Ik ben weer helemaal bij Ga zo even een super grote bak met boeren yoghurt met aardbei halen want OH wat heb ik daar zin in! Verder werken werken werken.. spreek jullie morgen weer lieverds, een fijne middag/avond! Bekijk bijlage 258167 Bekijk bijlage 258167
Dat wilde ik NET gaan doen haha schoot me nog te binnen! Dankjewel! Ga jij nog wat leuks doen vandaag? Oh, nog even een vraagje; was je man vandaag bij de echo? Zo ja, hoe vond hij het?!
Nee niet echt, maarja het enige wat ik van vorige keer nog weet is dat ik telkens het gevoel had dat ik ongesteld moest worden en dat ik vreselijk moe was. Voor de rest kan ik me niks herinneren omdat ik daar toen niet zo op lette.. De echte kwaaltjes begonnen pas met 5 weken. Maarja anders gaan we gewoon weer naar ronde 3, ben er wel positief over haha. Je bent wel een harde werker he! Heb nog steeds je webshop niet gezien haha
Wauww wat een super mooie echo! Je ziet al echt dat het een babytje is. Fijn dat je 5 dagen vooruit mag, gaat de tijd nog sneller!
Isabel: Ja, gaat nu wel prima. Kan het gebeuren alweer achter me laten. Gelukkig heb ik dat wel geleerd. Ik neem niks mee naar huis wat er op werk is gebeurd. Zoveel nare dingen zie ik soms. Dan is het maar goed dat ik afstand ervan kan houden. En tja klachten van evt zwangerschap heb ik wel. Maar dat was vorige maand net zo. Volgens mij gebeurt er psychisch ook zoveel nu . Vind het nu wel gek dat ik vorige week donderdag oud bloed verloor. Dat geeft me toch wel wat hoop op een zwangerschap... Roosje: Wat een geweldige echo foto!! Lijkt me echt speciaal, de echo momenten . Luffy: Jammer dat je niet het idee hebt van een zwangerschap, maar gelukkig sta je open voor een nieuwe ronde! Oeeh ik vind de verwachte NOD's wel spannend hoor . Mijn zusje kan ik elk moment hier verwachten. Ze blijven met het gezinnetje ook eten. Dus er staat al een grote pan geschilde aardappels klaar. En hopen dat mijn nichtje goed gestemd is. Word vast gezellig. Toch wel schattig, zo'n kleine meid in huis.
Haha ja ik hoor het van mensen om me heen ook hoor. tis natuurlijk ook lastig om het zeker te weten bij je 1e kindje maarja.. Ik hou het gewoon in de gaten misschien herken ik het gevoel binnenkort wel weer! Liefs x
Wauw! Wat een super mooie echo! &wat fijn dat je vooruit bent gezet en dat alles goed was Ik kom later even uitgebreid reageren!!
Bloem ik zit op het water.. Lekker een rondje met de boot Mama88 ik ben naar wicked geweest en het was echt super!! Roosje.. Wat een prachtige echo! Hier nog steeds niet ongesteld.. Nu dus lekker varen.. Mijn batterij heeft nog 24% dus weet niet of ik helemaal bij kan blijven.. Liefs, Loes
Hey meiden Allemaaal heel erg bedankt, was superleuk. Manlief was mee en hij vondt het ook bijzonder. Ik ben nu op een verjaardag van mijn nichtje dus kan even algemeen reageren. Ik spreek jullie nog xx
Zag het op je Facebook Loes! Ziet er superleuk uit zeg.. Geniet ervan @Roosje; Veel plezier daar! Fijn dat je man het ook zo leuk heeft ervaren.. Ik vond het heerlijk om met mijn man naar de echo's en afspraken te gaan Manlief is hartstikke verkouden, dus had laat nog een kippensoepje voor hem gemaakt (Helemaal zelluf ) en hem grapefruit en manderijntjes gevoerd. Hahahaha! Nu duik ik mijn bedje in, mijn taak zit erop! Welterusten!!!!
