Ja is goed hoor! Je mag me gerust een Pb sturen hoor haha.. ooh hebben we een prive pagina ja haha, waar kan ik die vinden dan word daar ook zo gezellig veel gekletst haha.. Succes morgen met kleertje uitkiezen ongemerkt zul je er toch wel van genieten want ooit komt het dat je zelf daar staat en voor je eigen kleine ukkie iets moet uit kiezen haha..
Oooh kijk handig zeg! Ja dan is dat wel fijn ja.. nee ik doe zelf de bol opleiding dus ik ga naar school 2 dagen en heb 3 dagen stage dat bevalt goed maarja krijgen wij een kleintje dan word het natuurlijk een ander verhaal.. maar we hebben zoiets we gokken het er stiekum gewoon op want we zijn nu in september al een jaar bezig dus wie weet hoe lang het bij ons nog gaat duren en als het dan nog niet gelukt is en we zijn er beide klaar voor willen we heel graag IVF gaan doen, maar ik hoop niet dat het zo ver hoeft te komen zal vast wel goed komen
Ja stuur je als ik nu op verzenden heb geklikt een pb Die pagina moet je voor worden uitgenodigd, zal even kijken of het lukt met m'n mobiel maar dacht het niet. Maar dan moet je me eerst toevoegen haha! Jaa ga er zeker van genieten! Heb stiekem al wel eens wat gekocht trouwens...
Aah kijk maar en als het niet lukt komt het morgen wel hoor haha geen probleem Nou dan ken je mij nog niet ben ook zo gek haha.. heb hier een blije doos in de kast liggen die ik stiekum naar me zelf heb besteld haha.. en heb ook al heel wat sokjes hier liggen, rompertjes zelf nog pakken luiers 3 stuks newborn (allemaal gekregen hoor) mijn vriend heeft zo'n leuke tante die dat allemaal aan ons gegeven heeft haha.. nou je weet maar nooit kan nooit geen kwaad haha..
Yes meiden ben zooooo blij ik ben ongesteld haha heel fijn alleen kan niet slapen ik reageer morgen even op jullie hoor nu maar weer m'n ogen dichtdoen X
haha vind je het zo niet orgineel dan ongie geworden gelukkig is mijn cyclus wel regelmatig tja of mijn ovulatie uitblijft weet ik niet heb eerder ovulatie testen gebruikt en toen knalde die (volgens mij)wel ben alleen vergeten welk merk ik toen had enzo we klussen om de dag rond die periode we hebben nog niks laten onderzoeken dus geen idee of dat goed is daarom heb ik nu dus ook afgesproken met vriend om dat toch maar eens te gaan doen ook al vind ik het vreselijk eng @isabel mijn NOD is 14 aug
Haha geweldig!! Ik heb ook al op het punt gestaan hoor, maar toch nog maar niet Heb ook al newborn luiers haha was 2e pak gratis op jonge gezinnen beurs
Goedemorgen!! Wat een geklets gisteravond nog . Heb bijgelezen dus even reageren . Bailey: Ja heb wel een foto van mijn paard. Staat wel op mijn FB. Ben je ook aangemeld bij het JWM? Moet je even in mijn profiel kijken. Zoniet, stuur ik je wel een foto . Wat gek dat je ineens rood/bruin bloedverlies hebt. Maar je leest wel vaker dat zoiets kan gebeuren als je zwanger bent? Ivm het raken van bloedvaatjes? Chistina: Jammer van je nega testen. Inmiddels dus ongi geworden. Jullie zijn al lang bezig zeg . * knuf * ! Smnee: Welkom in dit topic . Bijna je eerste NOD dus. Spannend joh . Hilse: Fijn bezoek aan het museum gehad . Wat sneu voor je nicht. Sterkte!! Amann: Veel plezier bij je echo vanmiddag . Wil je dan ook het geslacht weten? xxLove: Trouwplannen dus. Leuk hoor . Isabel: Eindelijk ongi!! Ga je deze ronde ook ovu testen gebruiken? En kan je vriend dan nog net optijd thuis zijn of gaat dat niet lukken? Ik gisteren bij mijn ouders geweest voor hun verjaardag. Was druk maar gezellig . Helaas is een tante van mij heel slecht op moment, toch erg sneu om te zien . Ben net wakker geworden met pijn in de keel :x. Niet blij mee. Zo maar even p'mol nemen. Vandaag nog lekker vrij. Denk zo eerst maar naar paard. Is nu mooi weer. En rest van de dag in huis bezig. Vanavond komen mijn ouders hier op visite. Even kijken hoe de verbouwing er nu uitziet .
