Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sinds ik niet meer aan de pil zit wel.. Soms maar een dag en soms wel een week.. Nou laat het dan maar doorzetten nu.. O nee niet nu.. Ben niet thuis en heb een witte broek aan :D als het inderdaad doorzet ga ik contact opnemen met de huisarts.. Vond mijn cyclus lang en onregelmatig en heb nog steeds vocht uit mijn borsten wat kan wijzen op een te hoog prolactine gehalte in mijn bloed..

2. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Ah vervelend meis! Maar je menstruatie heeft wel echt goed doorgezet?

Oh spannend je pendels:D Jongen/meisje?

Pff dat is echt niet leuk zeg! Hopelijk komt hij snel terug.. misschien gewoon even zijn dag niet?

Bah Loes, echt super rot dit! Ik hoop dat als het doorzet je snel bij de dokter terecht kan. Je cyclus is inderdaad redelijk lang.

En nee, wacht nog maar even dan :p Witte broek en bloed is geen goede combinatie!

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga er vanuit dat ik eerst een maand moet temperaturen en zal denk bloed moeten laten prikken.. Bloed prikken is echt vreselijk bij mij want ik ga waarschijnlijk weer flauwvallen maar Goed.. Dat moet dan maar..

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hoi allemaal! Na een tijdje meelezen op dit forun ben ik bij dit topic uitgekomen. Ik ben zelf 21, pas getrouwd en we hebben besloten ergens de komende tijd mijn Implanon te laten verwijderen en er voor te gaan! Ik denk dus dat ik dit topic even ga volgen ;)

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom! Gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!

Liefs,

Loes

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dankje! Haha, naamgenoot, ik heet ook Loes :p

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loes is niet mijn officiële echte naam.. Vrienden en schoonfamilie noemen me wel Loes..

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom Tempus (Loes:p)

9. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    Jah heb wel 3 dagen gebloed en ook krampen gehad, alleen vond ik het minder dan normaal, misschien door t stoppen met de pil ofzo
    Heb nu 2 pendels voor jongen

10. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hehe, eindelijk wat terug te lezen hihi. Soms heb ik 10tallen pagina's terug te lezen, maar het was steeds zo rustig!

Isabel: Gedroomd over mij? Echt waar? Jeetje, hoe kan het he! Laten we hopen dat je droom uitkomt hihi.

Fleurtjeuh: Inmiddels al wat van vl vernomen? Geen leuke reactie van hem trouwens. Ik zou echt even boos worden denk ik. Overleggen hoort er ook bij in een relatie (alhoewel mijn vriend dit soms ook nog moet leren :)).

Loes: Misschien idd goed idee om even afspraak te maken bij de HA. Bloedprikken stelt niks voor joh. Ik vind het ook nooit leuk, maar het is altijd zo weer gebeurd!

TempusFugit: Welkom hier :D. Enig idee wanneer je de implanon gaat verwijderen?

Zonet toch paard nog even gereden. Even zonder zadel gehobbeld. Paardje liep heerlijk ondanks de warmte!
    Nu weer thuis. Zo nog even wat opruimen in huis. En dan eten koken.

Zit nog in twijfeling over wanneer testen... Lees verschillende verhalen. Misschien toch wachten op verwachte NOD dag? Maar als ik mijn cycles van vorige keer aanhoud, dan duurt mijn NOD nog 2 weken. Wil wel graag testen, maar ook wel bang voor een teleurstelling :).

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gevaar van vroeg testen is dubbele teleurstelling.. En van je nega test en van je menstruatie..

Ben trouwens bang dat mijn menstruatie door gaat zetten..

12. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @isabel, jaa zoals ik zei denk ik een jongen maar maybe wel een meisje haha. Chinese kalender en pendel zeggen jongen wie weet.
    Ik ga hier geen pretecho doen. Ik ga in augustus 3 weken op vakantie. Pas als ik terug ben ben ik 20 weken. Ik ga denk ik in turkije laten kijken :D

13. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vriendlief is inmiddels al weer thuis.
    Hij was maar gaan fietsen...

Maar ik ben inmiddels ook al naar de kapper geweest :D
    En het is nu een stuk korter :O

14. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Loes: Ja, daarom twijfel ik ook wel erg :).

Roosje: Echo in Tukije? Wat speciaal! Ben je bekend in Turkije?

Fleurtjeuh: Fijn dat vl weer thuis is! En dus weer naar de kapper geweest?
    Mag ik jou vragen waar jou verzorgpaard gestald staat?

15. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn paard staat een stukje buiten Groningen gestald, gewoon particulier.
    Hoezo?

16. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Gewoon nieuwsgierigheid :D. Aangezien ik ook in de provincie Groningen woon. En ben nog steeds voorzichtig opzoek naar een ander plekje voor mijn paard.

17. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom ben je op zoek naar een nieuwe plek als ik vragen mag?
    Bevalt het niet, of wil je buitenritten kunnen maken? Of dichter bij huis?

18. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Dichter bij huis zou fijn zijn ;) . En wil idd ook wel betere omgeving hebben voor buitenritten. Maar een buitenbak is wel een pré.
    Sta nu ook prima, maar als ik iets dichterbij en/of goedkoper kan vinden wat ook aan mijn "eisen" voldoet, ben ik ook erg blij.

19. Isabel Olivia

Welkom :) Gezellig!

Ben ook benieuwd wanneer je implanon eruit gaat!

Haha ja! :D Raar he? Apart dat dat zo werkt..

Las dat je twijfelde over het testen. Misschien dat je dan gewoon nog even wacht? Als je je in kan houden wacht je toch gewoon tot je "overtijd" bent? Dan zit je op dag 31, of 32.. misschien dat je zelfs kan wachten tot dag 35? Voorkomt wel een teleurstelling want het kan zijn dat je gewoon te vroeg test natuurlijk omdat je cyclus nog niet stabiel is.

Leuk dat je nog steeds datzelfde gevoel hebt na de echo :D Ik denk bij jou ook een jongen!

Leuk zeg! Ben heel erg benieuwd!

Zag het op FB :D Ziet er goed uit je haar!

Loes, al nieuws? Heeft het doorgezet? :( Hoop het niet hoor!

20. Isabel Olivia

Ik had een reclame foldertje van een kraamcentrum in m'n brievenbus.. haha echt apart, heb nog nooit zoiets gezien of gehad ;) Vond het wel toepasselijk!

Deel Deze Pagina