Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos, gefeliciteerd met je verjaardag!

2. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk trouwens dat ik dag 13 ga starten met testen.. Dit is normaal bij een 30 dagen cyclus.. Als die dan nog helemaal wit is zou ik altijd een dag over kunnen slaan toch?

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    roos: gefeliciteerd!! zekers 25 is een mooie leeftijd

loes: zie dat jij ook met pendels werkt?? kun je me misschien wat uitleg er over geven over hoe t werkt??

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden hihi :D

5. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Roosje, gefeliciteerd!! :D ben je al lekker verwend!?

6. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Ik heb inderdaad ook mijn eigen paard :)

Vriendlief vindt het allemaal prima. Vooral dat ik er lekker over kan praten, omdat ik verder niemand vertel dat we 'bezig' zijn ;)

Gefeliciteerd!!
    & hopelijk gaat snel je hoofdpijn snel over.

@hier
    Bloeden als een gek! Veel last van mijn buik helaas :(
    Kan iemand wat info geven over ovu testen? Wanneer moet ik er mee beginnen?

7. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Hallo meiden :).

Roosje: Gefeliciteerd met je 25e verjaardag!! Hopelijk is je hoofdpijn snel weer over. Nog plannen vandaag of vier je het een andere dag?

Loes: Dus binnenkort starten met ovu testen. Hoop dat het een uitkomst is voor jullie en dat het goed resultaat heeft :D.

Liesje88: Er is een topic over pendelen. Helemaal onderin het forum. Moet je dat maar eens bekijken :). Ik heb ook 2 pendels, ben benieuwd!

Tira: Ook een eigen paard dus, leuk!!
    Sterkte met de buikpijn *knuf*.

Hier echt nog niet fit. Enorm last van mijn nek en keel. Hoop dat vl me even kan masseren vanavond en maar even goed insmeren met tijgerbalsem.

Vanmiddag met mijn zusje naar Leeuwarden geweest, naar een nicht van ons. Zij is 6 maanden geleden bevallen van een dochter, maar was er nog niet geweest :). Even een kleinigheidje gekocht bij de Prenatal. En oooooee wat een schattige spulletjes/kleding hebben ze daar te koop. Super cute!! :D
    Met nichtje en dochter gaat het goed. Dochtertje lachte continue, zo schattig!

Mijn schoonzusje is nu 40w + 2 zwanger. Ben benieuwd wanneer de kleine komt! Dan ook op kraamvisite. Leuk voor ze, maar toch ook wat jaloers ;). Hoop dat het voor ons ook snel zover is.

Oja heb trouwens mijn tweelingszusje ook verteld dat ik gestopt ben met de pil. Kan ik het iig met haar delen, wel zo fijn. Ze heeft verteld dat zij 4 jaar geleden in 1x zwanger is geworden na stoppen pil (geen ongi gehad). Dus hopelijk zijn wij net zo vruchtbaar.

8. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Erg leuk inderdaad, mijn eigen paard. Ik vind het heerlijk!

Gezellig dat je in Leeuwarden was, ik woon er ook :D Ze hebben echt leuke dingentjes bij prenatal, hopelijk kunnen wij ze ook snel kopen haha!!

Spannend voor je schoonzusje! En fijn dat je je zusje hebt verteld over je pil. dan heb je iemand om er mee te praten, en dat is ook wel fijn. Je zus heeft al een kleine?

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Roosje; Gefeliciteerd met je verjaardag! :D Zeker mooie leeftijd!
    @Loesje; Ik begin over 2 a 3 dagen! (Hoor 24juli mijn eisprong te hebben)
    @Tiraa; Gebruiksaanwijzingen zwangerschapstesten en ovulatietesten  - Zwanger & Kids
    Ik gebruik altijd de zwanger en kids testen (Staan bekend als goede ovulatietesten! Op die site kan je even lezen hoe en wat..
    @Corina; Leuk zeg dat je schoonzusje het nu ook weet! Ik hoop ook voor jullie dat het snel raak mag zijn.. Babyshoppen is altijd leuk :D :D

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo, mijn meisje ligt in bed.. Heb lekker thee gezet met een bakje chips!
    Even rusten en niets doen :D

11. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Bloemmm: Geniet van je luie avond :D. En babyshoppen is idd erg leuk hihi.

Tira: Dus jij woont in L'warden? Toevallig :). Mijn hele familie (van moeder en vaders kant) woont daar zo ongeveer. Maar die zie ik niet zo vaak meer. Ben er zelf ook geboren en heb er 4 jaar gewoond. Daarna naar Groningen verhuist ivm werk vader.

Mijn (tweelings)zusje heeft al een kleine. Is vorige maand 4 geworden :). Ze is vroeg mama geworden.

Ik zonet eten gekookt. Aardappels, wortels en vlees. Maar heb maar weinig kunnen eten. Ben misselijk als ik aan eten denk en zie :(. Komt denk ik door mijn keel/nekpijn, maar wie weet ook zwangerschap (hope so!)?
    Nu wachten tot vl thuis komt, hij is laat :(.

12. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Beetje late reactie:p
    Maar alles zag er goed uit! dus we zijn heeeel blij :D:D:D
    Lekker een stoere knul!

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Jeetje! Voor 8000 euro dat is niet niks zeg! Daar kan je mooi mee op vkanatie gaan voor dat geld!
    Mag ik vragen misschien wat zwam is heb daar nog nooit van gehoord namelijk :)

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Gefeliciteeerd met je verjaardag Roosje :D:D

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Wauw super zeg! Wat leuk een jongetje haha, ik wou het vroeger nooit weten zei altijd die mensen zijn gek dat ze het nu al willen weten dan is het toch geen verrassing meer? Tot dat ik in de kraam stage ging lopen zag zoveel voordelen eraan fantastich nu zou ik het zelf ook graag willen weten hoor haha...:D:D

Geniet van je zwangerschap!!

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nog iemand die mij rijles wil geven?:p:p

@Amann, leuk een jochie!

Heb nog niet alles bijgelezen dames, ben ff op zoek naar 2 schaapjes voor tussen de peerdjes :p

17. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    sorry meiden ben een beetje druk met werk, studie en mn paps. Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis, zwaarste antibiotica kuur slaat eindelijk aan en nu mag hij waarschijnlijk do naar huis.

zaterdag ook nog een housewarming hier met 50 man verspreid over de middag en avond, kortom druk... druk... druk ;)

knuf voor iedereen!

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

@IS, wat fijn dat de kuur aanslaat!! :)

19. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja druk druk dat ken ik helaas word je soms gestresst van moet eingelijk niet, want dat is ook weer slecht voor zwanger worden haha...:p Sterkte met je vader!! Gelukkig slaat de antibiotica kuur aan!!

Haha, housewarming ja die heb ik hier 2 weken geleden nog gehad ik had iets van 15 man dus viel nog mee haha.. maar daar heb je het druk zat mee dat heb ik ook gehad SUCCES!!

20. Hilse

Hilse Niet meer actief

xxlove, wat een ontzettend lieve avatar heb je:D:D hihi
    aaaaaahw
    was vanmiddag op de kraamafdeling in het sophia kinderziekenhuis.. poeh.. ik wil!:p

Deel Deze Pagina