Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Temp trouwens oraal

2. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Je hebt wel veel hoge schommelingen?

Toen ik oraal meette had ik dat ook heel erg. Toen ben ik over gegaan naar rectaal (dag 11 van cyclus). Ik meette altijd tussen 6/7 in de ochtend. Ook weekends :p Erg zwaar, dus snap wel dat je dat niet doet!

Fijn dat je wel inzicht hebt gekregen en goed met je ovu testen samen loopt!

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Dat oraal temp is luiheid hoor hihi.. vind ik veel makkelijker en doe t nu n maand dus kan ik denk ik wel rekening mee houden.. en vorige maand zakte t ook netjes n dag voor ongi dus geeft wel inzicht.. en op ff kun je invoeren of je oraal of rectaal genot dus denk dat daar wel enigzins rekening mee gehouden word..

4. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Mag ik me hier ook melden? :D
    Ik ben bijna 24 en sinds donderdag met de pil gestopt :)

5. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Danielle005 welkom!

Liesje88 ik zeg ook niet dat het minder goed is hoor :) ieder zijn manier :p het gaat er om dat je inzicht krijgt, en op welke manier maakt net uit toch? :)

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Daniëlle welkom..

Tira nee weet ik:) en ach jij had niet eens duidelijkheid met je temperatuur en moet je nu kijken:D

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Danielle welkom!

Pff wat is het warm.. 35graden in de schaduw!!!
    Heb nu de heetste uurtjes binnen gezeten (en een dutje gedaan) waar het lekker koel is (bij m'n ouders, thuis is het niet te doen!) en nu maar eens verder kijken :p

8. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou meiden heb het vandaag behoorlijk warm gehad.. vanmiddag werd ik er even helemaal niet goed van.. heb wel heel goed opgelet dat ik genoeg drink en eet al valt dat af en toe niet mee.. nu echt heel erg moe maar hier op de hotelkamer is het echt nog heel erg warm.. sorry wil niet klagen en denk dat iedereen last had van de warmte..

isabel, fijn dat je duidelijkheid hebt en lekker genieten van je vakantie!

tiraa, gefeliciteerd!!

daniëlle, welkom!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Isa; Balen van de menstruatie meis!! Ik hoop het gewoon zo voor je!
    Wel fijn dat je een lastminute hebt geregeld. Waar gaan jullie/je heen?? :D
    @Wonderwensje; Leuk dagje gehad meis?
    @Loesje; Ik had ook erg last van het warme weer idd!
    @Tira; Ja ik zie een streepje hoor!

Wij waren de hele dag bij mijn vader, heerlijk gegeten!
    Zo douchen en mijn bed in.. Ben echt KO.
    Ben blij als het weer normaal weer is, had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen haha.
    Tot morgen!

10. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hier nog een klager over dit weer. Echt té warm voor Nederland :). Voor een zonvakantie vind ik het prima, maar niet hier pff.

Wij vandaag eerst bij een vriend op visite geweest, lekker in de schaduw gezeten. Vanmiddag even naar Noorderzon geweest, is een festival in de stad Groningen.
    En zonet heerlijk afgekoeld in de jacuzzi.

Enne morgen de echo :D. Word nu al zenuwachtig als ik eraan denk!! Maar ontzettend zin in. Hoop dat alles goed is.

Tira: Mooie test nu hoor!! Duidelijk zwanger. Gefeliciteerd meid!!!! :D

Danielle: Welkom hier!! Kun je wat meer over jezelf vertellen? :) Waar woon je? Beroep/school?

Ik nu even verder film kijken. Meteor!

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend corina! ben benieuwd..

die warmte is echt slopend.. ik ga proberen te slapen..

Liefs,

Loes

12. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Ja, echt spannend :D.

Slaap lekker, loes!!

Hier staan alle ramen open boven en een ventilator aan. Hopen dat het straks te doen is in de slaapkamer.

13. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Tiraa, jaaaaa!! Nu is het toch wel overduidelijk :D hartstikke ZWANGER!!! Gefeliciteerd meis, hoe reageerde je vriend eigenlijk?

