Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Nja i.v.m ongi normaal heb ik twee hele heftige dagen en nu maar 1, en als n dag bijna niks meer heb stopt het en nu kwam daarna weer op gang..

Mijn nod is 5 juli, tenzij weer drie lagen later is zoals deze keer ook was:p

Dat sausje is niet echt goed voor de lijn hoor hihi maak t met klopslagroom of met creme fraiche, dan geraspte kaas erdoor en zout, best veel want de pasta neutraliseert het. En de kip bak ik eerst beetje aan en dan de creme fraiche erbij zodat se kip zacht blijft..

Volgens mij zo alles beantwoord hihi..

En ga weer ff want zo auto schoonmaken, morgen apk

2. Chaotic

Chaotic Lid

22 nov 2008
    88
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat ongelofelijk leuk al de liefdesverhalen :D!
    Hilse, wat een rotstreek van je ex! :x

Aan de nieuwe dames hier, Welkom! gezellie! ;)

Corina, Altijd leuk, behalve het behang er af trekken dan :p daar heb ik ook zo'n hekel aan. Is het een beetje gelukt met opruimen?

Tiraa, Ach als jullie maar gelukkig zijn toch :) Ik kende mijn man pas enkele maanden toen ik zwanger was van hem, dat leg ik nog wel n keer uit :p Hier weet alleen mijn nichtje dat we voor een 2e gaan, voor de rest niemand. Maar met haar heb ik zo'n fijne band dat ik het niet voor mezelf kon houden. :D

Bailey, Ik voel me nu weer goed! Beetje slapjes maar verder.. Tygo word in Oktober 3jaar. Het gaat zo ongelofelijk snel he! Hoe oud is jou kereltje?

Isa, Wat heb je nu gegeten? Wij hebben Taco's gegeten, lekker makkelijk en het was al weer even geleden.

Mama88, Wat ontzettend leuk dat je man jullie dochter heeft gevoeld! :)

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@mama88, wat leuk voor je man! Kan hij ook meeleven hihi:)

Hier vanavond ''gewoon'' een pizzatje in de oven gedaan.. Lekker hawaii.. :p

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha, ga overmorgen testen als ik niet ongesteld ben maar ga er niet vanuit.:p

Haha wat grappig, wel handig zeg. Dan weet je het snel als je zwanger bent. Bij mij is het elke maand weer een verassing wat voor kwaaltjes ik heb voor mijn ongesteldheid.

5. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Haha wij gaan voor een Arabische of Perzische naam. Voor meisjes weet ik al een hoop leuke, alleen voor jongens vind ik het moeilijker.

6. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Chaotic, ons manneke is net 1! Zo leuk maar het gaat inderdaad zo hard. Fijn dat je je nu al wat beter voelt...

IS, welkom! :D Gezellie dat je mee komt kleppen, enne leuke meisjesnaam hihi!

Christina, jeetje zie net je banner + onderschrift. Wat vervelend :( Hoop zo dat de pendel van Hilse gelijk krijgt...

Luffy, gaaf! Arabisch of Perzisch. Wat valt daar zoal onder? En hoe ben je erbij gekomen om daarvoor te gaan (bedoel hem niet verkeerd hoor!!)

---
    Hier gaan we voor een unieke naam. Ons kereltje heeft een veel te bekende naam, maar op deze naam waren we al jaren verliefd en gebruikten we al veel in onze fantasie. Dan laat zo'n naam je niet meer los. Nu voor een jongen een naam die maar 1x is gegeven vorig jaar en voor een meid is ie helemaal nooit gegeven, en komt in NL ook zelden voor. Ik heb zelf ook een bijzondere naam en vind het wel leuk. Ieder kindje is uniek, en vind vaak een naam al mooi als de naam bij het kindje past :)

7. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

.................................... Bekijk bijlage 259408

♥ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN ♥
    - Luffy90 (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 11 juli
    - GwoonAn (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 16 juli
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 2 na MK, eerste kindje NOD op: 16 juli
    - Prisje22 (22 jaar) Ronde 3 (eerste ronde na MK), eerste kindje NOD op: 17 juli
    - IS88 (23 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 20 juli
    - Corina1989 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 25 juli
    - CBella (21 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 31 juli
    - Liesje88 (23 jaar) Ronde 2 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 augstus
    - Ninjapink (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 6 augustus
    - Bloemmm (23 jaar) Ronde 4, tweede kindje NOD op: 7 augustus
    - Chaotic (21 jaar) Ronde 2, tweede kindje NOD op: 8 augustus
    - Tiraa (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 13 augustus
    - Loes1990 (21 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 19 augustus
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 21 september
    - Hilse (20 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: Cyclus van slag
    - Wolfje89 (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: ?

♥ (NOG) NIET BEZIG MET ZWANGER WORDEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - Fleurtjeuh (19 jaar)
    - Yasminn (23 jaar)

---------------------------------------------------------------

♥ ZWANGER ♥
    - Mama88 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 12 november 2012 (Jongen/MEISJE/Verrassing)
    - Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Roosje24 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Tinywish (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 februari 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Wonderwensje (21 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Bailey07 (20 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: +/- 5 maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Wonderwensje: 12 juli - Eerste echo
    - Amann: 16 juli - 20 weken echo
    - Bailey07: 18 juli - Intake verloskundige
    - Wonderwensje: 23 juli - Tweede echo
    - Wonderwensje: 25 juli - Intake verloskundige
    - Mama88: 30 juli - 3D eco
    - Roosje24: 2 augustus - Controle verloskundige

----------------------------------------------------------------

♥ BEVALLEN ♥

-
    -
    -
    -
    ----------------------------------------------------------------

Liesje, ik neem aan dat je 5 augustus bedoelde als NOD? ;) Je zei namelijk juli.. Heb je er in ieder geval opgezet!

IS, jij staat er ook op :D

8. Isabel Olivia

Heb je op de lijst gezet :D En leuk! Mooie naam. Wat voor namen vind je nog meer mooi?

Wij gaan voor een Turkse naam :) Meisjesnaam hebben wel, tweede naam voor een meisje zou een Islamitsche naam worden. Die heb ik ook al in m'n hoofd!

Jongensnaam nog geen flauw idee haha

Ja, dat kan wel eens voorkomen! Heb de vorige keer ook een wat langere cyclus gehad, waarbij het bloeden ook meer was en dan weer iets minder en toch weer meer..

Ik neem aan dat je augustus bedoelde (zie lijst) :p?

Dankje :D Ga het eens proberen!

Ik heb iets gehaald :) Heel slecht maar ZO geen zin om te koken! Lekker taco's, echt heerlijk zelfs :D

Ik duim!!

Haha, ja.. ik weet niet zeker of het de volgende keer ook zo zal zijn maar ik vond het ZO opmerkelijk toen :p

Oh wauw, ben wel HEEL benieuwd nu haha. Als je bevallen bent zullen we het weten :D

9. Isabel Olivia

Meiden, ik ga lekker in m'n bedje een boek lezen en dan vroeg slapen. Ik heb verder helemaal niks leuks te vertellen op gebied van zwangerschap :p gewoon saai afwachten tot ik ongesteld word.. heb het dan ook liever nu dan morgen eigenlijk, dan kunnen we tenminste weer verder naar een volgende maand. En dan is het hopelijk gauw september.. Ronde 2 :D FINALLY!

Allemaal fijne avond nog! Wonderwensje, HEEL VEEL plezier morgen lieve meid! :) Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal zijn!

10. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Mijn vriend is Afghaans. Afghanen zijn natuurlijk niet Arabisch maar die gebruiken wel meestal Arabische/islamitische namen. Of Perzische dat blijft ook nog een optie. Maar ik vind Arabisch meestal leuker. Daar valt heeeel veel onder haha. Heeft heel veel uiteenlopende namen.

11. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Slaap lekker alvast meid!

Voor je het weet is je vriend terug en kunnen jullie weer aan de klus!! En dan gaan we allemaal snel zwanger zijn hoor!!

12. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    kort onze love story: wij hebben elkaar leren bij de jeugdvereniging van de kerk, ik was 15 en hij 16. het is één dag uitgeweest in het eerste jaar voor de rest altijd samen gebleven. In okt 2009 getrouwd en in Utrecht gaan wonen, daar wonen we nu een half jaartje in een nieuw huis samen met ons konijntje.
    niet een heel spannend verhaal, gewoon een met we houden veel van elkaar ;)

ik vind namen best lastig, heb inmiddels 2 lange lijsten met namen varierend van:
    Olivia, Isabella, Nova tot Rivka en Elin (zie wel in mn lijst dat bijna alles op een a eindigt :))
    jongens: Elias, Aaron, Benjamin tot Aiden en James (veel bijbelse namen)

ben ook wel benieuwd naar pezische en arabische namen :)

13. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Wat was dat moment genieten, of niet? Fijn dat hij nu ook mee kan genieten van de bewegingen van jullie kleine meid!

Dat heb ik hier ook. We houden het lekker voor ons samen, ons geheimpje. Heerlijk! Dat is ook de reden dat ik fora ben gaan opzoeken om lekker 'vrij uit' te praten hier over hihi

Ik werk voor de vakantie voor de thuiszorg. Tussendoor kan ik inderdaad naar huis, en dan 's avonds weer komen op draven. Ik wou alleen in de ochtend, zodat ik ook nog wat aan de vakantie had. Nu kán ik gewoonweg geen dagje uit ect! We hebben het geld namelijk niet echt nodig, aangezien mijn vriend een goede baan heeft, maar extra geld is nooit weg.

Ik denk een gewoon een ongi en dat je misschien een klein virusje had wat je diarree veroorzaakte. Heb je anticonceptie gebruikt, zo ja, wanneer ben je er mee gestopt?

Penne beetgaar koken volgens aanwijzing op verpakking. In andere pan met ruim kokend water en wat zout broccoli beetgaar koken. Salami in reepjes snijden. In koekenpan olie verhitten en salami 2-3 min. al omscheppend meebakken. Ui en knoflook toevoegen en zachtjes bakken tot ze glazig zijn. Limoensap en 100 ml kookvocht van penne toevoegen, vuur laag draaien en geheel nog 10 min. laten sudderen. Op smaak brengen met zout en peper. Penne afgieten en door salamimengsel scheppen. Broccoli afgieten en voorzichtig erdoor scheppen.

Welkom Is! Ik ben in maart gestopt met de Nuvaring. Is de ring je altijd wel bevallen? Ik ben ook een control freak hihi

Hier gaan we voor de hollandse namen!

14. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van dit soort dagen wordt ik blij :D
    Niet van het weer, daar word ik depressief van, maar gewoon de dingen die ik heb gedaan op een dag:)

Ik heb eerst lekker gereden op 'mijn' paard, en daarna ben ik aan de slag gegaan met een onbeleerd jong paard.
    Het was de 2e keer dat ik hem in handen had en hij was super lief en braaf. Hij liep netjes rustig mee bij zn vriendjes weg en ik kon hem netjes ontspannen aan het werk zetten.
    Mocht hem zelf al een beetje borstelen al vond hij dat nog wel een beetje griezelig.
    En over een tijdje als ik terug ben van vakantie dan wordt hij ingereden en dan mag ik hem gaan rijden :D
    Ik heb er nu al zo'n zin in :D
    Zijn vader is een van de beste spring hengsten, maar hij kan ook super mooi lopen :D

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    HAHA.. ja bedoel idd augustus zou maar zo zeggen Blondt;)

@tiraa ben in januari gestopt niet echt last gehad van ontpillen gelijk regelmatige cyclus, dus zal idd wel virusje zijn.. ben echt soms zo'n muts dat gelijk ga stressen hihi

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan ook voor de hollandse namen.. Mijn vriend is de vierde op rij en daar willen we graag een volgende aan toe voegen.. Voor een meisje zijn we er nog niet helemaal uit..

