Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaotic

Chaotic Lid

22 nov 2008
    88
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Dames,

Sorry dat ik niet eerst even reageer op jullie berichtjes, maar wat ik nou toch mee heb gemaakt...

Ik zal proberen zo kort mogelijk het te vertellen, mijn moeder heeft al enkele jaren een knipperlicht relatie met een man die verslaafd is aan de drugs, en die ook gewoon geweldadig is af en toe, nu is het zo dat ik al tig keer heb proberen uit te leggen dat ze beter af is zonder hem, maar tot op de dag van vandaag luistert ze daar niet naar. Vorige week heeft ze hem het huis toch uit gezet, en als beloning hadden we afgesproken dat Tygo bij haar een keer mocht logeren nu die man uit huis was. (mijn moeder komt elke week op bezoek bij ons, en Tygo is ook echt gek op haar) en ik gunde het hem ook dat hij bij oma mocht blijven slapen. Ik heb haar de afgelopen week meermaals op het hart gedrukt dat ze het zeker niet in haar hoofd moet halen om die man binnen te laten als Tygo bij haar logeert. Ze was hem dus vanmiddag op komen halen, en ik had nog een keer gevraagd of ze zich echt aan de afspraak zou houden. Toen ze weg was kregen ik en mijn man een vreemd voorgevoel, dus rond een uur of 6 heb ik voor de eerste keer even gebeld met haar via MSN, en toen zat ze met de laptop in de badkamer wat opzich vreemd is maar Tygo zat in bad dus het zou kunnen ;) daarna heb ik rond 7u nog een keer gebeld omdat mijn gevoel zei dat er iets niet klopte, toen zat ze met Tygo in de logeerkamer, en toen begonnen toch echt alarmbelletjes te rinkelen. Toch nog het voordeel van de twijfel gegeven maar rond 8 toch weer terug gebeld, dit keer lag Tygo te slapen en zat ze in de woonkamer maar op een heel andere plek als normaal. Toen ik vroeg of ze eventjes met de laptop door de kamer wilde lopen was ze smoesjes aan het maken, en toen wist ik eigenlijk ja hij zit er! Toen zei ze dat Tygo haar riep vanuit zijn bedje, en terwijl ze de laptop neerzette kon ik in het hoekje van de camera die man zien opstaan van de bank. Toen ze terug aan de laptop kwam confronteerde ik haar hiermee en ze ontkende glashard dat hij daar zat. :( Daarna heb ik geroepen dat ik Tygo meteen op kwam halen en toen heeft ze snel de laptop uitgezet en gebeld dat ze hem zelf terug zou brengen, wantja ik mocht daar natuurlijk niet binnen. In de tijd dat ik moest wachten voordat ze terug was met Tygo heb ik enorm zitten huilen, en toen ze hier aan kwam heeft ze de spullen uit de auto gezet en Tygo binnen gebracht. Het eerste wat Tygo zei is dat die man er helemaal niet is geweest, blijkt mijn moeder dus ook gewoon mijn zoon op te dragen tegen mij te liegen!:x in ieder geval ze heeft de deur achter zich dicht gegooit zonder nog iets te zeggen. Ik heb haar fratsen vaak door de vingers gezien, maar deze keer komt ze aan mijn kind en daar ben ik echt furieus over. :x

Sorry voor het toch iets wat lange verhaal maar ik wilde het toch graag even kwijt.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welterusten meiden!

3. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Pff wat een raar verhaal, heel vervelend voor je dat je je eigen moeder niet eens kan vertrouwen met je zoontje lijkt me echt verschrikkelijk.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh bah ik krijg er kippenvel van joh..
    Wat vreselijk dit!!! Ik kan helemaal begrijpen dat je hier woedend en verdrietig van wordt!!!!! BAH!

5. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ja is ook lelijk, en is ook heel irritant want het is dan zo statisch als het maar kan, misschien dat ik er een cm of 15 af laat knippen in mijn vakantie.. als ik durf.

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje chaotic! wat een verhaal! je hebt het goed gedaan hoor! tygo is het belangrijkste wat er is nu!

ik ga nu lekker slapen.. tot morgen dames!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga ook mijn bedje in.. Tot morgen meiden, dan ben ik weer volop van de partij :p
    *Knuffeltje Chaotic, die heb je wel even verdiend zeg*!!!

8. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hallo mensjes:D
    ik kom ook weer ff gluren na een druk weekeindje :)
    gisteren het feestje gehad van me paps en mams die 25 jaar bij elkaar zijn
    en ik zelf was vandaag heel erg brak haha
    hoe was jullie weekeind?
    xx

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hoi meiden!
    Gezellig iedereen gaat slapen.. :( :p
    Truste!

@ corina, Ik heb lekker gewerkt ben blij dat ik thuis ben! :p

@ Wonderwensje, Wauw je buik!!!! :$:$:$

@Bloem, Wat leuk zeg die taart! :)

@Chaotic, Wauw serieus waar haalt ze het lef vandaan om je zoontje op te stoken dat hij moet liegen tegen zijn mama.
    Bah en die kerel moet ze idd gewoon dumpen want aan een drugsverlaafde heb je geen reet, kan er helaas over meepraten! :x

@Prisje, gefeliciteerd! mijn ouders waren vorig jaar 25 jaar samen, en nu aankomende 4 juli 22 jaar getrouwd! :D super leuk!

@Isabel! ik heb ook nog steeds je webshop niet gezien!! :(:( :p

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Weleda zwangerschapsolie; super goed spul!!

11. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    dankjewel ooh leuk en nog speciale plannen met hun 22jarige huwelijk?:D

12. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Nah me mams heeft vrij genomen en gaan gewoon samen gezellig zijn. ;)

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Kletskousen!!!:p hihi
    Ik heb alles gelezen, zal morgen even reageren, nu eerst gauw slapen. Ga om 5u met vl uit bed samen testen en dan er weer in. Nora zal wel vroeg wakker zijn. X

14. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ja, zou kunnen! Lastig is dat he.. is niet echt te zeggen wat het zou kunnen zijn..

Met mij gaat het wel oke, lief dat je het vraagt :)

Ah nee, wat KUT zeg :( Bah! Had zulke goede hoop!

Je houdt het spannend Hilse! Wat ben je nu van plan te doen? Morgen testen toch?

Ja, Hilse zou ik ook doen meis! Je cyclus is aardig lang en onregelmatig, lijkt me echt frustrerend!

Jaaaa heb het al gezegd :D Beautifullll haha

Lijkt me wel fijn om het er met iemand over te kunnen hebben in je omgeving Loes! En wat toevallig zeg, dat ze ook heeft getest en even lang bezig is!

Dat kan inderdaad! Bij mij bouwt het wel op.. maar kan echt van de een op de andere dag knallen.

Wel even tot de 10 minuten kijken want het streepje droogt lichter op.

Wauw zag het al op FB :D SUPER MOOI! Echt een geweldige taart!

Hoe reageerde ze?

Dat is altijd leuk :D Alvast een beetje neuzen stiekem haha

Oeh spannend, komt in de buurt Corina! Duim zo voor je! Zou me niet verbazen als jij heel snel zwanger bent..

Ah wolfje ook voor jou spannend :D Ik duim mee!!

15. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hoi dames! Ik ben weer terug! Het is hier 2 uur 's nachts maar ik kan het niet laten om toch nog even te reageren :p. En ik heb net braaf 40 pagina's bijgelezen. Applausje voor mij :D.
    Het was gezellig op de datja :). Er waren best wat mensen op bezoek dus dat was heel leuk, en allemaal rond onze leeftijd. We hebben lekker bij het vuur gegeten en bijgekletst, deed me toch weer denken aan al die zomers in Rusland van vroeger :). Mijn vriend vond het ook leuk dus dat is een hele opluchting :D. Nu even bijkomen van de muggenbulten van daar zitten er toch veel :$! Werd er helemaal gek van. Maarja, in de natuur waar het warm is en wat vochtiger kun je het wel verwachten..
    Even reageren voor zover ik het kan :p.

Hilse, heel erg bedankt voor je pendel :D. Was het eerste wat ik wilde zien zodra ik weer achter een computer kon ;). Ben er helemaal blij mee, nu er voor zien te zorgen dat ik me niet te erg vastklamp aan die datum ;)..
    Hele leuke foto's trouwens op facebook in de club :D, zal zodra ik in NL ben ook af en toe eens wat leuks posten :).

Chantallcindy, welkom! Balen dat je test negatief was :(, maar zoals werd gezegd: Nog geen ongi, dan is er nog hoop :)! Je banner lijkt trouwens heel erg op die van Loes, dus van het extra grappig dat jullie ook dezelfde testdag hadden etc :p.