Bloem, jaa heerlijk dagje gehad. M'n zusje had zo'n groot hoog bad gehaald bij dr schoonouders, was echt zo lekker verkoelend!! Goed te doen, daarna lekker gegeten, BBQ :D jij ook hè? Ik was ook echt om 20.30 het helemaal zat even haha! Kak je ineens in haha..

Straks nog even een kop warme melk en dan lekker t bed in! Morgen om half 6 weer de wekker, Pff!

14. djoon

djoon Niet meer actief

@tira,
    Ben ook heel benieuw hoe je vriend reageerde:)

Ik ben vndaag voor tweede keer
    Naart strand gegaan heerlijk als je aan zee
    Woon:)

15. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Tuurlijk kan ik wat meer vertellen.

24 jaar ben verzorgende IG in een verpleegtehuis, woon in Rotterdam samen met mijn vriend en 3 katten.
    Uh verder? Geen idee, wil je meer weten brand maar los! :D

En inderdaad wat een hitte, nu nog 29 graden binnen..:(

16. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Danielle, welkom hier :D wat leuk dat jullie ook voor een kindje gaan! Was de wens er al lang bij beide of waren jullie er nu klaar voor? Ik hoop voor je dat je snel een positieve test mag hebben :)
    Leuk verzorgende IG. Ik ook :) alleen werk ik in de thuiszorg!
    Hoe lang ben je al samen met je vriend en wonen jullie samen?

17. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    We hadden besloten te wachten totdat ik met m'n IG opleiding klaar was, ben zo goed als klaar, school is afgerond alleen nog wat praktijk en dan krijg ik in december mijn diploma.. :D
    We zijn net terug van vakantie en in de vakantie zei mijn vriend vanuit het niets agh stop nu maar met je pil, je diploma heb je bijna, we hebben het geld de ruimte etc. :D ik wil niet weten hoe mijn gezicht toen eruit zag haha..

Aanstaande december zijn we 9 jaar samen waarvan we er nu al 5 samenwonen in een koopflat.

18. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Inderdaad! Had de moed al opgegeven haha!

Loes, je mag best even klagen hoor! :D & Dankjeeeee!

Spannend morgen je echo! Hopen dat alles goed is inderdaad!
    & Dankjeeee :D

Ik heb het besef nog helemaal niet haha! Toen ik niet zwanger was allerlei kwaaltjes en nu alleen maar weeïg op de maag met vlagen :p Ik moet er wel even aan wennen hahaha!

+ @Djoon Ik heb mijn vriend wakker gekust ( het was 0600 in de ochtend ;):D ) en hij was super blij! Behandeld mij nu nog meer als prinsesje hahaha, terwijl het al zo'n lieverd is hihi.

Leuke dag gehad lees ik? Fijn hé even de verkoeling! Maar jij durft, een kop warme melk. Moet er niet aan denken met dit weer ;) Truste alvast!

@hier
    Gister naar België geweest en besloten om in de avond weer terug naar NL te rijden i.v.m de hitte. Goede keuze geweest! Vandaar in een natuurplas gezwommen/zonnen met vrienden. Altijd gezellig! Ik ben wel erg weeïg op de maag, en geen honger ( dit al ruim 4 dagen).
    Moet ik nu morgen de HA bellen? Help meiden, wat moet ik allemaal regelen nu :(

19. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Tiraa, je hoeft geen HA te bellen, gewoon contact opnemen met een verloskundige :) maar ik heb laatste tijd vaak als ik in bed lig last van maagzuur en warme melk helpt daartegen :D voor de warmte hoef ik het niet te doen haha :p ach, je went er van zelf aan wanneer je wel een kwaaltje krijgt :p we hopen natuurlijk van niet. ;)

Danielle, wat leuk joh dat je vriend er dan zo mee kwam :D haha kan geloven dat je een leuk gezicht trok dan haha.. Lekker als je alles zo voor elkaar hebt, de ruimte en bijna je diploma, is ook een heerlijk gevoel :D

20. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Corina, meis heeeeeeeeel veel plezier morgen met de echo :D

Deel Deze Pagina