haha nee hoor Hilse dat geloof ik @ Corina Ja hij staat achter mijn keuze dus ik heb t wel makkelijk hihi maar ik heb ook zoiets van,stel je wilt het niet weten dan zie je het misschien per ongeluk? (denk dat het vooral bij een jongen opvalt)
HA meiden, Sorry ik klets niet zo veel mee meer, maar probeer elke dag wel bij te lezen! Baileys, dat is schrikken meid.. Is het inmiddels wel gestopt? Ik had een week geleden bruine afscheiding heel even, schrok toen ook wel. Maar dat schijnt rond de 7 weken vaak voor te komen. Een bloedsliert zonder buikpijn (zeggen ze) is niet schadelijk maar als ik jouw was zou ik wel gewoon je verloskundige bellen, voor de zekerheid. Is er geen onafhankelijke organisatie die vroege echo's doet in de buurt? Dat zie je ook wel eens.. Zou wel fijn zijn als je je zorgen maakt.. Voor mij was het toch al een beetje een geruststelling toen k die vroege echo had, dan weet je al meer! Trouwen, wij willen ook net zoals max trouwens als ons kindje de ringen kan komen brengen.. Maarja, als ik zie hoeveel geld het allemaal wel niet kost Pff! En voor mezelf heb ik wel zoiets als ik trouw wil ik wel echt een geweldige bruiloft met feest enzo.. Isa! Ongesteld, jeeeeej! Was je daarom nog wakker vannacht wel gezellig hoor haha.. Amann, spannend de echo!! Simone, welkom hier gezellig dat je mee kletst! Zou leuk zijn als je wat meer over jezelf verteld.. Opleiding/werk, hoe lang ben je al samen met je vriend enz.. We zijn hiero erg nieuwschierig Meeting. Nou, we gaan er natuurlijk van uit dat ik met dikke buik en al natuurlijk aanwezig ben haha! En inderdaad zoals Hilse zegt, lopend en anders wordt ik heel luxe rondgereden in een Rolls royce rolstoel vind ik ook helemaaaal niet erg haha! Hopen dat ik niet de enige ben met dikke buik..
Als je er oog voor hebt, misschien wel. En ligt er ook aan hoe de echo word natuurlijk. Hoe de baby ligt. Veel plezier vanmiddag . Wonderwensje: Geeft niks . Hoe is het met jou?
Haha, prachtig ja die heb ik ook newborn luiers en voor als ze iets ouder zijn nouja kan nooit geen kwaad anders kun je ze altijd nog weggeven haha Ben jij wel eens naar zo'n beurs geweest dan terwijl je gewoon niet zwanger was? Ik wil dat ook heel graag maar durf het niet haha puur omdat je niet zwanger bent haha
Yay, eindelijk verder! Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen . Is je vriend binnen twee weken weer terug? Want dan heb je als het goed is ongeveer ovulatie toch? Oh wat rot, ben wel benieuwd waar het door komt.. Misschien door de moeilijke beslissingen van de laatste tijd enzo, is je lichaam een beetje van streek of ontregeld? Misschien af en toe even lekkere ontspanningsoefeningen doen ofzo om weer op te laden . Nou, in ieder geval wel weer 'goed' nieuws na het bloedverlies, want het kotsen zal niet voor niets zijn .
Ah wat stom . Ja ik snap heel goed dat je het spannend en eng vindt! Is ook niet niks.. Gelukkig zijn wij er allemaal om je verhalen aan te horen en je moed in te spreken . Het komt wel goed ! Misschien had je die testen van sensitest? Heel veel sterkte met je tante Corina . Altijd rot om te zien als het slecht gaat met iemand, vooral als je er een band mee hebt . En nu misschien ook nog ziek aan het worden! Drink ook maar wat thee . Veel plezier bij je paard! Ik zeg niet doen . haha. Maar vooral omdat ik het niet wil weten bij de 1e . Dan maakt het toch niet uit en heb je (als het goed is) geen voorkeur, ook heb gevoel van hoe het al die jaren is geweest, toen konden ze het ook niet weten. En de verassing er in houden . Er zijn genoeg neutrale dingetjes en een baby groeit snel, dus je hebt zo spulletjes die bij het geslacht passen gekocht . En bij de rest willen we het wel weten, dan heb je er toch al van een en heb je misschien voorkeur voor de ander, dus zijn we voorbereid op het nieuws, haha . Ben benieuwd wat je uiteindelijk hebt gedaan! Je hebt in ieder geval genoeg mensen bij je die je zouden willen duwen, haha! Inderdaad hopen dat je dan nog gewoon lekker mee kunt komen en dat er nog een paar naast je mee aan het waggelen zijn .