*zucht* oke.. we gaan weer verder met de dag.. geen bloed geeft moed?!? het eten voor vanavond staat klaar.. hoef het vanavond daar alleen nog maar in de oven te schuiven ik ga zo denk lekker op de fiets naar mijn werk.. het is hier best aardig weer en na een stukje buiten fietsen of lopen is me hoofd altijd zo lekker leeg.. hoop dat het helpt.. liefs, Loes
even een praktisch vraagje.. waar bestellen jullie je ovu testen? en hoe worden ze dan verzonden? het staat toch niet op de enveloppe dan? liefs, Loes
zwanger en kids ovutesten worden het meest gebruikt (zie ovufoto van mij) ze worden in een bruine enveloppe verstuurd en daar staat alleen jou gegevens op(anders word het wat lastig voor de postbode) en in mijn geval 25st. paste door de brievenbus mischien dat een grote verpakking met de paket post gaat maar dan is het ook descreetverpakt
Ja, mijn testen worden positief. Ik heb deze foto al eens geplaatst maar zo ziet mijn piek er altijd uit: Bekijk bijlage 257766 Test streep is dus altijd een stuk donkerder dan de controle streep. Deze zijn nog niet positief. Test je altijd rond hetzelfde tijdstip? Je ei moet sowieso nog komen Ah Loes wat super kut zeg Begrijp dat je er echt even doorheen zit nu!
.................................... Bekijk bijlage 257774 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli - Bloemmm (23 jaar) Ronde 3, tweede kindje NOD op: 10 juli - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli - Prisje22 (22 jaar) Ronde 3 (eerste ronde na MK), eerste kindje NOD op: 17 juli - CBella (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 31 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 september - Chaotic (21 jaar) Ronde 1, tweede kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag - Tiraa (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag - Chantallcindy (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: ? ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Yasminn (23 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Mama88 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 november 2012 (Jongen/MEISJE/Verrassing) - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinywish (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo - Amann: 16 juli - 20 weken echo - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige - Mama88: 30 juli - 3D eco ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Even lijst omhoog Wolfje en Ninjapink, gaan jullie morgen testen?
Ik weet het ook nog niet! Kom net uit mijn bed gerold. Haha wel iets makkelijks want heb echt geen zin om te koken. Zo even naar de supermarkt
Lekker An Bloem, ja ik ben ook net wakker haha en kan nog steeds slapen en heb GEEN ZIN om naar de winkel te gaan bah
Het liefst ga ik weer terug mijn bedje in.. Maar daar is Mira het niet mee eens Dus ik heb me snel aangekleed, nu naar de supermarkt. Zucht zucht.. Neem maar een reep chocolade mee als troost
Dan ben je verder dan ik Bloem haha ik ga nu even lekker douchen.. en dan opschieten. Weet alleen nog steeds niet wat ik wil eten