Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden wij blijven bij mn schoonouders vanavond en morgen ga ik de hele dag winkelen in Amsterdam met mijn schoonzusje, dus ik reageer morgenavond even!
    Hoop dat alles goed gaat hier!!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

CBella, jaa heb m straks 2jaar:) kan ook echt niet meer zonder!!

Corina, E rijbewijs was dat moeilijk?:p wil ik eigenlijk ook doen..

Isabel, ik zal straks ff fotootje plaatsen, wil niet via mobiel geloof ik?

Lig nu heerlijk in bad met kneipp badolie! :)
    Heb trouwens ook veel afscheiding maar dan wit, niet slijmig ofzo.. En m'n tepels doen fucking zeer als ik er aan kom!:p

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha.. Bedankt! Voel me gelukkig wel wat beter dan gister, dus hoop dat ik morgen weer beter ben. Haha ik hoop niet dat het zwangerschapssymptomen zijn hoor, dat zou ik echt niet trekken haha. Maar denk wel dat ik een testje ga doen, als je ziek ben kan je menstruatie ook een paar daagjes uit blijven dus dan ga ik mij misschien gek maken voor niks. Wil wel duidelijkheid. Ja mijn vriend zei al dat hij wel een test wilt halen morgen.

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb nog geen rijbewijs, zou hem van mijn vader krijgen.. Maar toen ben ik op niet zo een leuke manier het huis uit gegaan, en toen nooit meer geld voor gehad. Mijn vriend heeft er gelukkig wel 1. Is toch wel handig

5. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Luffy, laat je het morgen gelijk weten als je getest hebt? :D Ik hoop zo op een mooie test!!

Ga je morgen ochtend testen? Dan kom ik even snel kijken haha

6. Isabel Olivia

Wat vervelend :( Vanavond toch proberen lekker vroeg te gaan slapen?!

Hoe is het verder met je? Hoe voel je je verder?

Hahha ja.. heel erg. Zou nu weer een bak willen halen :D Maar doe het toch maar niet!

Fijn dat je lekker gewerkt heb! Scheelt toch. En heb je al enig idee wat je wil kopen?

Oei.. misschien ei ja. Is het doorzichtig/rekbaar slijm? Of gewoon wit?

Tot morgen bloem! ♥

Is goed, leuk!

Oei, lastig dat je ook niet weet wat dat kan betekenen nu.. ga je morgen nou naar de huisarts?

Lekker badderen, heerlijk! Heb ik alweer een tijdje niet meer gedaan, geen zin in :)

7. Isabel Olivia

Zo, ik ben weer bij! En ik ga er ook weer gelijk vandoor. Lekker slapen :)

Hier trouwens niks bijzonders.. ik ben gewoon aan het wachten tot ik ongesteld ga worden haha, saai dus.. Maar zit morgen alweer op dag 26 dus dat schiet allemaal wel op!

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Isabel, ja echt lastig. Denk gewoon dat ik ongesteld word, maar weet bijna zeker dat ik geen eisprong gehad heb dan...
    Ga gewoon tegen de ha zeggen dat ik ovu testen heb gebruikt maar m'n ei niet gevonden heb en dat ik met tempen niks kan worden (als ie daar nog naar gaat vragen tenminste).
    Ben morgen om 08:10 aan de beurt:p

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heb trouwens ook heel vaak geen zin om in bad te gaan, zo warm en duurt lang hahaha
    Maar nu toch niks te doen:p
    Zal straks even achter de pc gaan:)

Vind het trouwns gemeen dat gtst even stopt:p haha hoezo verslaafd:D:D

Ooh kijk dag 26, duurt niet lang meer dan:)

10. Chaotic

Chaotic Lid

22 nov 2008
    88
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Luffy, Ik hoop op een positieve test morgen! Succes ;)

Wonderwensje, Spannend! De eerste echo! Ben benieuwd :D

Fleur, Balen meis :( is ook gewoon k*t :(

Hilse, Hoe was het bij de kapper? ;) Veel succes bij de HA morgen

Loes, Alsnog gefeliciteerd met je opa! :)

An, Dat is inderdaad wel erg weinig, vanavond op tijd je bedje in dus ;)

Cbella, Yep hier ook een rijbewijs, zou m niet meer kunnen missen :p Succes met lessen!

