Ik ook. Weet alleen mijn NOD niet ivm die rot cyclussen en heb deze ronde pas op mijn LF gelet. Ga morgen denk ik wel testen en maandag ook nog even. Ga maandag de huisarts bellen mocht ik niet zwanger zijn, daarom wil ik dan dus ook nog even testen.
Dag dames, Ook ik zit op het wachtbankje. Dinsdag (22/5) is mijn NOD. Zondagmiddag vertrekt mijn vriend voor 2 weken naar het buitenland voor zijn werk. Daarom wil ik zondagochtend een testje wagen. Ik heb geen symptomen. Het enige dat ik merk is dat het cremerige verlies na mijn eisprong langer aanhoudt dan normaal. Dus hoop dat dit een symptoom is Ik heb al 2 kindjes (Luke, 8 jaar en Aimee, 6 jaar). Ik kan me niet veel meer herinneren van hun zwangerschappen voor NOD. Ik weet dat de echte kwaaltjes (vermoeidheid, pijnlijke borsten, misselijk e.d.) pas bij 5 a 6 weken zwangerschap begon. Dames, ik wens jullie heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes! gr. caroline
Hoi dames, ook ik zit naast jullie op het wachtbankje! Ik ben ruim een jaar gestopt met de pil, maar had altijd al een onregelmatige cyclus dus ik heb geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn. Wel weet ik dat ik de maand april niet ongesteld ben geworden, meestal wordt ik dan de volgende maand wel gewoon weer....En laten we nu net vanaf mei begonnen zijn met klussen! Ik heb gisteren uit nieuwsgierigheid een testje gedaan, uiteraard negatief, want het is nu 2 weken geleden dat we voor het eerst zonder condoom hebben geklust. Ik voel al een week vanalles gebeuren: opgeblazen gevoel, pijn in de onderrug en liezen (vooral de laatste paar dagen) en zeurderig gevoel in mn onderbuik. 's Ochtends gaat het nog wel, maar zo rond het begin van de middag lijkt alles toe te gaan nemen...Gisteravond echt het gevoel dat mn buik een ballon was pff! Ik heb dus wel het vermoeden dat het iets kan zijn, want als mijn menstruatie eraan komt heb ik dit soort kwaaltjes niet, of enkele kwaaltjes maar 1 á 2 dagen. Ik denk dat ik vanaf nu gewoon iedere week 1 test ga doen, gewoon omdat ik totaal niet weet hoe mn cyclus in elkaar steekt. Iedereen succes met geduld hebben!!
ik zit ook op het wacht bankje mijn nod is 22mei dan ga ik ook testen. verder heb ik wel wat symp maar niet veel. ik heb veel buikpijn en af en toe flinke steken en menstruatie krampen. blijft spannend want het kan natuurlijk alle kanten op.
Hee meiden, Ook ik zit op het wachtbankje! Duurt zo lang hè wachten haha.. Ik moet volgende week vrijdag het worden. Heb wel beetje kwaaltjes, pijn onderrug, gevoelige onderbuik, veel krampjes. Heb ik normaal nooit, maar kan er natuurlijk ook meer op letten! Dames die sneller kunnen testen dan mij succes! Ik zal duimen voor jullie!
Klinkt spannend! Ik hoop voor je dat het raak is. Dat je echt een knaltest mag hebben. Laat je het ons weten?
Jaaah hier ook nog iemand op t wachtbankje (wat soms meer voelt als t strafbankje, pfff ). Mijn NOD is zaterdag 26 mei, ik ben vandaag 5 DPO (days past ovulation) en nog geen symptomen... Ik ga aankomende dinsdag mn eerste testje eraan wagen, 4 dagen voor mn NOD. Ik moet een eventuele zwangerschap zsm opsporen, omdat ik medicijnen moet nemen... Spannend allemaal!!!! Duss... Wen86 gaat als eerste testen, morgen al! Dan Caroline, die gaat zondag testen! En marriedgirl, balen dat ie negatief was!! Je kunt idd een week wachten, maar in princiepe zou je ook al over 3 dagen opnieuw kunnen testen.. (maar ja, dat ben ongeduldige ik natuurlijk, hihi). En Kelly001 gaat dinsdag testen tegelijk met mij @ 1985K, ga je op je NOD testen, of al eerder??
Even een vraagje, hoe kan je al zo snel testen dan? Is hij niet altijd negatief dan? Ik heb daar namelijk geen ervaring mee! Ik hoop voor jou een knaltest! Succes!
