 2e echo. Ha is op vakantie dus even zien.. Weet niet meer of ik nou ook gewoon naar zh kon bellen!

19. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hilse, vervelend hooikoorts! Weet er alles van bah bah..
    Gezellig dat jij en Corina zo dicht bij elkaar wonen, toch leuk om zoiets te kunnen delen :D moeten jullie ver buiten het dorp de flessen brengen?

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wonderwensje, ja heel leuk!:)
    Ja ik moet wel 20min rijden :(

Deel Deze Pagina