Hey meiden, even tussendoor voordat jullie bang worden . Ik ben veilig geland en weer aan het genieten van de vrije dagen thuis . Vanaf maandag weer bijna elke dag werken dus tot mijn vriend zondag weg gaat proberen we nog zoveel mogelijk te doen . Vandaag naar de bios geweest naar de nieuwe Spider-Man (aanrader! ) en morgen lekker zwemmen. Even snel een reactie op wat posts : Roos, hele mooie echo inderdaad als het zover is rond de 20 weken, wil je dan het geslacht weten? Loes, wat rot nog van die negatieve test . Hopelijk komt het nog goed! Ik zag de foto's van je dag op je facebook, zag er heel ontspannen uit! Isabel, haha wat is er met je ritme gebeurt nu? Misschien toch een symptoom van dat je niet zonder je vriend kunt ? Heb je weer wat meer regelmaat nu? Ninja, wat stom van je test . Maar zoals eerder gezegd, geen bloed geeft moed . Bloemmm, ja ik heb ook de nieuwe babyboom gezien . Wil gelijk meer zien! Haha Ben ook benieuwd hoe het met dat jongste stel gaat . Corina! Veel plezier gehad met je nichtje? Komt ze al slapen vanaf dat ze heel klein is? Lijkt me ook heel leuk om te doen, alvast een beetje oefenen, haha. Rest, sorry als ik wat verhalen vergeten ben, mijn geheugen is niet zo fris nu . Maar ik heb alles gelezen ! EDIT: Ik moet echt eens wat minder smileys gaan gebruiken, haha.
@bloemm, het is zeker superleuk als je met je man gaat. Het is een bijzondere moment voor allebei natuurlijk. @maxallera, dankjeweeel, jaa ik wil het geslacht zeker weten en ga al eerder ernaar vragen haha Ik ga wel op 20 weken echo wachten maar daarvoor ben ik 3 weken op vakantie in turkije. Dus ik ga daar naar een ziekenhuis en om een geslachtsecho vragen, wel betaaald natuurlijk maar kan echt niet wachten tot ik terug ben. Misschien kan alvast daar shoppen voor me beebje
Heb trouwens echt wel wat rare dingen.. Heb de laatste dagen altijd gloeiende voeten.. Normaal waren ze altijd koud.. En in plaats van dat de muggen vriendlief steken moeten ze mij hebben en ik krijg geen klein muggenbultje.. Nee een hele schijf van een cm of 5!!
@roosje wat een mooie echo!!! @all, het is hier boven zooo warm, dekens zijn overbodig en nog niet uit te houden. Vanmiddag kleine meid opgehaald vd crèche. Vanavond lekker laten masseren door vl en heb het vage gevoel dat ik morgenvroeg maar eens even moet gaan testen hahaa En zal morgen ook bijlezen, word vast vroeg wakker gemaakt! Oja en babyboom kijken, zag het net voorbij komen, echt leuk dat dat er weer voor is!!! Slaap lekker girls! Ooh het spijt me als ik iets belangrijks van iemand vergeten ben, maar dat doe ik morgen hihi xxxx
Nou Hilse gaan we weer samen testen.. Ga het denk morgenochtend weer proberen.. Nog steeds geen menstruatie en niets wat er op wijst dat die komt.. Nu duimen op positief voor ons allebei .. Lig nu lekker in bed.. De airco stond al sinds zeven uur vanavond aan dus het is hier met zestien graden lekker koel.. Behalve mijn voeten dan.. Die gloeien als kacheltjes.. Liefs, Loes
Goedemorgen!! Hier al vroeg ochtend. Sanne (nichtje) was eerst al om 5uur wakker. Even jammeren, dus eerst even naar de wc voor een plas. Daarna wilde ze al tv kijken en brood eten en allemaal excuses . Gelukkig haar duidelijk kunnen maken dat het nog geen tijd is om op te staan. Daarna nog geslapen tot kwart voor 7. Bij haar ouders is ze ook altijd rond 6u op. Nu even samen broodje eten, maar zo'n dikke eter is het niet. Maxerella: Welkom terug!! Wij passen wel vaker op. Ook wel vaak bij hun thuis. Dit is de 3e keer bij ons thuis. Maar Sanne vind dat helemaal geweldig . Alleen ze is wel een dikke puber kleuter. Luisteren, nee hoor. Dat bestaat niet in haar woordenboek . Gelukkig luistert ze wel redelijk naar mij en vl maar naar haar ouders. Boefje hihi. Bloem: Vl dus ziek. Wat lief van je, zelfgemaakte soep! Loes en Hilse: Allebei testen dus!! Spannend . Ben erg benieuwd! Hier gisteravond krampen gehad in onderbuik en onderrug . Of ongi komt eraan of evt wel een zwangerschap "in spé". Morgenochtend of maandagochtend testen als er nog geen ongi is.
Ik heb helemaal geen kwaaltjes en heb juist het gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden.. Denk dat het niets wordt deze maand. Maargoed, morgenochtend ga ik testen.. Dan zien we het wel!