Wolfje, wat rot van je kiespijn :eek:.. Hopelijk gaat het snel over! Had je trouwens ergens nog gezegd hoe je vriend je ten huwelijk had gevraagd? Want dan heb ik er misschien overheen gelezen maar ik wil het nog steeds heel graag weten :D.

Ninja, hoe komt het dat je zo van Japanse namen houdt? :eek: Gewoon van de namen of ben je verder ook anime enzo fan? Ben wel benieuwd ;). Valt me wel op dat de meeste mensen op het forum het makkelijker vinden om meisjesnamen te bedenken en ik juist niet ;).

Loes, wat vervelend van je test! En dan inderdaad nog die opmerking er achter aan :(. Maar wel heel fijn dat je er daarna nog even over hebt kunnen praten. Lijkt me wel heel prettig om iemand in je omgeving te hebben die een beetje hetzelfde meemaakt als jij en waar je ook gewoon even je hart kun luchten!

Corina, laten we hopen dat het de innesteling was!! Nog een weekje wachten :D. En inderdaad, vervellen is zo lelijk! Was ook nogal verbrand in Bulgarije vorige zomer, daarna lekker bruin geworden (voor een dag :p ) en toen begon alles er af te vallen.. Was net een gevlekt beest met die kleurverschillen :p.

Bloemmm, wat een mooie taart zeg! Valt me op dat veel mensen hier mooie dingen maken :D, net als Isabel met de cakejes! Wat jammer dat het oppassen niet goed ging, maar die fases zijn altijd lastig denk ik.. Als Mira nu al vaker moeilijk doet dat ze liever bij jou is dan bij haar eigen vader moet je nagaan hoe het dan zou zijn bij een 'vreemde' vrouw (niet dat je onbekend was ofzo!), maar dat hoor er wel deels bij denk ik. Er komen vast nog genoeg tijden dat het oppassen gewoon goed gaat :).

An, lang niet gezien op het forum meid! Hoe vaak werk je nou eigenlijk per week? Naar wat ik lees wel redelijk wat =o. Hoe zijn de diensten verdient trouwens? Want ik kan me alleen herinneren dat je heel vroeg of juist heel laat moest werken..

Prisje, welkom! Gefeliciteerd met je ouders :)!

Isabel, onze workaholic ;). Hoe gaat het met jou meid? :) Je moet eens wat meer recente foto's van jezelf op facebook zetten, want steeds toen je ze op het forum zette liep ik ze mis :p. Wil ook eens wat meer van jou zien :D.

Chaotic, jeetje wat een verhaal :eek:. Heel erg vervelend dat je op zo'n moment niet van je moeder op aan kan :(. En dat ze niet in ziet hoe verkeerd die man voor haar is, en jullie band! Hopelijk komt ze een keer tot inkeer want dit gaat niet de goede kant op.. Heb je die man al eens gesproken er over? Hij is niet van plan af te kicken ofzo?

Fleurtje, ja meegaan naar een land waar je de taal niet van kent is altijd spannend. Maar mijn vriend heeft dat nu ook hoor, hij kan dus echt geen Russisch en kijkt mij dus altijd hulpeloos aan als iemand iets tegen hem zegt :p. Ook gaan de gesprekken met mijn oma niet echt geweldig aangezien ze elkaar niet kunnen verstaan xD.

Yasminn, wel fijn dat jullie toch een middenmoot hebben gevonden :). Heb je toch iets om naar toe te leven zeg maar. Hebben mijn vriend en ik ook gedaan hoor, eerst was de bedoeling dat we zouden wachten tot ik 23 was. Maar dat leek ons toch iets te ver, dus nu zal ik (als het gelijk zal lukken) 21 zijn bij zwangerschap en bevalling, en anders dus 22 :).

Mama88, wat leuk dat jullie een meisje krijgen :D. En vooral de reactie van je familie is ook super! Geniet er maar lekker van :).

Amann, welkom op het forum! :D

Tinywish, welkom! Altijd spannend een onverwachtse zwangerschap, maar ook heel speciaal :). Wanneer was je 'oorspronkelijk' van plan je kinderwens waar te maken? (Als je het niet erg vind om te antwoorden). Zoals je waarschijnlijk had gemerkt vinden wij allemaal jong ouderschap iets voor ons dus je past er gelijk tussen :D. Heel leuk trouwens dat je er zo enthousiast over bent! Je zult een hele lieve moeder worden :).

