Meiden, dit is mijn laatste berichtje voor ik weg ga . Het regent ineens heel erg hier dus hopelijk is het tijdelijk . In ieder geval horen jullie waarschijnlijk zondag of maandag weer iets van me! Fijn weekend iedereen! Mama88, welkom!
Even een snel berichtje van mij. Mama88: Welkom in ieder geval . Mijn zusje komt mij zo ophalen. Gaan naar de huisarts. Ben vannacht zo ontzettend duizelig geweest en misselijk. Op den duur hield ik mijn vriend vast en schreeuwde het uit. Vreselijk als de wereld zo om je heen draait . Paar jaar geleden ook gehad trouwens (BPPD). Ga toch maar even langs de HA voor de zekerheid. Kan daar over een uurtje terecht. Durf zelf nu niet in de auto te stappen dus zusje komt me ophalen . Lees later even bij en reageer dan even op jullie.
Welkom!! Ik denk inderdaad dat je de enige bent hoor. Haha Ik vind het heerlijk! Gelukkig heeft mijn vader er wel één. Vond het echt omschakelen toen ik op kamers ging en ik alleen maar een saaie douche had Hier hebben we een hele grote badkamer, dus in principe zou en makkelijk nog een bad in kunnen, maar het is ons huis niet helaas. Hoop dat we ooit een bad hebben in ieder geval Oh oh oh! Dat klinkt super vermoeiend zeg!!!! Hoop voor je dat je niet meer met haar hoeft te werken.. Hé!! Haha moe zijn hoort erbij he Lekker aan toegeven hoor.. En nog maar een week tot je echo!!! Spannend Balen dat jullie een miskraam hebben gehad Hoop dat je snel zwanger mag zijn! Ik zeg altijd bij twijfel; Niet doen.. Hoe moeilijk het ook is, als dit voor jullie verstandiger is dan zou ik dat zo doen.. Ik zou in ieder geval niet voor die 8 maanden aan de pil gaan, dan maar condooms gebruiken bijvoorbeeld... Anders raakt je lichaam misschien wel van slag, of moet je weer ontpillen.. Succes ermee meis! *Knuf* Welkom! En gefeliciteerd!!! Een meisje Geniet nog maar even van je zwangerschap (en we zijn natuurlijk altijd benieuwd naar buikfoto's Heel veel plezier! En tot Zondag of Maandag He bah meis.. Dat klinkt niet best Hoop dat er niets raars aan de hand is.. Laat je het ons even weten?
Zo, ik sta helemaal klaar om op te passen. Mira gaat zo haar bedje in en die is denk ik pas weer wakker als het zoontje van mijn vriendin naar bed moet.. Dus veel heb ik eigenlijk niet te doen. Of Mira moet besluiten dat ze het veel te leuk vind met haar vriendje en niet wilt slapen Hahaha Nou tot later meiden!!!!
Ik ben net terug van vakantie en was het topic even kwijt. Heb het nu weer gevonden dua ga vanaf nu weer volop mee lezen en schrijven!
Welkom prisje en mama88 Yasmin wat een verhaal maar dat mag hier je hart luchten he Ik sta weer bijna onderaan zag ik... stiekem hoop ik dat mn cyclus toch weer wat korter word net als voorheen al is 33 nog niet superlang. vanacht laatste nachtdienst voor vl Ik ga maar is aant werk .. kom tussendoor wel lezen
Goodmorning! Welkom en gefeliciteerd met je huwlijk en je zwangerschap!! Een dochter wat mooi zeg! Sterkte meis! Veel plezier!! En succes haha. Hey meid hoe was je vakantie?? Gezellig dat je er weer bent!
ja klopt. uhmm nee niet echt eeen gevoel, maar gevoel zegt toch een jongen haha.. nee we hebben nog geen namen, wil eerst het geslacht weten.. ik heb nog geen buikfotos omdat ik nog geen buik heb.. ik wil het misscien wel doeen
@ corina, ooh hoop dat het goedkomt. @bloem89, succes meid hahah. @ andere meiden, alles goed iedereen
dankje meiden voor de reacties! Ik wil ene kant niet beginnen met de pil, maar als ik niet begin dan zal ik steeds geneigt zijn om toch te denken kom schat we gaan er gewoon voor hihiihihi. en met pil moet je toch weer stoppen en weer wachten op je volgende ongi enz. Ontpillen duurd gelukkig niet zo lang bij mij. vind het wel heerlijk gevoel lekker zonder al die hormonen.ga zo ha bellen wanneer ik weer moet beginnen, en wat toch verstandiger is.. ach jaa mijn baby komt ook wel hopelijk en dan kan ik volop genieten zonder enige twijfel of het verstandig is. probeer nog wel aan het idee te wennen dat ik het nog niet nu is. graag wil ik weg van de lijst zwanger worden, en op de lijst nog niet bezig. Klets wel nog lekker mee. Ik ben ook benieuwd of we tot maart kunnen wachten, want toen ik zei tegen mijn man ga dan wel aan de pil. Zat die helemaal in paniek nee maar doe dat nou niet, en wat als dan. Dus het nog weer de vraag maar voor nu moet ik echt ff uit me hoofd zetten maak mezelf alleen zo gek. wel of niet wel of niet. Ik zei schat we moeten nu echt een keuze maken ik verheug me er zo op en dan is het weer we wachten. Dus ga gewoon aan de pil! en ga ik december 2 maanden eerder stoppen. Wil ook niet dat ik tussendoor per ongeluk zwanger raak) daarom wil ik aan de pil ene kant''). Heb ik al die spanning van klussen gemist vandaar. Nou veel succes en hopelijk zijn jullie allemaal gauw zwanger. Als wij er toch wel eerder voor gaan laat ik het snel weten (je weet maar nooit je') Ik hou me nog gewoon op maart maar tel tot december want dan stop ik weer met de pil hihiihihi.
Hoi allemaal, Ik wil me ook melden in deze groep Leuk om te weten dat er nog zoveel 'jonge' mama's zijn! Ik ben 23 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Groetjes Amanda
Hé meiden.. Nou het oppassen is niet gelukt Hij bleef maar huilen en huilen en wou zijn moeder.. Zo sneu om niet voor hem te kunnen betekenen.. Hij lag echt heel zielig op mijn borst te huilen.. Was ook heel moe, maar kon niet slapen (vreemde omgeving denk ik?) dus mn vriendin heeft 'm helaas weer opgehaald. Hij kent dit huis en mij heel goed, dus waar dat nou vandaan kwam? Misschien is het net als Mira een fase en wilt hij gewoon zijn moeder.. Heel zielig in ieder geval. Wat ik nu wel weet is; Dat Mira door een huilend kindje heen slaapt! Normaal wordt ze al wakker van mijn voetstappen of de tv die te hard staat en zelfs van de wc die je doortrekt!! Ik was dus heel bang dat als er straks een tweede kwam ze niet zou slapen.. Ze is echt een moeilijke slaper.. Maar hij heeft echt een uur gehuild en Mira heeft er gewoon doorheen geslapen haha..
Hoi dames Ik wil me geaag bij jullie voegen Ik ben Chantal 22 jaar bezig voor eerste kindje zit in mijn derde ronde Heb morgen 30 juni mijn NOD
Ik zit nu in week 17 Eindelijk een beetje van die gekke kwaaltjes af haha. @Bloemmm Bedankt voor het verwelkomen