Ten eerste luffy gefeliciteerd meid! ben blij voor jullie Hoi meiden! Sorry ben er een tijdje uitgeweest, internet lag eruit. Nu weer terug, en ongesteld geworden 9-07 Dus nu kan ik ook goed uitrekenen dat ik een cyclus van 33 dagen heb, dus 11-08 is mijn nieuwe nod. Ik baal wel, maar het is niet anders. Heb met me vriend afgesproken dat ik stop met dingen opzoeken en me er zo mee bezig te houden want het is gewoon niet te doen zo. Hoe is het met iedereen hier? Ik ga niet 90 pagina's teruglezen dus ik lees vanaf nu weer mee! liefs.
Pff... Kunnen mannen niet beter leren communiceren? Vriendlief was 2 uur geleden al vrij, maar zou nog even wat drinken bij werk. Maar het is nu al 2 uur later en hij laat niks van zich horen... Begin me echt zorgen te maken, aangezien hij nog wel eens lomp en aso kan zijn in het verkeer...
En het is verdorie bijna een uur later en hij is nog niet thuis... En zn mobiel is ook nog uit.. Nog even en ik fiets naar zn werk..
goedemorgen! is het bij jullie ook zulk heerlijk weer?? NOT! bah.. het komt hier weer met bakken uit de hemel.. en dan moeten we vanmiddag met de kids naar het bos!
Goeie morgen, Ik zit ook al weer op het werk, vandaag een bleh dag hoofdpijn, misselijk roze afscheiding van gisteren heeft niet doorgezet, misschien wel een innesteling? qua periode van mn cyclus zou het kunnen. hele fijne dag meiden!
en dit wil ik jullie ook niet onthouden, Kat van vriendinnetje is vannacht bevallen van kittens, waarschijnlijk krijgen wij er één!!
@ wolfje welcome back @ rotweer... tjsa lekkere zomer he.. lekker op het strand liggen een bbqen zo fijn.. NOT @ hier men ik ben egt mega verkouden zeg getver.. en nog benauwd ook hoop dat t snel weer over is! mn vriend heeft mee aangestoken die was van de week al zo verkouden nog even een dagje werken en morgen filmopnames, dan hopelijk lekker genieten van het weekend met mn ventje! en zn kleine natuurlijk niet te vergeten hihi als het rustig is lees ik op mn werk nog even bij haha werkse dames!
Ff snel, ga zo teruglezen en goed reageren. IS wat lief! Enne nestelling zou wel kunnen denk ik ja. Ben benieuwd hoor!! Spannend he? Wat een pleurisweer.... Milan slaapt lekker en ik wilde ook maar moest wachten op MvM. Zijn er meer de meedoen?
Heel spannend! ben sinds gisteren en nu ook vandaag niet lekker. Wat is dat Moeders voor moeders precies?
Willen jullie even meeduimen dat ik SNEL ongesteld ga worden?! Haha dan hebben we dat ook maar gehad Op naar augustus..