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kom me weer melden!!!!
    Heb superleuke dagen gehad. Vandaag heerlijk geshopt met schoonzusje in Amsterdam.
    We waren pas laat thuis, dus Mira was gelijk KO!
    Ik ga eens kijken hoeveel jullie gekletst hebben, haha als het teveel is haak ik hier wel even in hoor..

Nog meiden die getest hebben?

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb even globaal gelezen;
    Ik heb mijn rijbewijs ook nog niet.. Ik ben gewoon niet zo'n automens.
    Heb het meerdere keren geprobeerd, maar na 2 keer lessen haak ik al af. Haha

Mijn man wordt de 18de 24! Hij is dus 10 maanden ouder dan mij en we kennen elkaar al jaren, de meeste van jullie weten dat mijn man mijn beste vriend was/is :)P) en we later pas een relatie kregen.

Welkom voor de nieuwe onder ons :D

Mira's naam moest zowel Turks kunnen zijn als Nederlands/Internationaals.
    Ik ben niet zo van de namen die je 100 keer moet spelen voor dat iemand begrijpt hoe je heet :p Daarnaast heeft haar complete naam een hele verhaal en achterliggende gedachte voor mijn man en mij, die ik hier al eens had gepost.

Zo, meer kon ik echt niet reageren meiden hahahaha

19. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    is het al weekend? :D
    @lovestories ook niet errug romantisch hier en in het begin heel erg vaag allemaal haha mn ventje is 40 en ik 21, we hebben elkaar leren kennen door een gemeenschappelijke vriend, na 3 avonden/nachten hebben gechat besloten om af te spreken een keertje filmpje te kijken bij hem thuis was best leuk tot zn ex opeens op de stoep stond.. hij weer beetje aangerommelt met zn ex.. later nog een keer film gekeken en vanaf dat moment waren we gewoon bij elkaar haha dat was rond oud en nieuw dus wij houden oud en nieuw aan als onze datum.. zo heel verhaar haha :p
    in het begin zeker niet makkelijk geweest maar nu weet ik dat het goed zit :)

20. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hier ben ik weer :). Wat kom ik toch altijd op die vervelende tijden terug van mijn werk :p. Was vandaag wel heel erg grappig, het was ladies night voor de film Magic Mike en daar wordt dan altijd iets leuks voor geregeld. Deze keer stonden er bij de deur twee topless gespierde mannen in gilletje en strikje die iedereen een cocktailtje gaven :D. En tijdens de film gaven ze alle vrouwen dan een ijsje :p. Was heel erg grappig en vermakend :p, ook nog wat cocktails en ijs gehad tijdens werktijd omdat het over was, haha. Zo maak je nog eens wat mee op het werk! Morgenmiddag dus nog een middagje werken en dan een dagje naar mijn vriend!

Wat namen betreft hebben we niet zo heel erg originele namen, wou ik wel altijd maar veel originele namen vind ik niet zo heel mooi klinken. Redelijk logisch natuurlijk want als het een heel erg mooie naam is wordt ie ook sneller populair ;). Maar we willen tenminste wel namen die niet heel erg veel voorkomen, ook krijgen ze een tweede naam. De eerste zoon in ieder geval als tweede naam Michael omdat mijn vriend en zijn vader dat ook hebben. En ik wil dat de meisjes namen op een 'a' eindigen omdat dat in Rusland zo is voor meisjes :).

Wat leuk trouwens al die liefdesverhalen :D, allemaal toch heel anders!

Nieuwe meiden, welkom :D.

Deel Deze Pagina