is het al weekend? ventje heeft weer nachtdiensten deze week.. hopelijk komt mn ei in het weekend ofzo kunnen we lekker klussen
Nee vorige keer werd ik pas ziek bij 5 weken.. Het is nu wel heel snel en heb wat afgegoogld en dit zijn niet echt symptomen. Haha Maarja ik wilde voor de zekerheid wel een testje gaan doen vandaag, want ik slik ook steeds paracetamol en imodium enzo, dat zou ook niet goed zijn. Maar ik kan echt niet naar buiten, en om mijn zusje nou een testje te laten halen haha
Hmmm.. maar elke zwangerschap is anders he! Hoeft niet precies hetzelfde te zijn! Ik hou in ieder geval hoop Klinkt wat mij betreft hoopvol...
Oh lieverds ik reageer zo even op de rest van gister avond/vanochtend maar ben lekker m'n yoghurt aan het eten (ja.. alweer ) en ga daarna aan het werk. Dus spreek jullie vanmiddag/vanavond. Fijne dag!
.................................... View attachment 259054 ♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥ - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 5 juli - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli - Prisje22 (22 jaar) Ronde 3 (eerste ronde na MK), eerste kindje NOD op: 17 juli - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 25 juli - CBella (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 31 juli - Ninjapink (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 6 augustus - Bloemmm (23 jaar) Ronde 4, tweede kindje NOD op: 7 augustus - Chaotic (21 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: 8 augustus - Tiraa (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 13 augustus - Loes1990 (21 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 19 augustus - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 september - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag - Chantallcindy (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag ♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥ - Maxellera (20 jaar) - Fleurtjeuh (19 jaar) - Yasminn (23 jaar) --------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ - Mama88 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 november 2012 (Jongen/MEISJE/Verrassing) - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Tinywish (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: +/- 5 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo - Amann: 16 juli - 20 weken echo - Bailey07: 18 juli - Intake verloskundige - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige - Mama88: 30 juli - 3D eco - Roosje24: 2 augustus - Controle verloskundige ---------------------------------------------------------------- ♥ BEVALLEN ♥ - - - - ---------------------------------------------------------------- Tira, ik heb je NOD datum aangepast meis! En het blijft natuurlijk gewoon ronde 3 omdat je een cyclus hebt overgeslagen.
oh nog weekje dan is het me hopelijk nod voel me zelf al paar dage zoo misselijk en witte afscheiding wat ik normaal niet had ben zenuwachtig haha
net klein beetje rood bloedverlies denk dat mijn ongi eindelijk komt dat wachten is ook niks hoop dat het doorzet
Meiden even snel een berichtje van mijn kant.. Gister een drukke dag gehad.. Bij vriendlief zijn ouders geweest want die kwamen zondagavond terug uit Oostenrijk en bij me opa op de koffie voor zijn 82 ste verjaardag! Vandaag de hele dag aan het werk.. Het is vakantie dus de kids zijn de hele dag op de bso en dat maakt het gezellig druk.. Misschien kom ik vanavond nog even langs maar durf niets te beloven.. O ja.. Als het goed is komen vandaag mijn ovu testen binnen.. Isabel jij had toch zo'n lijstje welke dag je moest starten? Liefs, Loes
Ik begrijp dat je er alsnog onwijs van baalt Fleur Is gewoon rot! En je blijft inderdaad op school, dat scheelt.. Lekker veel werken dus Niks mis mee voor een keertje hoor! Klinkt allemaal tot nu toe goed zo je zwangerschap en nog niet overgegeven is erg fijn! Zijn het echt steken die je voelt of meer krampachtige pijn? Is goed Dankjewel! JA! Wauw, de echo is alweer over 2 dagen! Super leuk en spannend, en positieve blijven denken hoor, je gaat straks gewoon een prachtig klein babytje zien! Leuk Laat je het resultaat zien? En ga je nou morgen naar de huisarts Hilse? Hope so Zou mooi zijn! Ik reageerde net even snel haha dus nu mijn meer uitgebreide reactie. Ten eerste beterschap! Ik hoop dat je je hoe dan ook vlug weer goed voelt. En... ja, ik zou een zwangerschap zeker niet uitsluiten. Zoals ik al zei, de ene zwangerschap is de ander niet. Sommige vrouwen hebben bij een tweede zwangerschap helemaal geen last van symptomen die ze bij de eerste wel hadden.. dus misschien dat de misselijkheid/moeheid nu eerder is gekomen dan de 5 weken de vorige keer. Ik hoop het in ieder geval van harte! Ga je morgen een testje wagen? Kan je vriend geen test kopen? Oh wat spannend zeg! Duim voor je dat het symptomen zijn! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Op de hoeveelste dag zit je nu? Gefeliciteerd met je opa! Spannend! Er zit bij het pakketje een gebruiksaanwijzig en daarop staat ook wanneer je moet beginnen. Anders kan je die ook online vinden:> Gebruiksaanwijzingen zwangerschapstesten en ovulatietesten -Zwanger & Kids Lekker druk dus, werkse meid!
