.................................... Bekijk bijlage 258906 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli - Prisje22 (22 jaar) Ronde 3 (eerste ronde na MK), eerste kindje NOD op: 17 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 25 juli - CBella (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 31 juli - Ninjapink (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 6 augustus - Bloemmm (23 jaar) Ronde 4, tweede kindje NOD op: 7 augustus - Chaotic (21 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: 8 augustus - Loes1990 (21 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 19 augustus - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 september - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag - Tiraa (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag - Chantallcindy (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Yasminn (23 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Mama88 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 november 2012 (Jongen/MEISJE/Verrassing) - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinywish (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: +/- 5 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo - Amann: 16 juli - 20 weken echo - Bailey07: 18 juli - Intake verloskundige - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige - Mama88: 30 juli - 3D eco - Roosje24: 2 augustus - Controle verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Wolfje, waar ben je?! Chaotic, ik heb je verplaatst meid! Veel succes in de volgende ronde. Corina, heb je NOD datum aangepast. Bailey, heb je afspraak erop gezet!
Dat is fijn zo dan, toch? Gewoon doen waar jij je goed bij voelt Dat is het allerbelangrijkst! Mijn vriend kan het volgens mij wel 10x op een dag haha, en omdat hij hier niet elke dag is is het in mijn geval heel fijn dat ik weet wanneer mijn ei springt, omdat als we samen zijn het sowieso nooit een verplichting is en het toch wel gebeurd
Isabel: Was even aan het rekenen. Mijn NOD word nu dus 25 juli. Mijn vriend heeft ook wel een goed libido. Ik alleen niet . Dus voor mij word het geen pretje als het ook nog eens moeten word haha. Maar probeer altijd wel om de dag aan te houden. Maar mocht dat een keer niet lukken, is het niet anders. Tira: Leuk om stage te doen op een chirurgische afdeling . Hoeveelste jaars ben je nu? En leuk, een haflinger. Allebei koudbloeden. Fijn dat je een verzorgster voor haar hebt als je zwanger bent . Scheelt een hoop zorgen.
Als je een cyclus hebt overgeslagen volgens de gynaecoloog dan zou ik nu denk ik weer gewoon uitgaan van je normale cyclusduur Ik had je weer een bericht teruggestuurd, want ik kon je niet vinden op FB! Ja, dan is het inderdaad niet fijn! Wel goede mentaliteit zo.. niet zo obsessief maar gewoon kijken hoe het gaat. Ik hoop voor je dat je helemaal geen ovulatietesten of tempraturen nodig hebt en dat je zwanger bent!!
Tira & Corina, leuk een eigen paard! Misschien hebben jullie hem al verteld hoor maar heb ik eroverheen gelezen; hebben jullie hem thuis gestald of elders? Isabel Olivia hihi thnx! Ik wist niet dat ik foto's op mn fb had ervan! Het enige nadeel is echt dat het met een kleine gewoon niet erg strak te houden is maargoed. Tussen 19:00 en 08:00 is ons huis zoals ik er van hou haha Oh en ik heb 18 juli mijn intake bij de verloskundige. Echo weet ik nog niet, maar waarschijnlijk willen we er volgende week zelf een willen maken (particulier) en dan met 12 weken pas bij de verlos, zou dit keer graag willen nub'ben Ik ben echt moe, weet niet wat ik heb... Ik merk trouwens ook dat ik tot nu toe minder kwaaltjes heb als bij de zwangerschap van Milan. Toen zat in onder de puisten en had ik continu trek in zout, terwijl mijn huid nu rustig is en ik erg zin heb in gezonde dingen als fruit en salade. Gek he? Tot nu toe ook met vlagen erg misselijk maar gelukkig nog geen 1 keer overgegeven, hoewel dat met Milan ook later pas kwam. Ik hoop dat het dit keer gewoon wegblijft hoor haha!
Hi bloem Bailey, wat fijn dat je minder zichtbare klachten hebt Merkte je aan je lichaam voor je NOD ook al dat je zwanger was? Had je toen al klachten? Ik zal je afspraken even bijwerken op de lijst! Ik zou denk ik ook eerder een pretecho laten maken hoor! Net zo fijn toch, en kan je een keertje extra naar je babytje kijken, nooit verkeerd!
Ja, dat is ook een goed plan haha. Dan wordt het 11 juli, gok ik zo? Maar op de website van OB-Teens (menstruatiekalender, die houdt ik daar bij) kan je je volgende menstruatie uitrekenen a.d.h van je gegevens. Daar staat dat 7 juni en 4 juli mijn menstruatie moet komen. Terwijl het steeds de 11e is geweest ( maart, april, mei). Dus wat is het nou? Iemand enig idee? Ik zal zo pb kijken! Dan is het wel jammer dat je een laag libido hebt Corina! Dan wordt het moeilijker denk ik zo. Gelukkig kan je als vrouw glijmiddel gebruiken Ik ben 3e jaars. Ik doe de opleiding versneld in 2,5 jaar. Ik ben namelijk al doktersassistente. Ik heb sinds een maand een verzorgster, en dat bevalt me prima. Mijn paard ziet er beter uit en gaat met sprongen vooruit. Scheelt idd een hoop zorgen Ik heb haar helaas niet thuis gestald, was het maar zo'n feest! Spannend de intake bij de verloskundige! Mooi dat je minder kwaaltjes hebt dan bij je 1ste, en hopen dat het zo blijft. Had je er toen echt veel last van?
