Hey meiden wat balen van de negatieve testen! ik weet hoe je je voelt helaas. Maar wat ze zeggen; geen bloed geeft moed! Hier wat vage steekjes daar beneden, vanuit m'n onderbuik naar onderen ofzo.. Of lies? Ik weet t niet precies &mn hondje is ziek hij heeft koorts, zo zielig ligt ie er bij! Lekker knuffelen nu.. Het is al iets gezakt gelukkig!
Het is niet bot lieve schat, je vriend is realistisch, je slikt je pil goed zoals je al aangaf dus er bestaat bijna geen kans dat je zwanger bent... Je bent er te veel mee bezig waardoor je dingen gaat voelen enz. Juist omdat je het graag wilt. Maar als je toch twijfelt doe gewoon een testje dan. Oh meiden balen zeg! Ahw sterkte met je hondje!
Ik ga morgenochtend weer een testje doen.. Nog steeds geen ongi dus tja.. Wil misschien wel naar de ha gaan als ik ongesteld word weer nu.. Heb in 7maad tijd maar 4x een eisprong gehad dan. En het is zo onregelmatig en zo lang... Goed idee?
Aah meiden, wat jammer van de negatieve testen. Nu dus wachten op ongi en op naar de volgende ronde en volgende kansen! @ Fleurtjeuh: Ook ik denk dat je vriend gewoon realistisch is. Als je de pil goed slikt, is er (bijna) geen kans op een zwangerschap. Ook al heb ik dan tijdens de pil ook wel eens gedacht (ook kwaaltjes). Als je toch twijfelt, idd even testen . @ Hilse: Wat sneu voor de hond! Een griep te pakken oid? Beterschap! Jullie hebben gisteren veel gekletst zeg. Moet eerlijk zeggen dat ik een paar pagina's terug heb gelezen, maar niet heel veel . Is ook niet veel blijven hangen. Wij hebben gisteren visite gehad van mijn zusje en vrienden. Hebben ge-bbq'd. Was heel gezellig . Zonet ook visite gehad, nu van mijn broer + vrouw + kind (1,5 jaar). Vanmiddag ook nog even op pad denk ik. De duizeligheid is nog niks minder helaas, dus nog even in twijfeling of ik morgen wel naar werk kan . Zal vandaag nog even aanzien. Fijne zondag allemaal!
He Loes en Chantal, wat jammer nou... Ik heb nog zo hard geduimd.. Maar ik blijf gewoon door duimen voor jullie hoor! En zoals iemand ergens boven mij zei: Geen bloed geeft moed! En de manier hoe mn vriend het zei was gewoon heel erg bot. Zo van: never gonna happen...
@fleurtjeuh, mannen kunnen soms zooo bot overkomen.. Misschien bedoelde hij het niet zo bot? @An, ja denk ook dat ik dat ga doen hoor! Nou heeft m'n ha binnenkort vakantie, mag ik naar een andere; ga ik trouwens ook veel liever heen. M'n eigen verwijst je totaal niet gauw door enzo, echt super ergelijk..
En toen zei ik later dat ik me rot voelde over dat hij dat had gezegt, en dan zegt hij dat hij het nooit heeft gezegt... He wat vervelend Hilse.. Dan inderdaad maar naar de HA. Kan je niet die andere huisarts je standaard HA maken?
Hey meiden Wat balen voor de meiden die negatief hebben getest, hoop dat jullie alsnog snel positief testen of dat jullie menstruatie snel doorzet zodat jullie naar de volgende ronde kunnen!
Nega testers, balen meiden!! Hopen dat je of een late tester bent of gewoon die ongi komt, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent
Haha het is zeker druk hier Ja me NOD komt dichterbij, maar probeer me er zo weinig mogelijk mee bezig te houden haha
Dus wat gaat iedereen doen vandaag? Ik ga rond een uur of 4 weer paardrijden. Heb 2 dagen niet gereden door een overbelaste arm.