Ik kan er niets aan doen, nu 1 dpo, maar heb nu al zenuwen in mn buik, denk er weer de hele dag aan.. Wat voel ik, wat als, wat kan ik nu het beste doen en/of laten enz enz Is zeker niet echt bevordelijk, stel dat er een bevruchting is? Tips & Tricks Please
Nee hoor, kan geen kwaad! Bedenk je gewoon: tot de innesteling kun je eigenlijk nog niets/weinig voelen. Misschien helpt dat je de eerste dagen door??? Verders geen tips. Ik probeer elke maand me nergens iets van aan te trekken en elke maand mislukt dat weer. Dussss ik zeg: succes met die 14 dagen!
Hahaha thnx honey! .. ga me dan maar weer s bezig houden met het aanvullen van mn testen.. Maar dr zit nu al een blok beton in mn maag....
Het kan idd geen kwaad. Spanning is prima, als het maar geen hevige en langdurige stress is. Dat zal het niet worden denk ik. Daarbij heeft spanning/ stress een zeer kleine invloed tijdens de zwangerschap vergeleken met roken, overgewicht, ed. Geen enkele reden om je zorgen te maken dus!
kan geen kwaad, dat vruchtje dat nesteld zich wel of niet.. daarbij.. pas na een dag of 4 na je ei... dan gaat het zich innestelen... PRobeer afleiding te zoeken want zo duurt het iederemaand wel heel lang. Zie dat je ronde 4 zit? stel dat je nog wat maandjes zou moeten wachten.. dan is dit niet ehct fijn als je dat iedere maand hebt! Succes! ik hoop en duiim dat het snel raak is bij jullie! Good luck meid!
Thnx!!! gelukkig zijn het wel vrolijke kriebels tot nu toe Zie dat jij nog maar even hoeft.. succes met de laatste loodjes
Het Yest, inderdaad afleiding, ga werken, poetsen, tuinieren, shoppen, gewone boodschappen doen. Een stukje lopen, film kijken, luisterboek luisteren of juist een boek lezen. ect. etc. Dat werkt bij mij altijd super. Ons huis is altijd zo schoon tijdens mijn lf haha
Ik ga het proberen maar wil hier ook niets missen maar dan ben ik tenminste niet steeds met mezelf bezig
Ow, die lange, lange wachtweken. Het zou verboden moeten worden!! Ik ben er ook continu mee bezig, vanaf de eerste dpo....eigenlijk al vóór de eisprong, haha. Ik zeg tegen mezelf dat ik er niet veel mee bezig ben en probeer aan andere dingen te denken, maar ik lieg mezelf voor, want eigenlijk ben ik er continu mee bezig, ook al wil ik dat zelf niet. Ik denk persoonlijk niet dat dat kwaad kan voor de bevruchting, maar is eerder een belemmering voor jezelf.. Succes met deze lange wachtweken!
Geeft geen kwaad, ik ben vorige maand gaan lezen. Van de al bevruchte ei-cellen is er maar 60% wat result in een zwangerschap en 40% eindigd dus gewoon in ongi, en er zal nauwlijks aan worden gedacht dat een zwangerschap heeft plaats gevonden. Dit is meestal een fout in het dna en daarom wordt het afgestoten. Denk maar zo wanneer het blijft plakken dat heeft het juiste zaadje de lotto gewonnen Nu weer met de voetjes om hoog en relax! Duimen op elkaar hier! x
Doe ik .. hoop bij de 40 % te zitten, en voor jou voolopig de voetjes niet omhoog, jouw banner zegt dat je weer aan de klus mag!!.. over 3 dagen praat ik weer verder met je in dit topic!! kijken of je mening bijsteld..
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo herkenbaar!!! Tot gisteren ging het wachten goed, maar vanaf vandaag ben ik zenuwachtig... Ik voel echter he-le-maal niks wat ook maar enigzins kan wijzen op een zwangerschap, dus ik weet niet wat te verwachten (iemand die dit herkent ) Vorige ronde veel kwaaltjes en gewoon ongi, dus msschien is het juist positief dat ik niks voel??? Ik leef met je mee Ytest en natuurlijk duim ik voor je!!! Liefs, Laris