Af en toe wat steekjes en menstruatiekrampen.. En mn borsten zijn wat pijnlijker (dat hebk nog nooit gehad!) Soms steken in mn tepels.. verder niet zoveel..
Ik heb er nog niet zoveel kennis van, maar waar baseer je op dat ik ook over 3 dagen alweer zou kunnen testen? Want als dat zo is ga ik dat natuurlijk doen!!
Oh hey Engetj, jouw bericht stond er nog niet toen ik mn vorige bericht typte... vaag.. Maar je hebt je NOD dus een dag voor mij, spannend!! Ja als je eerder test heb je idd kans dat een vals nagtieve test krijgt, dat je dus wel zwanger bent, maar dat je test niet gevoelig genoeg is voor de hoeveelheid HCG in je urine. Ik ben echter 3 keer eerder zwanger geweest (zie mn handtekening) en ik heb toen alle keren positief getest 3 dagen voor mn NOD (met digitale ClearBlue met indicator). Als je deze CB test gebruikt, of een andere gevoelige, bijv die van het kruidvat, dan heb je grote kans dat als je zwanger bent, je al een positieve test hebt voor je NOD...
@MarriedGirl Als je nu een negatieve test hebt, dan is je HCG level nog te laag.. Je HCG level verdubbeld echter elke 1.5 a 2 dagen! Dus mocht je zwanger zijn, dan is je HCG level over 3 dagen al weer een stuk hoger en wellicht WEL hoog genoeg om met een goeie test op te sporen...
Haayy! Ik denk dat we op dezelfde tijd waren met typen! Owja ik zie het, wel heftig. Ik wist dat helemaal niet ik dacht idd altijd van kan pas dag voor want dan is hij 'eerlijk' de test. Ik hoop dat het deze keer raak is. Wat voor medicijnen moet je slikken dan als ik het vragen mag? Voelde je je ook anders toen je toen zwanger was? Bepaalde symptomen wat je kan herinneren.. Liefs!
Bedankt voor de toelichting! Dan waag ik zondag of maandag nog maar eens een gok denk ik! Een vriendin van me had pas een positieve test toen ze al 8 weken zwanger was, dus alles kan!
Hey Engeltj! Ja je hebt wel in zekere zin gelijk hoor, want als je voor je NOD positief test dan ben je wel zwanger, maar tot je NOD heb je nog altijd een redelijk kans dat je alsnog ongesteld wordt, omdat de innesteling toch niet helemaal 100% verlopen is.. Dus er zit een bepaald risico aan.. Bij mij is t risico om te wachten met testen zonder medicijnen echter groter, dus daarom kan ik beter t kleinere risico nemen door vroeger te testen en direct met medicijnen te beginnen.. Na 3 miskramen zijn we er achter gekomen dat ik Factor V Leiden heb, een stollingsziekte die zorgt voor tromboses in de placenta. Hierdoor blijft t vruchtje in de eerste instantie telkens achter in groei en uitiendelijk sterft het, omdat het niet voldoende voeding krijgt, omdat de bloedbanen in de placenta dus 'verstopt' zitten.. Ik moet na mn eisprong altijd al beginnen met elke dag 1 aspirine, want dat werkt bloedverdunnend. En als ik dan zwanger blijk te zijn moet ik dagelijk fraxiparine spuiten, dat is ook een bloedverdunner. En ik moet utrogestan nemen, dat is gewoon extra progesteron, maar dat is meer t zekere voor t onzekere nemen.. Als ik zwanger was, was t eerste wat ik merkte, altijd een paar dagen voor mn NOD dat mn reuk heel erg sterk werd, alles rook intens en dit zorgde voor misselijkheid, vooral als ik in de supermarkt liep.. Daarnaast werden mn borsten gevoeliger en iets groter (maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld wordt, dus daar kan ik niet op vertrouwen.. ) Maar reuk en misselijkheid dat is dus altijd symptoom nr 1 voor mij, al voor mn NOD.. Na mn NOD kreeg ik altijd direct last van liespijn (schijnt bandenpijn te zijn), beetje kramperig gevoel in de baarmoeder, vreselijk opgeblazen (vooral s'avonds), last van draaierigheid (soms gevoel dak bijna ging flauwvallen, ook vooral in de supermarkt..) en ik moest elke ochtend in bed een bisquitje eten, want met lege maag opstaan was echt niet fijn, werd ik heel misselijk van... Dusss dat waren mijn symptomen, alle keren t zelfde.. Voel je al iets dan?? Misschien al tekenen van innesteling?? Die heb ik 2x gevoeld en 1x niet... Toen voelde ik in korte tijd wat heftige soort naaldenprikken in mn baarmoeder...