Ledikant 60-120 / Commode 2 Laden - 1 Deur Bianco White | Bopita | Baby-Dump Vind dit erg leuk! Alleen is ie kast er dan niet bij in en kost die apart nog weer 600 ongeveer!
Ja die vriend is net zo.. Ziet het nut van het stoppen ook niet zo zeer in.. Echt erg hoor! En je kunt zeggen wat je wilt maar het heeft geen enkele zin...
Ledikant - Commode 3 Laden - Hanglegkast 2-deurs Miami | Interbaby | Baby-Dump Vind deze ook leuk! Alleen is dat weer hoogglans geloof ik en daar ben ik nog niet helemaal over uit..
Leuke kamertjes! Wel belachelijk wat ze los voor die kast vragen dan :O, kun je beter ergens anders een kast kopen die qua stijl er bij past.. Hmm, waarschijnlijk wordt het kindje dan ook zoals de ouders.. Ben benieuwd hoe jullie kindje met dat van hun om zal gaan, vooral als ze al wat ouder zijn!
Ja ben ook benieuwd! Ook hoe z'n ontwikkeling zal zijn.. Maar goed Hier is het de hele avond al aan het rommelen maar het komt nu echt dichterbij, flits flits.. De boemen gaan wel steeds harder Beetje regen af en toe.. Maar (nog) niet het voorspelde noodweer Daar dan?
Hi meiden, even snel een reactie van mij! Ik ga morgen alles terug lezen.. nu niet echt de energie voor Alles gaat hier goed, heeeel bizar druk met werken deze week. En verder zit ik nu (donderdag) op dag 32.. ben benieuwd wanneer m'n menstruatie komt. Dit is het overzichtje van afgelopen maanden: 20 januari - 17 februari 2012: 28 dagen 17 februari - 21 maart 2012: 33 dagen 21 maart - 21 april: 31 dagen 21 april - 20 mei: 29 dagen 20 mei - 16 juni: 27 dagen 16 juni - 16 juli: 30 dagen Dus ik denk dat het elk moment kan komen En ik hoop snel.. want dit vind ik een beetje irritant Vind het wel handig want ik hou m'n cyclus al bij zolang als ik kan herinneren, toen waren we nog niet bezig met kinderen maar vond het gewoon handig om inzicht te krijgen aangezien ik al jaren van de pil af ben!
Wat vervelend van die misselijkheid, is nu al een hele tijd of niet? Maar ervaar je de zwangerschap verder tot nu toe als een fijne zwangerschap? Hier regent het op het moment maar verder geen onweer of iets dergelijks, denk ook niet dat dat zal gaan komen.. Ik ga waarschijnlijk zo meteen maar eens naar bed, mijn ritme is helemaal verschoven omdat ik steeds tot zo laat moet werken .
Maakt niet uit Isabel, al lang fijn iets van je te horen . Inderdaad hopen dat je ongesteldheid snel door gaat zetten! En lijkt me wel fijn om zo'n inzicht te hebben op je lichaam en je cyclus, dat zal ik niet hebben wanneer ik stop met de pil ..
Hier flitst het aan één stuk door! Gaat mooi daar boven haha.. Ik heb niks met onweer, ben blij dat ik binnen ben Ja misselijk al een hele tijd Is echt niet fijn.. En dan hoef ik nog niet eens echt over te geven gelukkig! Maar lig nu tijdje op bed en ja hoor moet weer plassen.. Haha wel vervelend!!
Nou, dan ga ik maar naar bed toe . Succes nog met de onweer en misselijkheid! Hopelijk trekt het snel weg en kun je goed slapen. Slaap lekker alvast!
Wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt meid! Ik ga het voor je aanpassen op de lijst, wat is de nieuwe datum voor je NOD? Vandaag dus testdag voor jou Spannend!! Duim voor je! Yesss haha fijn is dat hé Als je echt even afgesloten bent van de buitenwereld haha en nu ben je weer terug! Gezellig! Nou, zoals je ziet nu ook wakker.. wel vervelend maar deze week is sowieso een super drukke en chaotische week en volgende week weer een beetje meer rust dus dat komt wel weer goed! Lief dat je even meedenkt, ik denk ook echt dat het aan mijn ritme ligt namelijk.. Wauwwwww, wat heb je veel mooie dingen gekocht zeg Helemaal super! Fijn gevoel dat je een heel groot gedeelte al helemaal hebt! En ben benieuwd naar het kamertje tot nu toe! Ga het voor je aanpassen Loes! Spannend hoor, de eerste afspraken Lekker genieten van de wijntjes hoor Maar hey wat een naar nieuws zeg! Ik hoop voor jullie dat het gewoon om migraine gaat, maar snap dat je wel een beetje de zenuwen hebt en je natuurlijk ook dood schrikt, gewoon puur om het idee. Wat vervelend!! Nogmaals hopen dat het "gewoon" migraine is! Jaaaa eindelijk Roosje Wat heb je een prachtig buikje meid!! Bescheiden, maar ik vind het wel een duidelijk zwanger buikje hoor, vind het zeker niet uitzien als een "vet" buikje. Juist niet! 16 weken alweer! Time flies! Welkom hier! Hopelijk snel je onttrekkingsbloeding zodat jullie kunnen beginnen! Zet het erbij voor je! Super goed dat je meedoet! Snap dat je je zorgen maakt! Is gewoon rot deze onzekerheid Dikke knuffel in ieder geval, en als je je echt zorgen maakt toch even bellen? Balen meid Maar begrijp dat het een dubbel gevoel is! Ik zou uitgaan van deze laatste cyclus lengte voor de zekerheid. Als je ovulatietesten gaat gebruiken weet je wanneer je ei ongeveer is geweest en dan weet je ook wanneer je ongeveer ongesteld moet worden.
Oh.. ik ken dat wel hoor, heb dat ook met een vriendin. Ik denk daar gewoon totaal anders over. Zolang de basis er is (liefde, eten, aandacht, geld) is het GOED. Ik vind het belachelijk dat je perse zoveel zou moeten verdienen of dat je zoveel op de bank zou hebben moeten staan. Dat zou betekenen dat een groot deel van de mensen geen kinderen zouden krijgen want niet iedereen is in staat om zoveel te verdienen of te sparen. Maar goed, dat hou je altijd.. verschillende mensen, verschillende meningen. Elkaar in elkaars waarden laten is gewoon het belangrijkste Hoop dat je je snel wat beter voelt meis Wat vervelend!
.................................... Bekijk bijlage 268022 ................................................. ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Tiraa (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 16 augustus - Yasminn (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 25 augustus - Liesje88 (23 jaar) Ronde 3 na VMK, eerste kindje NOD op: 1 september - xxlove06 (20 jaar) Ronde 11, eerste kindje NOD op: 6 september - xDoo (19 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 6 september - IS88 (24 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 8 september - Christina89 (23 jaar) Ronde 4 na MK, eerste kindje NOD op: 9 september - CBella (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 19 september - Beebje082011 (22 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: Onbekend - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: ? - Sophia89 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: ? ♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - GwoonAn (22 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Isabel Olivia (22 jaar) ................................................. ♥ ZWANGER ♥ - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON/Dochter/Verrassing - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: +/- 5 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Luffy90 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing - ♥ Loes1990 (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Luffy90: 16 augustus - Intake verloskundige - Wonderwensje: 22 augustus - Controle verloskundige - Luffy90: 23 augustus - Eerste echo - Loes1990: 27 augustus - Bloed laten prikken - Loes1990: 28 augustus - Afspraak Moeders voor Moeders - Corina1989: 30 augustus - Eerste echo - Corina1989: 31 augustus - Intake verloskundige - Bailey07: 31 augustus - Combinatietest - Bloemmm: 31 augustus - Intake verloskundige - Amann: 4 september - Controle verloskundige - Roosje24: 10 september - 20 weken echo - Loes1990: 10 september - Intake verloskundige - Wonderwensje: 13 september - Controle verloskundige - Wonderwensje: 13 september - Echo i.v.m cyste - Bloemmm: 17 september - Eerste echo - Loes1990: 21 september - Eerste echo - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige ................................................. ♥ BEVALLEN ♥ ................................................. Wolfje en Sophia, als jullie je NOD weten kunnen jullie het doorgeven Loes je afspraken staan erbij!
@ Luffy - Heel veel succes vandaag/morgen bij de verloskundige! Laat je weten hoe het ging meid? @ Bloem - Hoe is het met jou?! Alles goed? Hoe is het met je buikje?