aha oke ze schijnen hier het meest gebruikt te worden en knuffelen doen we al om de dag sinds stop ongie
Isa gebruikt de ovu testen van z&k.. Even wachten tot zij er weer is.. Maar ondertussen lekker klussen meis! Niet geschoten is altijd mis
Z&K testen worden wel knal meiden Dit is mijn test van vorige maand: Bekijk bijlage 257210 Linker streepje is dus de test streep.. En vandaag had ik net zo'n knaltest als op de foto. Jammer genoeg geen vriend.. boehoeee
Aah lieverd! Balen ja erg vervelend wanneer je het zo graag wilt.. Maar jouw tijd gaat nog komen! Daar geloof ik in! Hopelijk meteen wanneer je vriend weer terug is! Dikke knuffel
Super lief!!! Echt waar doet me HEEL goed wonderwensje en je buikje is prachtig zag net een foto voorbij komen WAUWIEEEE Ik kan niet wachten tot de echo, kan je nagaan hoe jij je moet voelen Haha
Ik weet t niet, deze maand voel ik verdomd weinig, vorige maanden was het veel heftiger.. toen was het niks, misschien nu wel? I dunnoow!? Enige wat ik heb is last van me darmen. Maar door de kiespijn heb ik veel pijnstillers ( Paracetemol ) geslikt, misschien dat dat alle pijntjes heeft weggenomen hihi
Wonderwensje: Vind het moeilijk om te antwoorden. Vorige periode (1e ronde) heb ik 3x getest omdat ik wat dacht, en allemaal negatief. Alleen....... nu heb ik dus afgelopen donderdag de hele dag bloeding gehad (donkerbruin). En dat word vaak nog gezien als innestelingsbloeding? En als dat het niet was, snap ik niks van die bloeding. En ik heb wel steeds wat rommelingen in mijn onderbuik en heb niet het idee dat het mijn darmen zijn. Maar ja, misschien houd ik mezelf wel voor de gek . Wolfje: Wat leuk!! Samen testen . Ik denk dat ik zaterdag ga testen. Roosje: Een dag thuis is idd niet zo erg, maar een maand geleden ook al ziek geweest (griep). En ik meld me eigenlijk nooit ziek. Is voor mij een grote stap om me ziek te melden. Ga gewoon proberen. Mocht het niet lukken, moet ik me er maar overheen zetten.
Gebruik nu de etos mama buikbalsem vind ik heerlijk ruiken!! Heb ook zwangerschapsolie van weleda staan maar die vind ik te vet
Oke dan test ik ook zaterdagmorgen Mijn nod is denk ik pas 8 juli maar ik weet het niet zeker, mijn cyclus is niet helemaal perfect dus kan wat verschil in zitten maar ja ik koop toch die van de kv, en die zijn gevoelig genoeg heb ik begrepen SPANNENDDD
Hahahaha nou meis, ik denk dat we van kriebels hebben geruild moet ik wel zeggen dat ik niet zo snel nerveus ben.. Meestal pas een dag of twee van te voren enzo.. Maar wil niet zeggen dat ik niet uitkijk naar die echo om het hartje te horen/zien! En dat het er maar 1 is
Corina, ik had ook altijd (nu nog steeds wel) als ik bed lag dat het rommelde ineens, had ik normaal nooit! Wist toen niet dat ik zwanger was, maar zag het ook niet als een zwangerschaps symptoom.. Begin trouwens allemaal kleine bultjes te krijgen op m'n borst.
Hahah Maar dat had ik vanaf 't begin al bij jou! Wist het gelijk al haha en ben super blij voor je! En je vriend ook nog steeds helemaal happpy en trots? Heb je al wat leuks gekocht of wacht je daar nog even mee na de echo?
Isabel: Hee, meid!! Is je vriend inmiddels al vertrokken? Of is hij er vandaag niet?? Geduld is moeilijk he.... Jou tijd komt wel!! Wolfje: Ik ga ook voor de kruidvat testen . Zaterdagochtend dus?
Ik ga trouwens ook nog even op de rest reageren zo haha maar heb niet zoveel zin om alles bij te lezen want ik ben MOE Ga het strakjes wel doen!
Yep zaterdagochtend Dan heb ik gelijk vakantie, dus dat is in beide gevallen fijn, want dan kan ik of de teleurstelling lekker in me eentje verwerken Of vieren dat ik een positieve test heb
Ik gebruikte deze; Google Afbeeldingen resultaat voor http://purekokosolie.nl/66-107-large/palmers-cocoa-butter-formula-massage-lotion-voor-striae.jpg Heb geen streepje op mijn buik Oh arme jij Gelukkig is de pijn zo goed als weg!! Ik ook nog even Spannend he!!
Dat vind ik lief Dankje wel! Stiekem geloof ik je ook wel een beetje, je hebt tot nu toe elke keer gelijk gehad haha. Moet lachen als het een meisje is ipv een jongen zoals jij denkt haha mijn pendels zullen dan helemaal niet kloppen, augustus meisje twee keer. Ja m'n vriend is ook helemaal trots, kan ook niet wachten tot wat meer zekerheid! Nee nog niets gekocht, lukt me ook wel aardig omdat ik echt iets wil kopen wat voor een jongen of meisje is.. Wanneer ik 20 weken ben ofzo ga ik op zoek naar lotion billendoekjes van zwitsal, je hebt altijd van die plastic kratten acties.. Heb ik die alvast op voorraad en dan kan ik het geld nog makkelijker uitgeven als wanneer dr een kleintje is.. Ik heb wel laatst een nieuw dagboek gekocht, die van Paulien huppeldepup.. Erg leuk!