Hoeveel vierkante meter is jouw appartement ongeveer? En heb je je vriend vandaag weer gezien? Pff, mijn streepje wordt donkerder.. vind het wel fijn dat ik dan weet wanneer m'n ei ongeveer springt en kan ik het vergelijken met m'n vorige cyclus.
Ja 4! dat is niet zo erg hoor! draai liever avond dan dag diensten. Ja je weet wel met wie je gaat werken, maar ik kende haar nog niet. Morgen werk ik wel met een leuke collega! en zaterdag en zondag ook btw.
.................................... Bekijk bijlage 256620 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 25 juni - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli - Ninjapink (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 5 juli - Loes1990 (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 10 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 10 juli - Bloemmm (23 jaar) Ronde 3, tweede kindje NOD op: 10 juli - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli - Prisje22 (22 jaar) Ronde 3 (eerste ronde na MK), eerste kindje NOD op: 17 juli - Yasminn (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 23 juli - CBella (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 31 juli - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 augustus - Chaotic (21 jaar) Ronde 1, tweede kindje NOD op: Onbekend na stoppen pil ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 31 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Roosje24: 6 juli - Intake verloskundige & Eerste echo - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Prisje, je staat erop Hopelijk snel raak!
Haha geen idee eerlijk gezegd Ja heb hem wel gezien, maar me zusje bleef weer slapen dus hij is gewoon naar huis gegaan. Dus morgen weer klussen Ja ik wel fijn dat je dat kan vergelijken, heb je meestal wel een regelmatige cyclus ofniet?
jaa idd en dat hoop ik voor de rest hier ook en diegene die al zwanger zijn een mooie zwangerschap krijgen
Ah oke! Nou gister al gedaan dus prima toch En ik heb inderdaad een regelmatige cyclus tussen de 27 en de 30 dagen. Maar wanneer je ei komt is toch altijd een raadsel.. verschilt echt! Sluit ik me bij aan Sta je zo trouwens goed op de lijst? Slaap lekker lieverd!
Haha ja Ooh oke, dat is wel handig aan de ovulatie testen dat je daar achter komt. Maarja denk dat ik ik het gewoon om de dag blijf doen volgende maand en daar laat ik het bij haha. Ben de eerste keer ook zwanger geworden zonder er over na te denken haha
Ja! Dat is perfect dan, toch? Komt goed hoor! Ik heb die mogelijkheid van om de dag doen niet dus ik moet wel
Hallo allemaal, Heel erg bedankt voor jullie reacties! Doordat ik nog zo in de twijfel zit heb ik het nog even besproken met mijn man. We willen allebei erg graag een kind, en hebben toch besloten om nog even te wachten. We gaan er in maart voor, dan studeer ik tegelijk af met een dikke buik. Mijn diploma en kindje in een. We beginnen wel iets eerder met klussen maarjah wie zegt dat de eerste ronde gelijk raak is vandaar. Ik ga ook proberen om eerder af te studeren dus stel ik ben in mei klaar is het helemaal mooi natuurlijk. Het gekke is we zijn niet echt heel blij met de keuze, maar weten wel zeker dat het verstandig is. Ik vind het echt erg dat ik weer zolang moet wachten terwijl ik eindelijk de moed had gezet om met de eerste ronde te beginnen. Ik speel gewoon weer safe. Dames ik weet het echt niet meer! Het is zo stom ik wil het zo graag maar aan de andere kant weet ik niet of het zo verstandig is om nu al te beginnen. Ik weet ook niet of het veel verschil heeft of ik nu begin of pas in maart. We stellen het 8 maanden uit dan. Ik wil weer beginnen met de pil, wanneer moet ik weer beginnen weet iemand dat? eerste dag van je cylus staat er maar ben nu al bij dag 5. pff voel niet leuk maar waarom een risico nemen waardoor je niet voldoende kunt gaan genieten van je eerste baby. Intussen tijd gaan we lekker nog genieten van het samen zijn en vaak op vakanties en ik ga echt knallen op school, zodat ik eerder kan afstuderen. Ik ben momenteel boos op mezelf een beetje, maar 8 maanden zijn zo om toch? Stel ik zou nu beginnen zou het rond mei juni komen. en als ik in maart beginnen word het nov/dec. maargoed iedereen veel succes die verder gaat met zwanger worden. Ik moet nog veel geduld hebben. Ik zit er zoveel over te twijfelen vandaar dat ik ook dacht wacht dan nog even. Je maakt een keuze wat je verstandig lijkt en kan er vervolgens wel om gaan huilen. Ik blijf wel lekker meekletsen en hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zijn! en hopen voor mijn dat ik lekker in maart gelijk zwanger zal raken en eindelijk een vreugde dansje kan gaan doen. Zal ik voor die 8 maanden wel weer beginnen met de pil? het zijn wel 8 maanden ik zei tegen mijn man ja maar stel ik raak toch zwanger. Hij zegt ja dan ben je lekker zwanger. echt mijn hoofd zit vol weet het gewoon niet meer. xxx
Yasmin, meis wat een verhaal. Vervelend hoor! Het is inderdaad een moeilijke keuze, je weet nooit hoe snel je zwanger raakt. Ik had nooit gedacht dat ik de eerste ronde gelijk zwanger zou zijn, maar het gebeurde wel! Daarom is het dan denk ik beter om het geen te doen waarvan jij denkt dat het verstandigst is... Hoe moeilijk het ook is. Ik zou niet aan de pil gaan voor die 8 maanden, lijkt wel lang maar dan zou ik toch andere anticonceptie gebruiken.. Of weet je van jezelf dat je niet lang ontpilt? Dan maak het niet veel uit, maar je kan wel pas weer starten na je eerst komende ongi. Veel sterkt ermee meis! Isa, ja ik wil wel buikfoto's bijhouden ga 12 juli starten met de eerste denk ik.. Bloemm, shoppen is nooit vervelend haha
Hallo, Wat leuk allemaal jonge (wannabe)Mama's!! Sorry Isabel Olivia maar ik heb nu pas je berichtje over dit topic gezien erg he !! Eventjes netjes voorstellen dan maar; Ben 23 jaar oud en zwanger van ons eerste wondertje! Ben vorige maand getrouwd met de man waar ik al mee samen ben sinds ik 16 ben en nu al weer ruim 3 jaar mee samen woon die overigens net 26 is geworden.... Heb gister een mooie 20 weken echo gehad en alles was gelukkig helemaal goed!!! En we weten eindelijk het geslacht..... We krijgen een Meisje Ben trouwen uitgerekend op 12-11-2012! Hoop voor degene die proberen zwanger te raken dat jullie maar snel een positieve test mogen hebben het is zo bijzonder!!!
Mama88, welkom! En gefeliciteerd een meisje!! Wat leuk En ook laatst getrouwd, bijzonder jaar dus voor jullie! Geniet er lekker van meis, en gezellig dat je hier mee komt kletsen
Yasmin, ik snap je gevoel heel erg, ik heb zelf ongeveer hetzelfde. Het gevoel hebben van dat je het wel en dat het dan eigenlijk ook wel zou kunnen maar dat je weet dat het niet optimaal is en dat als je even wacht je voor een betere situatie kunt zorgen.. Maar toch, wachten is zo moeilijk! Ik zit ook in een dubio of wanneer ik straks eenmaal kan stoppen met de pil (over 11 maanden) of het dan ook wel een goede tijd is enzo. Maar dat zie ik dan wel.. Ondertussen gewoon nog even dromen . Hopelijk blijf je toch lekker kletsen want je bent niet de enige van ons die moet wachten nog, dus dan voel je je tenminste niet alleen . Knuff!