Max, Veel plezier bij je vriend :D

Bloem, Veel shop-plezier ;)

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaj meiden..

Komende 6 weken zal ik minder actief zijn hier vanwege de vakantie van de kids.. Dan weten jullie even hoe het komt..

Hilse, lekker hoor die kneip badolie.. Welke heb jij? Ik vind die lavendel altijd zo lekker.. Pure ontspanning staat er dan.. Nou zeker wel!

Vandaag de ovu testen binnen gehad.. Ben alleen nog even aan het bedenken wanneer ik ze het best kan gebruiken.. Maandag en dinsdag kan ik het uit werk vandaan doen.. Heb ik vaak niet veel gedronken dus dat moet goed komen.. Op woensdag eten we altijd bij een vriend maar ik kan dan wel eerst langs huis.. Is toch om de hoek.. Op donderdag wordt een probleem.. Eet dan altijd bij mijn schoonouders.. Misschien dab toch ook maar even snel langs huis voor ik daar heen rijdt.. Vrijdag lukt wel.. Zaterdag ook geen probleem en zondag even goed aan denken..

Ben trouwens gestopt met de etos pillen.. Ze werken bij mij niet dis Ga weet verder met mijn gewone foliumzuur..

Het is nog een hele puzzel dat zwanger worden.. En o ja.. De huisarts.. Er is 1 dag waarop hij niet werkt en vraag dan om een telefonisch consult.. Dat kan ik wel regelen op mijn werk en dan hoop ik dat ze me doorstuurt om bloed te prikken..

Zo nu lekker slapen.. Morgen om 6.00 gaat de wekker! Pfff

Liefs,

Loes

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja.. Ik heb ook een rijbewijs.. Zou hem niet meer willen missen maar denk er maar niet te vaak aan hoeveel het gekost heeft :D ben pas na 4 keer afrijden geslaagd:(

13. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    jha vriendlief heeft gelukkig wel een rijbewijs en autootje.. wel zo handig.. kon eerst financieel niet maar nu ik vast werk heb gaat het wel lukken.. ik ga wel een pakket nemen met her examen enzo hahaha
    hopen dat ik het snel kan halen :)
    ga zo mn bedje in.. morgen ochtend weer een visagie opdrachtje en daarna werken, de werkweek begint morgen ook weer voor mij..
    in januari neem ik 2 weekjes vrij en dan hopelijk lekker op vakantie met mn ventje haha :D en hopelijk met een dikke buik :p
    heb trouwens weer een pendel voor augustus erbij :)
    truste allemaal

14. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    hehe ongi eindelijk doorgezet

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ah fijn, op naar een nieuwe ronde:)

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Meiden, bijna zonder dat ik wat gezegd heb heeft hij me doorverwezen naar de gyn!
    Krijg binnen 2wk ongeveer een oproepje waarschijnlijk:)
    Zo blij en opgelucht!
    Hij zei ook, wie weet is er wel wat aan de hand!
    Vroeg niet eens naar ovu testen :p

17. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen dames,

Hoefde niet zo veel bij te lezen, komt ook nooit voor :p

An, wat vervelend zo weinig slaap :( je weet niet waar het door komt?

Cbella, leuk dat je met je rijbewijs kan beginnen :) ik heb hem nu 3,5 jaar. Erg blij mee, kan ook echt niet meer zonder haha..

Chantalcindy, nou dat is wel fijn!! Kan je weer met goede moed de volgende ronde in meid :D

Max, nou ik ga na de echo boodschappen doen.. Zh is namelijk naast het winkelcentrum dus ik doe m'n best maar kan niets beloven! :) in ieder geval Werkse dan!