@Bailey; Fijn dat je nu minder kwaaltjes hebt! Ik heb ontzettend veel kwaaltjes gehad bij Mira.. Hoop dat dat me bij de volgende zwangerschap bespaard blijft @Isabel; Ik heb ook bij 6 en 7 weken een echo gehad ivm een opname in het ziekenhuis, maar anders had ik ook zeker een pretecho gedaan hoor. Ik heb bij 16 weken een (pret)echo voor het geslacht laten doen, bij 24 weken, 31 weken en 34 weken heb ik nog een pretecho laten doen (die van 31 weken konden we niets op zien, dus mochten we nog een keer gratis met 34 weken!)
Helloooooooowwww Onze internet doet het wel maar probleem ligt aan onze laptop pfff Via tel is ook nie altijd prettig. Hoe is het met jullie? Isabel, mijn afspraak is 1 augustus, ik had het verkeerd gezien haha 1 dagje eerder
Bailey: Mijn paard staat 7 km verderop op een pensionstal . Fijn dat je nu nog weinig klachten hebt. Houden zo . Tira: Ik hoop dat mijn libido nu omhoog gaat. Vooral met de pil was het soms echt niks. Beetje sneu voor vl soms. Maar merk al wel wat verschil. Vl moet zijn best er soms wel voor doen (voorspel he ). Dan ben ik zo overstag. Leuk dat je al doktersassistente was. Wat is de reden dat je met de opleiding vpk bent begonnen? Ik heb zonet al heerlijk gegeten, vl komt zo. Bloemkool met tuinkruiden sausje, hmm. Heb er echt van genoten . Denk alleen dat vl er minder blij mee is haha. Hij houd niet zo van bloemkool .
Hier ook een man die niet zo van gekookt groente houdt.. Haha Ik ben er dol op! Wij hadden broccoli met een basilicum-room sausje!
Even zo want jullie stelde dezelfde vraag haha maar bij Milan erg veel last gehad, en ik wil helemaal niet klagen . Maar bij Milan net als Bloemmm HG gehad, incl opname en dreiging dat ik mijn kindje kwijtraakte. Die kans was heel groot omdat ik 3x achter elkaar was uitgedroogd en bij 12 weken in het ziekenhuis belandde. Ze dachten dat dat te laat was omdat de placenta het dan over moet nemen en die combi gaat meestal niet goed samen. Dit vertelde mijn man pas na de geboorte omdat ze mij niet wilden belasten met die zorgen toen op dat moment, dus achteraf hebben we gewoon erg veel geluk gehad. Bij Milan zat ik dus heel erg onder de puistjes en spuugde ik 20+ x per dag vanaf week 7 ongeveer. Nu dacht ik gewoon ongesteld te worden, voelde niets en nu op het ontzettende emotionele na geen klachten. Even afkloppen dus!
Klinkt ook lekker! Mijn vriend wil eigenlijk alleen maar aardappels en groente, maar geen fan van bloemkool haha. Hij lust helaas geen pasta's en rijst . Daar baal ik wel altijd van. Altijd moeilijk om te beslissen wat we gaan eten... Roosje: Hallo * zwaait * !!
Jij hebt ook helemaal geen makkelijke zwangerschap gehad dus.. Hoop met heel mijn hart dat het dit keer lekker rustig aan gaat!! Want nu heb je natuurlijk ook nog Milan. Ik ben echt heel bang dat ik door de HG en ziekenhuisopname's Mira veel moet gaan missen. Hoop echt dat dat ons bespaard blijft! Ze kan namelijk ook echt niet zonder mij.. Dan slaapt en eet ze niet! (Maargoed, dat kan in de loop van de tijd nog gaan veranderen natuurlijk)
Ik ga even mee rekenen Ik heb het hier voor je uitgerekend: Free Menstrual Cycle Length Calculator - WhenMyBaby Daar staat dat je langste cyclus 31 dagen heeft geduurd, en de kortste 30 dagen. Ik zou dus uitgaan van een cyclus van 31 dagen. Stel je was in juni gewoon ongesteld geworden, dan was dat ongeveer op 11 juni. Vanaf 11 juni naar juli is: 12 juni. Dat kan je hier voor de zekerheid na zien: Wanneer ben ik vruchtbaar, bereken je vruchtbare periode met onze vruchtbaarheidscalculator - Zwangerschapspagina Maar dat zou betekenen dat je nu al bijna je NOD hebt, maar aangezien je op de echo hebt gezien dat je ei gaat springen? Of hoe zat het precies? Kunnen we samen even verder rekenen. Want dan klopt het niet natuurlijk Ja, zou ik ook doen! Ja of juist niet.. ik ben ZO bang voor nog een miskraam.. en al helemaal bang dat ik het hartje niet zie kloppen of dat het niet goed gegroeid is Nu al.. Zou dan liever zo lang mogelijk willen wachten, heel dubbel Jij hebt wel veel echo's gehad Leuk!! Lekker vaak naar je kindje kijken! Ik ga het zo even bijwerken
Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar bang voor bent.. Vooral omdat je het natuurlijk al een keer meegemaakt hebt. Geloof mij; zelfs vrouwen die het nooit meegemaakt hebben zijn er bang voor en denken bij alles; gaat het nu mis??? Ik hoop dat je straks alsnog met een gerust hart zwanger kan zijn.. Tis niet niets natuurlijk die miskraam
Ik merkte wel dat het bij mij erg omhoog ging na het stoppen met de Nuva-ring! Ik wou graag meer aan bed staan, dat miste ik bij Doktersassistente. Het patiënten contact ect. Niet echt een lekkere zwangerschap dus, getsie! Duimen dat het beter gaat nu! Inderdaad, kom dan op 12 juli uit. De follikel was erg groot, en baarmoederslijmvlies al 6 mm. De gyn verwachte tussen nu en 1/2 week dat het ging springen, dus het kan best de 12e zijn ja! Zet maar op 12e neer, thnx voor het mee rekenen!