Cakjes staan in de oven hoor Denk dat ik vandaag witte maak met roosjes.. Of toch iets anders.. kijk wel even haha
.................................... Bekijk bijlage 257651 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Chantallcindy (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 30 juni - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli - Bloemmm (23 jaar) Ronde 3, tweede kindje NOD op: 10 juli - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli - Prisje22 (22 jaar) Ronde 3 (eerste ronde na MK), eerste kindje NOD op: 17 juli - CBella (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 31 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 september - Chaotic (21 jaar) Ronde 1, tweede kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag - Tiraa (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Yasminn (23 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Mama88 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 november 2012 (Jongen/MEISJE/Verrassing) - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinywish (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo - Amann: 16 juli - 20 weken echo - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige - Mama88: 30 juli - 3D eco ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Bloem, NOD komt inderdaad dichterbij.. voor veel dames trouwens! Volgende week wordt een spannende week
Oops sorry haha! Nee je kan het loes wachten tot zaterdag!!! JE KAN HET ! Haha Isabel wel foto maken hé als je klaar bent!
Isabel, crea bea hoor leuk leuk! Ik vind bakken ook altijd zo leuk, maar vind het vooral leuk als iemand z'n vingers er bij af likt of denkt dat ik het in de winkel heb gekocht haha! Bloem, ja zit ook echt in een doosje met gefeliciteerd haha! Met de datum van vandaag, wel iets wat je altijd kan bewaren.. Ik krijg een armband van mvm en als ik klaar ben een wikkeldoek en krijg een boek met een verhaal over een stel dat 4 jaar bezig is geweest om kinderen te krijgen.. Vind wel dat je echt veel krijgt zeg jeetje! Ik heb echt zin in iets hartigs maar heb gewoon niets meer in huis morgen weer boodschappen doen en dan maar eens een keer alles pakken wat lekker is haha! Heb er nu al zin in
Ik zal zeker foto's maken Wonderwensje, waar heb je trek in!? Wat ga je morgen allemaal kopen haha, jezelf verwennen moet je gewoon doen hoor! Grappig trouwens, ik had tijdens mijn zwangerschap HELEMAAL geen trek in zoet, alleen maar hartige dingen Pff, mijn iPhone is er nog steeds niet!! Vervelend!
nou zeker genieten, morgen heerlijk 2 wekwn naar turkije! mn vriend was mee en ik heb hem nog nooit(!!) zo meegemaakt. hij zat met teanen in zn ogen te kijken en hij heeft heel de dag met de echo in zn handen gelopen t is echt bizar hoe hard dat in een week gaat.. vorige week zag je bijna niks en nu een mini mensje! dames ik ga de laatste spullen inpakken en ben 2 weken offline! tot over 2 weekjes,liwf
Wow, echt?! Nog niet? Die had je toch al best lang geleden besteld? Aaaah Heerlijk! Haha, lijkt me zo mooi! Leuk dat je vriend zo trots is, en dat je dat samen kan delen! Wanneer heb je weer een afspraak staan? Heeeel veel plezier op vakantie, geniet er lekker van! Tot over 2 weekjes!
Jaa Isa, ik ook hartig!! Nu dan.. Tsja.. Waar heb ik geen trek in haha! Uhm.. Monchoe met ham.. Chippie.. Een big Mac vervelend dat je iPhone er nog niet is!! Maar als ie dr is zal je heel blij zijn An, jouw jurkje ligt bij de iPhone van Isa denk ik Tinywish, wat leuk die reactie van je vriend!! Doe jij mee aan moeders voor moeders?
Wauw, gefelicteeerd! wat bijzonder ofniet! Lijkt me zo ontzettend mooi ! Geniet van je vakantie meid, ben hardstikke jaloers haha! Lekker zeg turkije daar moet ik ook eens naar toe haha! geniet ervan!
Ik had ook altijd trek in hartige dingen! @Tiny; Heel veel plezier op vakantie! Geniet ervan @An; Ja ik hou het nog wel een weekje vol hoor! Hihi @Isa; Ben benieuwd naar je cakejes! Ik lig echt moe in bed.... Zou het dan toch? Of ben ik gewoon moe van de afgelopen week.. Nee ik ga mezelf niet gek maken
Heb net maar even een plak extra belegen kaas gepakt met zaanse mosterd grof is ook wel lekker!! Ga morgen ook maar eens lekker fruit inslaan.. Meloen, ananas, aardbei, mango! Moet denken aan de vitamientjes
dankje dames doet me goed om het met jullie te kunnen delen voel mij na dit besluit sterker en zekerder ik ben net even bij nieuwe huisje van mijn schoonzus wezen kijken ze hebben vandaag sleutel gekregen en gaan van 70km naar 8km bij ons vandaan wonen echt hartstikke leuk huisje
@ wonderwensje ik heb blanke nagellak over mijn mvm test gedaan dan blijft ie ook heel mooi door en showen die test
xxlove, ik had op ehm pagina klik hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/368169-jonge-wannabe-and-soon-to-be-mamas-deel-2-a-68.html#post13070767 op je gereageerd haha over de lijst! Denk dat je het over het hoofd gezien hebt
Ik heb het even berekend via die site, gelukkig heb ik alles heel goed bij gehouden vanaf dec. 2011 dus ik heb nu van een aantal maanden gedaan dit kwam eruit (zie afbeelding) Welke moet ik dan aanhouden dan weet ik niet precies hihi,.. Bekijk bijlage 257664 Ja ik heb een prachtige verjaardag gehad, ik heb het met al mijn vriendinnen gedaan en hun vriendjes dus had een hele club hier en een heerlijke BBQ gehouden & prachtig weer gehad gelukkig! Ik ben 21 geworden, heerlijke leeftijd en nog lekker jong, dus ben er nu wel helemaal klaar voor om mama te worden, heb altijd gezegd als het zover mocht komen rond deze leeftijd 20, 21 jaar als het kon allemaal om zwanger te mogen worden, dus we wachten af ! liefs,xx
hihi.. wordt er zelf al giechelig om maar meiden heb weer wat gevonden.. ik heb echt gloeiend hete voeten.. normaal zijn mijn voeten net ijskompjes dus weet niet wat ik mee maak! whahaha.. hoe bedoel je kwalen zoeken