Hilse, wat fijn zeg dat hij je zo serieus heeft genomen!! Hopen dat je snel die oproep krijgt meis

Hier, weer om 8.00 wakker Pff.. Vannacht geen pijnen :D alweer jeetje, durf bijna niet te hard te juichen.. Vanmorgen toen ik wakker werd wel ff.. Maar was zo weg toen ik ging zitten..

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wonderwensje, haha nee komt zelden voor:p

Jij succes bij de echo!:) en met de boodschappen hahah:p

19. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Hilse, wat fijn van je doorverwijzing! Ben benieuwd!

CBella, ah beter van je rijbewijs! Hier bezig vanaf december met wat tussenpozen en nu net mijn nieuwe afrijdatum aangevraagd. Zeg niet exact wanneer maar midden augustus. 15 mei al afgereden maar was er echt met mijn kop niet bij, veel te gespannen. Daarna niet meer gelest dus nu expres veel ruimte ertussen zodat ik weer gewoon kan gaan lessen tot dan. Duur is het he?

ChantalCindy, he bah... volgende ronde...

Bloemmm shopse!

Fleurtjeuh, balen zeg!

Loes, volgens mij is het advies tussen 2-8 dus best ruim! Hoop dat je er duidelijkheid mee krijgt!

--
    Hier gisteren helemaal niet lekker geweest, maar ach het is voor het goede doel. Manlief heeft een vergiftigingetje, had iets verkeerd gegeten blijkbaar... Uk slaapt nog lekker, dus zolang hij ligt heb ik nog mooi even wat rust! :) Kan ie straks de boel weer op stelten zetten. Hier dus ook nog geen rijbewijs, maar wel opweg naar het einde hopelijk. Kost klauwen vol met geld en wil hem gewoon hebben, zeker voor de tweede er is maar dat moet wel lukken hopelijk. Midden augustus mag ik voor de 2e keer afrijden maar vorige keer (terecht) gezakt. Ik had een man en daar ging het zweet me al helemaal van lopen. Had hem dat al verteld, lag niet zozeer aan hem maar puur door verleden. Daarna was ik zo in de war dat ik niet eens de knop kon vinden in de auto voor mijn mistlampen achter. Zegt genoeg haha. Gelukkig zei hij wel dat mijn bijzondere verrichtingen technisch goed waren alleen ik zelf was dus niet relaxed genoeg. Opzich mooie kritiek toch? Als ik deze keer zak (weer omdat ik zo stress) vraag ik een faalangstexamen aan. Dan ga ik niet nog meer tobben op de normale manier heb ik besloten ;). Gelukkig is mijn instructrice dat met mee eens...

20. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Goedemorgen! Weer bijgelezen en wel!

Hilse, wat fijn van je doorverwijzing! Ben benieuwd!

Chantallcindy, wat fijn! Dan weet je waar je aan toe bent en kan je met goede moed de volgende ronde in!

Bailey07, Beterschap met de man! Rijbewijs halen is zeker erg duur, ik heb mijn rijbewijs gekregen van mijn vorige werkgever gelukkig. De kritiek die je heb gekregen bij het afrijden is mooi opbouwend! Hopelijk gaat het beter nu.

Hier:
    Ik voel me wat min en moe de laatste tijd en kan niet veel enthosiasme opbrengen om iets te gaan doen. Vandaag vrij, morgen inwerken bij andere baan en vrijdag laatste stage dag. En daarna komt een hele drukke zomer helaas :x
    Ze vroegen me welke dienst ik wou draaien, ochtend of avond. Nu hebben ze mij bij heel veel ochtend EN avond in gedeeld. Oftewel 7-12 en half 6 - half 10. Wat een rottijden! Ik zou 20 uur p/w werken dus heb ik bij mijn andere job iets meer uren aangevraagd 16 ipv 8. Nu blijkt dat ze me meer dan 20 uur hebben ingedeeld ipv 20! Bah bah....

Deel Deze Pagina