Altijd fijn om vrij te zijn Ik heb gisteren een nieuwe bikini gekocht Ben er blij mee Ik had maar 1 bikini en wou toch wel een nieuwe hebben voor we op vakantie gaan over een paar weekjes.
Vl en ik gaan lekker naar Frankrijk Zijn moeder woont daar met haar vriend. Ze hebben daar een B&B en daar gaan we eerst een paar daagjes heen (ik ga nu al op van de zenuwen) en daarna rijden we door naar de atlantische kust naar mn lievelings camping. Ik ben daar vroeger al heel vaak geweest en ik vind em nogsteeds fantastisch. Hij is heel simpel en basic en hij zit aan het bos. 5 minuutjes lopen door het bos en je loopt zo het strand op
Volgens vl niet... Hij spreekt alleen frans... En ik dus echt helemaal niet... Vroeger ben ik jaren en jaren naar Frankrijk geweest, maar er is niks blijven hangen...
Gelukkig kan vl wel goed frans. Hij is voor een eerdere opleiding 2 maand in frankrijk geweest en nu spreekt hij het zowat vloeiend. Dus dan moet hij maar dehele tijd bij me in de buurt blijven (o wat erg )
haha oh dan komt het helemaal goed. Frans is ook wel een lastige taal hoor! Ik ken het ook niet! hoeft ook niet.
Hoihoi! ben ik weer, ben ff een tijdje weg geweest had heel erg last van kiespijn en absoluut geen zin om achter de pc te zitten, heb heel wat gemist maar ik ga het even terug lezen ( Gedeeltelijk) geen puf om echt alles door te lezen. Nieuw topic? haha wel al 40 pagina's volgekletst! Ik ga even lezen!
Zal me eerst nog even voorstellen aan de nieuwe meiden! Ik ben Wolfje 23 jaar vriendlief is 21 jaar ( Hihi ) We zijn nu 3 maandjes bezig, en mag over een dag of 4/5 testen! We wonen samen, in een klein knus huisje! Aach wat jammer! is altijd vervelend een negatieve test Maar zolang de ongi er nog niet is is er altijd een beetje hoop toch? Vervelend meis! Maar net zoals met Chantallcindy zolang je geen bloed hebt is er altijd hoop en ik gun het je van harte! Aaah zo zielig altijd hondjes die ziek zijn, ik raak dan altijd helemaal in paniek, geef hem maar heeeel veel liefde Echt een mannen dingetje ontkennen! Maar wel jammer van zijn reactie, misschien was die met het verkeerde been uit bed gestapt, hij had het misschien wat aardiger kunnen brengen. Ik heb net het hele huis opgeruimd samen met mijn lief, was wel weer nodig wat een bende kan een mens maken! In dit geval 2 mensen 1 hond en 2 katten haha! Voor de rest ga ik het even lekker rustig aan doen, heb gister verjaardag gehad en mijn kiespijn is nu weg dus ga ik me rust lekker inhalen die ik de afgelopen dagen gemist heb! Oja de foto's van de meubels komen een ander keertje als het helemaal af is, ik had van die woonplanken hangen en die heb ik weggehaald dus nu zitten er allemaal gaten in me muur dat ziet er zo onaf uit, volgende week ga ik dat allemaal dichtmaken en schilderen! Dus dan komen de foto's! En even me symptonen lijstje aangezien me nod in de buurt komt Eigelijk heb ik helemaal nergens last van alleen van veel witte vloed, misschien komt het ook omdat ik veel paracetemol heb geslikt de afgelopen dagen ivm met mijn kiespijn maar ik heb nu eigelijk nergens last van..
@An- werkse! @Wolfje- auwww kiespijn niet fijn! Gelukkig gaat het weer beter! @Fleurtjeuh- oef Frans, blijft een lastige taal! Heb het 2jaartjes gehad op school, maar alleen wat basis dingetjes blijven hangen. Kan het wel een beetje lezen en verstaan. Maar ze praten ook zo snel! Dan snap ik er niks meer van!! Edit: Fleur, komt wel goed. Jullie zijn daar samen toch @all- Vl is nu z'n dochtertje ophalen, straks gezellig met z'n allen bij m'n ouders! (ivm werkzaamheden thuis wonen we ff bij m'n ouders in)
@Chantalcindy, hoe krijg je er 2,3 kilo af in een week? ik wil ook haha! Wanneer wil je weer gaan testen denk je?
Hoi meiden! Ik heb net even een foto gemaakt van mn buik.. ben benieuwd wat jullie zeggen.. An, gaat goed hoor vannacht weer steken, ben denk ik een beetje te druk.. maarja, dat doe ik zelf haha! Dit is hoe ik was.. en dit is nu..