Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Isabel: Ja, misschien wacht ik toch nog even. Ik ben a.s. woensdag ook vrij, dus kan dan ook wel gaan testen :). Test het liefst op een dag dat ik wel vrij ben en ook niet om 6u op hoef te staan.

Een folder over kraamzorg? Heb ik ook nog nooit eerder binnen gekregen volgens mij. Maar toepasselijk is het idd wel!

Jullie nog plannen vanavond/morgen?

Vl kan zo thuis komen en dan even eten. Verder weet ik het nog niet. Misschien dat vl wel met mensen heeft afgesproken...
    Liggen hier ook nog spullen van mijn nichtje (is ze vergeten), dus mss die vanavond ook nog even heen brengen.

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heeft nog niet doorgezet.. Maar laat maar komen.. Dan kunnen we door..

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Loes1990: Mijne ook niet, ik heet eigenlijk Anneloes haha. Maar ze noemen me ook Loes hier, heb dat dus maar als mijn roepnaam aangenomen.
    @Bloemmm: Dankjewel! :)
    @Corina1989: Ik denk dat ik volgende week een afspraak ga maken bij de dokter, zien of hij makkelijk te verwijderen is want anders moet ik toch weer doorverwezen worden.

Ik kan me dus niet echt mengen in het gesprek op het moment, maar ik ben ook nog niet bekend met alle afkortingen en dat soort dingen hier, dus ik ga even 'observeren' hihi.

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    pfff nog niks hier

5. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je dingen leest die je niet snapt laat het dan maar weten! We kletsen niet alleen over het zwanger worden maar ook gewoon andere dingen.. :)

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Geeft niks. Leer je alleen maar van :D. Reageer en lees maar gewoon gezellig mee!
    Hopelijk is je implanon makkelijk te verwijderen. Hoe is dat bevallen? Ik zocht een tijd terug (2 / 2,5 jaar geleden) ook naar een andere anticonceptie als de pil. Maar zag een implanon toch niet zo zitten.

Vl is nog niet thuis. Krijg nu toch wel honger... We eten altijd pas tussen 7 en half 8 's avonds, dus ben het wel gewend. Maar nu toch wel zin in wat.

Zooo, net ineens een harde donder hier. Hangt wel onweer in de lucht. Hond schrok zich rot...

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @corina1989, jaa ik ben wel best bekend want ikzelf ben turks maar ben hier geboren. :D
    @isabel, jaa ik benieuwd haha wat het wordt :D

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Lieve meiden, ik heb een berichtje geplaatst in de club. :)

9. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Implanon beviel me heel goed, geen bijwerkingen en ik werd niet meer ongesteld. Eigenlijk slikte ik eerst de pil maar ontwikkelde veel ontstekingen in mijn darmen (vermoedelijk Crohn of colitis) waardoor de pil niet meer betrouwbaar was.. En toen dus Implanon. Ik vraag me wel af hoe de cyclus zal zijn als hij verwijderd is.

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden heb wel bloed maar het lijkt niet op mijn gewone menstruatie.. Klinkt nogal vies maar normaal is het slijmerig bloed en nu echt helder net als wat je bij een gewoon wondje hebt en het komt er niet uit lopen zeg maar.. Lekker vies verhaal maar ja..

Liefs,

Loes

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik reageer morgen even meiden!
    Druk druk druk hier!
    Duik nu snel mijn bed in, verwacht Mira vroeg in de ochtend!

13. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    HA dames!

An, zie club.

Isa, nou eigenlijk nog hetzelfde! Elke nacht op de wc met pijn. Vannacht wel een uur lang maar daarbij ook echt misselijk.
    Ik zie wel een verandering aan m'n buik.. Ik heb normaal echt een buiklijn zeg maar, en die zie je altijd heel erg goed!! En die wordt nu minder dus dat is wel grappig, kan je precies zien dat m'n baarmoeder omhoog gaat.. Wel grappig als zo'n verandering zichtbaar is! Ging gisteren weer eens wegen, was nu weer 0,7 afgevallen.. Appart! Ben benieuwd hoe het donderdag weer is..

