me fb link staat in de prive clubje haha niet iedereen hoeft me fb te zien dus wie er gezellig bij wil voeg me toe op fb hihi
Wat een super leuke spulletjes allemaal Kleding kopen lijkt me ook zó leuk! En wauw, je wandelwagen en kinderstoel zien er mooi uit! Wat voor merken zijn het? En ben benieuwd naar het eindresultaat van het kamertje! Weet je al hoe je het wil gaan aankleden? Wil je nog kleuren gebruiken?
denk dat je zelf moet bedenken wat voor naam vind je/ml mooi vind betekend veel voor je ik zelf ga vernoemen naar opa's van mij en vl omdat we allebij een overleden opa hebben met zelfde naam en allebij nog een opa hebben met de zelfde naam maar dan niet precies het zelfde maar gedeeltelijk of helemaal in de naam verwerkt snapje em nog
Haha dankjewel!! Wandelwagen is van het merk transit en de stoel is van bloom! 2 weken terug is de nieuwe vloer al gelegd in het kamertje er lag een vloer in maar die was te donker in combinatie met de meubels dus nu een lichte vloer erin!! ik heb 3 muren denk dat ik er 2 wit doe en 1 muur behang met een grijze ruit en dan op 1 van de witte muren een gedichtje op een roze vierkant denk ik....maar ben er nog niet helemaal over uit hoor hihi
Oh, mama88, voor inspiratie voor namen zou je misschien op dit gedeelte van het forum kunnen kijken: Babynamen - Zwangerschapspagina Staan veel topics met namen Misschien dat ik nog wel kan meedenken, maar heb je een beetje voorbeeldjes wat voor stijl je mooi vind? Oh, dat is bijzonder Ben benieuwd! Mooi zeg Een witte vloer of lichter hout? Dat is mooi zeg! Ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien!
wooow die zijn leuk zeg! prijs van de kinderwagen valt ook best mee zie ik..ik had een Quinny combi wagen in mn hoofd,maar die zijn al snel tegen de 800 euro aan
Oh Aman, ik ben ben ook benieuwd of jullie al nagedacht hebben over een naam? En ik vind wandelwagens sowieso allemaal redelijk aan de prijs. Ben je al eens gaan kijken in de Prenatal of Babydump naar wagens?
Lichter hout!! Vinden namen als Abigail, Zoë, Fay ofzo wel leuk tis alleen nog niet dat ik heb van ja dat is hem.... het moet ook nog is voor een nederlandse achternaam van 3 letters komen te staan
Meisjes naam heb ik tot zover al samengesteld alleen jongensnaam kan ik nog niet bedenken er is maar 1 naam die ik kan bedenken die ik mooi vind maar zo heet het neefje van vl al dus dat word hem niet
haha ja opzich zijn we er voor een jongen al soortvan uit! dat was echt na de eerste echo al (beetje vroeg ) maar we vinden die namen nog steeds wel 'wow'genoeg We vinden Jordy en Luc erg leuk!!! voor een meisje wat lastiger..we zijn het niet zo met elkaar eens hehe. Ik had bijvoorbeeld al jaren geleden de naam 'Alana' bedacht(past leuk bij mijn naam) Qua meisjesnamen waar we het over eens zijn tot nu toe: Evy, Nina Nee ik ga waarschijnlijk dit weekend of na mn echo eens op kinderwagen jacht want ik heb zoiets liever ook niet 2e hands.
Ja de prijs valt ook wel mee idd en je kan het zitje van je af en naar je toe zetten dat wilde ik graag!! Vindt het echt een leuke kinderwagen voor een redelijke prijs
Ik vind Fay heel mooi Namen die ik verder ook mooi vind: Noëlle Chloé Lauren Sophia Lilia Nina Jasmijn Jill Olivia Zarah/Zara Maar zijn namen die ik sowieso niet zal gebruiken aangezien wij voor een Turkse meisjesnaam gaan Leuk Meisjesnaam weet ik ook al.. haha echt erg eigenlijk!
ik vind Japanse namen erg mooi voor een meisje vind ik Sakura erg mooi, betekend kersenbloesem. en van kersenbloesems heb ik een tatoeage Jongens namen vind ik erg moeilijk, mss ook Japans, anders Engels
Zo, ik zie al namen voorbij komen . Wij hebben er nog niet overnagedacht. Zag ook een mooie kinderwagen voorbij komen. Mooie hoor! Ik heb vanmiddag nog eventjes kunnen slapen. Voel me nu een stukje beter. Helaas nog wel steeds duizelig, maar dat 'hoort' erbij.
voor een meisje willen wij hailey of chelsea en voor een jongen gewoon nick het is makkelijk en ik vind de naam gewoon stoer hihi
Hee meiden, ik had alles bijgelezen weer (jeetje jullie kletsen veel zeg haha) maar toen ik dacht nu ga ik reageren ineens enorme pijn achter schaambot wat doortrok naar m'n benen en buik, misselijk. Bah was echt weer even naar! Vriendlief schrok ervan.. Nu is het weer over maar ben dus alles vergeten zo'n beetje.. Sorry Yasmin, mocht je toch aan de pil gaan dan kan je daar pas mee starten wanneer je weer ongi bent geworden, zoals ook in de bijsluiter staat, dag 1 van je cyclus. Dus moet je toch eerst nog een maand wachten.. Allemaal leuke plaatjes en namen zie ik zo leuk om daarmee bezig te zijn.. Ik kan niet wachten tot ik eerst een maand verder ben en daarna nog verder zodat ik weet wat het is haha! Straks even met vriendlief en Luna naar de dierenwinkel en de rest van de avond lekker niks. Het weekend de ochtenden werken dat is wel jammer! Maaaarrrr.. Hoort er ook bij Jullie nog plannen dames?