Hey meiden! Hoe is het hier ?? Net gewerkt en vannacht maar 1,5 uur geslapen. Ben zo moe, heb ook geen zin om alles terug te lezen. Maar toch even een berichtje van mij!
@isabel olivia jaa hoop het ook dat het de symptomen zijn haha voel me nog steeds beroerd :\ en kan blijven eten hahaha normaal zit ik na 2 happen vol of k moet ondertussen gewoon een vreet kick hebben hoop eigenlijk op een positieve test
Hallo! Wonderwensje: Al bijna je echo, joehoe . Prisje: Zal voor je duimen!! An: Maar 1,5 uur geslapen? Jeetje hoe kan dat? Vanavond maar optijd op bed! Isabel: Yoghurt verslaafd . Ik hele dag gewerkt. Vandaag eindelijk weer een fijne werkdag gehad. Weer iets meer rust op de afdeling. Collega van me is paar dagen geleden bevallen van een zoon. En één dezer dagen kan mijn schoonzusje bevallen . Nog wel kraamkado kopen voor collega. Morgen maar even doen. Hier sinds gistermiddag veel afscheiding. Moet echt wel een inlegger indoen, anders gewoon helemaal nat . Toch rondom mijn ei nu? Hopelijk vanavond klussen .
Ja het is echt verschrikkelijk de afgelopen week, of ik word 10 x wakker, of ik slaap gewoon simpelweg niet. Fijn dat je werkdag weer lekker ging! Veel knufplezier vanaaf.
Ohjeetje wat vervelend! Ik zou daar helemaal aan kapot gaan. Ik heb wel 8uur slaap nodig. Hoe komt het dan dat je zo weinig slaapt? Ik ga even de hond uitlaten en dan even koken. Ben er zo weer .
Ja . Moet er ook niet aandenken om 'm te missen hihi. Rijd dagelijks in de auto (naar werk, naar paard, naar ouders/fam.). Heb mijn rijbewijs nu alweer 4 jaar. Heb 2 jaar geleden mijn E rijbewijs ook gehaald . Leuk dat je straks gaat beginnen met lessen !
Zo, ik heb weer lekker gewerkt . Vandaag even via via geregeld dat ik deze week naar mijn vriend toe kan . Donderdagmiddag moet ik werken en dan stap ik daarna gelijk op de trein en dan kom ik 'savonds aan, vrijdag daar (hij moet wel werken dus zie hem helaas maar een paar uurtjes, maar heb nog gratis ov om heen te komen ), en dan zaterdag weer terug want ik moet die avond werken . Kan hem toch niet te lang missen . Vandaag op het werk was er een stel jonge ouders . Ze gingen naar Ice Age haha . Ik had ze rond de 25 geschat denk ik en hun dochtertje 2 ongeveer , heel leuk. Oeh dat is inderdaad lekker vroeg . Ik moet die dag om half 1 werken, dus hopelijk heb je daarvoor nog iets geplaatst . Spannend! Dat is inderdaad heel erg kort :O, ga maar lekker relaxen meid . Even goed uitrusten is wel belangrijk. Wat voor hond hadden jullie ook alweer? Veel plezier in ieder geval . Hoop dat het weer een beetje lief is. Wat gaan jullie eten ? Ja, ik heb gelukkig mijn rijbewijs (wel pas een maand of 8) en mijn vriend al wat langer . Alleen nog geen auto, haha. Maar dat komt nog wel, we hebben er nu nog geen nodig. Succes met lessen! Heb je een pakket gepakt?
Wij gaan aardappels, rode kool en gehakt cordon blue eten . Wij hebben de hond van mijn ouders hier 2 weken. Helaas geen tijd voor een eigen hond . Nu neemt vl de hond mee naar zijn werk en is de hond bij zijn ouders in huis. Het is een boomer hondje. Een zeer vriendelijk en leergierig hondje . Fijn dat je toch nog even naar je vriend kan!! Ook al is het maar kort .