Loes, vervelend meis! Blijft een teleurstelling maar aan de andere kant weet je nu wel waar je aan toe bent en kan je weer met goede moed de volgende ronde in! Ga je met ovu testen of niet?

Gisteren echt een super gezellige dag gehad met vrienden en hun kids! Zulke schatten zijn het :D echt super! Laat thuis, toen nog een uur op de pot (pff:$) dus heb het half 2 zien worden.. Vanmorgen half 9 alweer wakker dus een korte nacht. Straks gezellig brunchen met m'n familie :D oma is jarig, jeeeeej! Zal vanmiddag/vanavond er weer zijn denk ik!

Bloem, moed blijven houden! Zolang Isa het heeft moet je het ook volhouden Hahaha! Isa is voor mij... Hoe noem je zoiets... Een gevoelsmens, erg spiritueel :D ze had er bij mij vertrouwen in en kijk :O boem! Zwanger haha..

Meiden, ik hou moed :D komt goed!!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb niet getest vandaag.
    Mijn schoonzusjes zijn er en ik wou het toch nog een dagje uitstellen, aangezien ik me ongesteld voel worden :p

@Wonderwensje; Ja ik hou de moed er ook in hoor, maar zwanger ben ik niet :p Want ik weet hoe dat voelt hahaha

15. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen :) .

Tempus: Fijn dat de implanon goed beviel! Ben benieuwd hoe je cycles word na het verwijderen. Mijn eerste cycles duurde helaas 46 dagen (na de pil).

Wonderwensje: Jeetje, zoveel buikpijn?? Buikpijn vanwege obstipatie of? Niet teveel gaan afvallen he ;).

Bloem: Morgen dus testen? Ben benieuwd :).

An: Ik ga zo even een kijkje nemen in de club.

Ik denk dat ik toch morgen maar ga testen :). Weet ik ook waar ik aan toe ben. Morgen is het dag 30, dus zal (lijkt mij) sowieso mijn ei gehad hebben. Ook bij een cycles van 46 dagen. Vind het toch wel spannend :).

16. Isabel Olivia

Helemaal geen testers vandaag meiden?!

En loes, hoe is het met jou? Ik reageer later even uitgebreid op iedereen :)

17. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    het heeft doorgezet dus op naar ronde 5.. :(

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey girls!!!

Gister getest maar negatief..
    Jij ook balen Loes!!:(

Heb hier last van irritaties down under, jeuk afscheiding en doet zeer, super vervelend:(
    Nog geen afspraak bij de Ah.. Wil dat volgende week wel gaan doen. Denk dat ik morgen ga bellen.. Word het nu echt zat ook!
    Lees ook veel over meiden met lange cyclus die dus helemaal geen eisprong hebben! Dat maakt me wel bang, des te meer reden om naar de ha te stappen.

Heb ng niet alles bij gelezen, druk weekend.
    Gister met Nora en schoonzusje wezen zwemmen in lauwersoog:)
    Daarna gebbqd, tussen onweer en regen door:D
    Vandaag rustig dagje, weten ng niet wat we gaan doen. Zijn nu even bij m'n ouders..

19. Isabel Olivia

Loes DIKKE knuffel lieverd :( Wat ontzettend klote! Je wilde nu contact opnemen met de huisarts over je cyclus, toch? Trouwens, ik ga je zo even aanpassen op de lijst. Wat kan ik je bij je NOD zetten?

20. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke.. nieuwe ronde, nieuwe kansen nieuwe banner (maakt me al weer wanhopig als ik er naar kijk) en morgen maar is even bellen met de HA.. borsten blijven lekken en cyclussen zijn mij te lang..

wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Liefs,

Loes

Deel Deze Pagina