@meiden, bedankt voor jullie tips. Ik ga ook zo naar buiten om wat te shoppen. Heb al 2 positiebroeken gekocht, pas me broeken niet meer. Niet vanwege mijn buik maar ben laatste tijd echt aangekomen. Waar kan ik lange maxi jurken vinden. Ik zoek me rot ook op internet maar kan niet veel vinden.
Ik heb in de afgelopen 2 jaar ook heel veel stiemen gekregen. Ik ben in 2,5 jaar 10 kilo aangekomen en ik groei niet meer in de lengte.. Maar ik heb dus ook veel stiemen op mn benen, vooral aan de binnenkant, en zelfs een beetje op mn kuiten. Ook op mn borsten zijn streepjes bij gekomen... Weet iemand een goede olie, smeersel, wat dan ook om de roodheid sneller te laten wegtrekken? En veel plezier met shoppen Roos
@fleurtje, ik heb er geen verstand van maar ga vandaag ook kijken naar olie of creme voor striae. Dankjewell, wil ook nog wat kleren kopen
.................................... Bekijk bijlage 257313 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Chantallcindy (22 jaar) ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 juni - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli - Bloemmm (23 jaar) Ronde 3, tweede kindje NOD op: 10 juli - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli - Prisje22 (22 jaar) Ronde 3 (eerste ronde na MK), eerste kindje NOD op: 17 juli - CBella (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 31 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 september - Chaotic (21 jaar) Ronde 1, tweede kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Yasminn (23 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Mama88 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 november 2012 (Jongen/MEISJE/Verrassing) - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinywish (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 15 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Tinywish: 3 juli - Derde echo - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo - Amann: 16 juli - 20 weken echo - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige - Mama88: 30 juli - 3D eco ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Zooo het lijstje stond echt heel zielig ergens ver weg Dus weer even omhoog gehaald! Hilse, heb je even verplaatst. Hoop trouwens dat je snel duidelijkheid hebt! Wolfje, Ninja, Loes, Corina, Bloem, Luffy.. NOD komt dichterbij Spannend spannend spannendddd!
Ah, maar dat vind ik ook van jou! Echt waar. Dankjewel! Haha super, mooie duidelijke test! Is ook leuk om te zien lijkt me! Baby zit lekker veilig en nu alle tijd om mooi te groeien! Dat vind ik ook van jou Ik zei het gister nog tegen Maxellera dat ik je zo lief en spontaan vond haha Pff Wat naar! Laat je het even weten als je contact hebt gehad met de huisarts? Ik hoorde helemaal niks Maar ik sliep dan ook nog lekker diep haha Ik weet zeker dat ik echt een buik vol striae zal hebben helaas.. ben er SUPER gevoelig voor en heb het nu al op m'n heupen/benen dus kan bijna niet anders dan ook op m'n buik.. maar ik vind dat helemaaaaal niet erg Voordeel is dat het vervaagd in de zon, mooie reden om op vakantie te gaan haha grapje Maar.. nee, ik weet niet vind het gewoon niet zo erg.. Natuurlijk liever niet hoor! Leuk Roosje Laat je nog even zien wat je hebt gekocht? Veel plezier met shoppen. Mogen het ook buitenlandse webshops zijn?
Ik heb HEEL erg veel last van m'n ei deze maand Echt pijn pijn pijn.. krampen, steken, gisternacht was echt het toppunt. Maar ook vandaag nog wat steekjes. Echt stom! Heb nooit zoveel last daarvan. Als m'n ei nou bevrucht zou raken dan neem je het voor lief natuurlijk haha maar nu mag het wel gewoon stoppen!
Ja ik heb net even mn banner veranderd! hij bleef maar steken op 16.5 haha Ik voel me nu echt veel fitter en beter dan in de eerste 3 maanden (toen was ik super beroerd) nog precies 2 weken en dan echo woeeeeeei spannend!!!!!
Aaah SUPER leuk Echt waar! Ik hoop op een geweldige echo, met een mooi gezond kindje! En jullie willen ook het geslacht weten toch? Sorry als ik dit al eens heb gevraagd (er waren opeens heel veel nieuwe dames haha) maar heb je al een voorgevoel wat het is?
Ja ik hoop dat ze veel kunnen zien op de echo aangezien deze in het ziekenhuis moet..mijn vriend is geboren met een hart afwijking namelijk. Ben nu wel meer gespannen dan de vorige keer,omdat het weer ergens anders is enzo Al vanaf het moment dat ik dacht zwanger te zijn,en mn test negatief was dacht ik aan een meisje hihi We gaan het zien of ik gelijk heb want ik was en ben toch echt zwanger! Alleen om me heen is iedereen in verwachting van een jongen,soort 2012 trend lijkt wel hahah!
Wat ik al eerder zei, bio oil schijnt goed te werken bij striae en littekens om het te vervagen, zoals rood/paarsheid van de striemen. Het nadeel is dat het prijzig is. Ja striae is vervelend maar het trekt altijd wel weer bij. Dan maar een tijgertje haha. Geeft niets. Ah meis zo'n last erg vervelend. knuffie!
@Max; Ik weet echt niet waar het aan ligt.. Maar heb het wel vaker gelezen! Of het echt waar is weet ik ook niet precies hoor. @Isabel; Heel lief van je zeg!! Wat toevallig, ik heb tot nu toe mijn ei nog nooit gevoeld. Maar deze maand had ik echt krampen en pijn! Leek net op een opkomende menstruatie. Ik hoop dat het snel over is meis! @Aman; Fijn dat je je zo goed voelt!! Duim voor een mooie echo!
Wij zijn weer thuis, ben op de terug weg even langs de tatoeage shop gelopen en heb morgen een afspraak voor het ontwerpen van mijn tattoo Ben benieuwd wat hij ervan gaat maken
@isabel, jaa ik ga deze week wel een foto nemen van mijn buik en wat ik gekocht heb etc. Zie dat je last hebt van je ei, ach jammer dat je vriend er niet is, nou even afwachten. Buitenlandse webshops uhm ja kan well haha. @meiden, ik heb toch die van palmers cocoa butter gekocht wat bloemmm adviseerde
Wat zijn jullie aan het doen? Ik heb net een bord pastasalade naar binnen gewerkt en lig nu languit op de bank!