Wonderwensje, lekker zwangerschapsbuikje inderdaad :D! Maar kan me voorstellen dat het wel een beetje in de weg zit met verstoppen en wachten.. Hoe doe je dat nu dan als je heel weinig weide kleding hebt? :eek: Misschien even wat goedkoop spul er bij halen tijdelijk? Want zou natuurlijk niet fijn zijn als mensen er eerder achter komen dan 'de bedoeling' was. Ik zou zelf ook graag willen wachten tot de 12 weken, zelfs met mijn ouders, dus ben benieuwd hoe het bij mij zal ontwikkelen dan :eek:.

Iedereen, ZO, vind dat ik toch wel een koekje verdien met al die mensen die ik heb onthouden. Het spijt me heel erg als ik mensen ben vergeten die een reactie verdienden maar ik ben nu al trots op mezelf ;). Zie nu dat het half 3 is dus ik heb er een half uur over gedaan :p. Even afwachten of er nog mensen online zijn xD. (Sorry voor eventuele spelfouten, heb geen zin om alles terug te lezen ;) )

16. Isabel Olivia

Hij is al weg :( Lief van je lieverd! Ik heb bij jou het gevoel dat het snel raak is.. Hihi zoals ik al zei!

Yes dat mag :D Ik ga je PBen!

WAT LIEF!! Ik ben een beetje emotioneel ervan zelfs haha.. weet niet wat ik heb. Traantjes.. :) LIEF! Dikke knuffel!!!

Ah lieverd! Haha me too.. ben een jankebalk :) Maar echt super super super bedankt, ik hoop dat ik me snel (en iedereen hier!) bij je mag aansluiten. Voor jou op naar een prachtige echo :D DAT ZIT ECHT GOED! Weet ik zeker.

Ja, zelfde soort artikelen alleen net iets anders :D Pff veel werk joh, hele site bouwen.. zijn we nog wel even mee bezig. We zijn nu leveranciers aan het testen maar we hebben dé juiste nog niet gevonden.. Dankjewel trouwens :D Ah, nee maar als je eens een foto maakt van je haar van de achterkant ga ik eens kijken voor je oke?

Wow ja! Dat lijkt me heel erg :$ Je hoort soms ook dat sommige vrouwen juist dikker haar krijgen, of meer krullen..

Je bent een schat Corina, super bedankt voor alle lieve dingen die je zegt. Valt me echt op dat je altijd zo lief bent :) Dus super bedankt echt waar.

Aaah echt? Ik vind je haar nu wel heel mooi staan dit kapsel zo! Staat je echt goed!

Wow Chaotic, wat heftig dat je je eigen moeder niet kan vertrouwen in dit opzicht :( Lijkt me een vreselijk gevoel! En wat goed dat je zo gehandeld hebt. Je mag trots zijn op jezelf hoor! Goed gedaan meid.. En je kan hier altijd je ei kwijt.. Hopelijk voel je je snel iets beter!

Leuk :D Was het gezellig?

ECHT?! :$ Ik dacht van wel! Wacht ga jou dan ook PBtje sturen lieverd sorry!

17. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    De ene week meer als de andere week Maxellera. ;)
    Ik heb ochtend dienste middag diensten en avond diensten tot nu toe.
    En einde van de zomer ga ik ook nachtdiensten draaien. ;)
    Dus alle diensten haha! :p

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    haha is goed isabel! :D leuk!!!

19. Isabel Olivia

Haha wat ben je toch een schatje jij he :D

Super fijn dat je het zo leuk hebt gehad, ben blij dat je lekker hebt genoten en dat je vriend het ook gezellig vond.

Ben je zo benieuwd naar mij :D Haha zal ik eens kijken of ik binnenkort meer foto's heb. Ik geef eerlijk toe dat ik echt niks met Facebook doe.. ik kijk er soms op, that's it.. zal wel veranderen als ik later ooit een kindje heb denk ik haha dan ben ik zo trots dat er 100den foto's op moeten waarschijnlijk..

Maar ik zal binnenkort eens kijken! Verder gaat het hier wel.. baal van die stomme positieve ovulatietesten terwijl mijn vriend er niet is maar weetje, ik probeer maar zo te denken; als het meant to be is gebeurd het wel :) Er komt een dag dat wij m'n eitje niet missen!! Die dag komt en wanneer is maar de vraag, maar ik heb er vrede mee..

20. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Helemaal mee eens en mooi verwoord. :)

Deel Deze Pagina