Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee, ik ben niet zo dol op chocolade :p
    Alleen op raffaello of bonbons.. Maar repen heb ik nooit trek in :p

2. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand wel eens dat gevoel dat er iets niet klopt?
    Dat je zo'n vreemd voorgevoel heb dat er iets ernstigs fout gaat vandaag? Of dat je steeds het gevoel heb dat iemand je opbelt om te zeggen dan iemand een ongeluk heeft gehad en dat je naar het ziekenhuis moet?

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @bloemm bij mij is chocola in t algemeen n zwakte hihi..

@fleurtjeuh heb zo'n gevoel wel eens gehad, gelukkig nooit uit gekomen.. heb jij dan nu zo'n gevoel

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @IS88: Lekker lekker zeg meid!! Fijn dat de reis allemaal goed gegaan is! Geniet nog ff lekker van je vakantie he!!

@Wonderwensje: Oooh spannend zeg! Morgen ga je het dus aan de familie vertellen! Ben benieuwd hoe ze reageren vast wel heel leuk allemaal :D

@Tira: Wauw meid ik zag je huisje net voorbij komen op de foto wauw mooi zeg! Vast heel veel ruimte in die huizen ofniet, ben er wel eens binnen geweest veel clienten van mij in de thuiszorg hadden ook van die huizen mooi hoor :D

@Yasminn: Wat jammer meid van je negatieve testen hoop dat het toch raak is en je zwanger bent ben erg benieuwd ik duim voor je meis!

@Isabel: Aaahh wat een lief berichtje haha.. ja ben ook heel erg blij met de band hier onderling allemaal... vooral omdat het fijn is om met jullie allemaal er over te praten over zwanger worden, zwanger zijn, en natuurlijk ook de gewone dingen of als je verdrietig bent.. heb vriendinnen zat maar die begrijpen dit toch niet en je kunt ze het heel vaak uitleggen maar dan toch.. dit is echt heel fijn :)

@Fleurtje: Ja dat gevoel heb ik heel vaak :( Vreselijk gevoel is dat!

Hier lekker op de bank met manlief lekker tv kijken en ontspannen, heb vanmiddag muffins gemaakt dus heerlijk van genieten mmm smaken goed hoor hihi..:D
    Vanmiddag ook ff thuis een hele grote schoonmaakbeurt gedaan heb alles van de kant gehaald en schoongemaakt, bedden zijn weer lekker schoon en heb gelijk maar het hele huis meegenomen haha.. dus nu lekker op de bank :D!

5. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel nu al de hele dag...
    K heb bang dat mn vriend vanavond niet thuis komt...
    Ik ben bang dat mn hele leven een grote sleur wordt als ik er niet iets aan doe.
    Ik zou heel graag het paard dat ik rij hier in de buurt willen stallen zodat ik elke dag even kan rijden en dat ik niet de hele dag steeds maar achter mn computer zit.
    Maar ik heb geen geld, en het bedrijf van mn vader begint ook last te krijgen van de crisis...
    Ik ben bang dat als ik niet iets verander in mn leven dat ik weer ga aankomen en dat ik nog dikker wordt als dat ik al ben..
    Ik ben bang dat mijn steeds groter wordende buik niet mn verbeelding is...
    Ik ben bang dat mn vriend mij lelijk gaat vinden en bij me weg gaat...
    Ik ben bang dat ik hele domme keuzes in mn leven heb gemaakt..
    Ik ben bang dat ik mn aller beste vriendin ben kwijt geraakt..
    Ik ben bang dat ik later een slecht moeder wordt...
    Ik ben bang dat mn gierende hormonen een voorteken zijn, en als ik besluit te wachten voor een kindje, dat ik geen kinderen zal krijgen...
    Ik ben bang dat deze verhuizing een slecht plan was...
    Ik benbang dat ik een saaie luie niksnut ben die niemandwil hebben...

6. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Meid Meid poeh! Jij hebt het soms ook ff net als mij dat je even in een sleur zit ofniet en dat je vanalles gaat denken moet je niet doen schat! Het maakt allemaal niks uit! Je vriendje zal je vast bijzonder en heel mooi vinden wat anders zou het geen verkering met je hebben toch? Als je bang bent dat hij niet thuis komt vanavond bel hem dan nu ff en vraag even hoe het gaat misschien helpt dat heb ik ook wel eens gedaan en dan ben je al weer heel blij als je even zijn stem hoort.. meid niet zoveel piekeren hoor is nergens voor nodig het maakt je alleen maar meer aan het piekeren hou de moed erin! En je mag hier alles van je af praten hoor!! *dikke knuf!*

7. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel slecht maar even een sigaret aan het roken...
    Het voordeel is dat ik bijna nooi rook en de sigaret altijd inslaat.. Wordt ik vaak wel wat rustiger van..

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hey meid rook 'm maar lekker , kan heel rustgevend zijn soms.. heb ik in het verleden ook wel gedaan..
    Ben je al weer wat rustiger?

9. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Geeft toch niks!! Rook dan maar lekker als je bijna toch nooit rookt maakt het toch niks uit haha... rustig aan doen hoor!!

10. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het helpt een beetje voor het gevoel, maar niet echt voor de gedachtes...

11. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Nou meiden ik ga op tijd naar bed manlief wil gemasseerd worden haha.. :D & daarna ook gauw slapen morgen half dagje werken :)

Weltrusten allemaal!!

12. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker!!

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel.. Ben niet bijgelezen.. Wil jullie alleen op de hoogte brengen.. We hebben net met mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden.. Ze zijn helemaal blij..

Liefs,

Loes

14. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loes, wat leuk!
    Gefeliciteerd!

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Loes, leuk meid! Hoe hebben jullie het verteld?:)

@fleurtjeuh, hoe voel je je nu?

@hier, suikerspin in zak meegenomen van de kermis in groningen.. jummie!

16. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat inmiddels wel weer een beetje, dankje :)
    Ben serie aan het kijken, dat neemt mn gedachtes meestal wel weg

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja even verstand op nul.. Pff vervelend hoor!
    Heb zelf een hele nare periode gehad met alleen maar zulke gedachtes dus weet dat het absoluut niet fijn is.. Kop op meisie!

18. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel:)

Ik vind het echt fijn dat ik hier soms even mn gedachtes kan uitstorten zonder moeilijkheden :) En dat jullie me snappen :)
    Daar ben ik jullie erg dankbaar voor (L)

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Fleur; Fijn dat het al wat beter gaat!
    @Loes; Leuk! En fijn dat ze zo blij zijn natuurlijk.

Nou ik duik mijn bed in. 23.00 red ik dus echt niet meer, ben helemaal kapot.. Haha

20. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    @ loes1990: Wat leuk dat je het goede nieuws heb verteld! ze zijn vast heel trots!

@ Hilse: haha wat leuk zie net dat jij ook in Groningen woont.
    Ohja er is natuurlijk weer kermis in Groningen.. Weer feest dinsdag, altijd leuk met vuurwerk 's avonds :)

@ fleurtjeuh: He wat naar al die gedachten! Hopen dat het sigaretje wat heeft geholpen dat je in je hoofd wat rustiger bent geworden.
    Lekker vroeg op bed en morgen weer gezond en blij weer op!

@ Bloemmm: Jaa altijd weer leuk The voice Of Holland. Was weer een leuke uitzending!

@ Tiraa: Jaa dat is echt een voordeel he, de lage huizen prijzen hier! Wel een beetje jammer als je zelf je huis wilt verkopen, maar je woont hier vrij groot terwijl je in het midden van het land voor hetzelfde bedrag er nog maar een appartement voor hebt.
    Wat leuk dat er nog vrij veel meiden uit het noorden van het land komen!
    Haha en klinkt leuk de 9 maanden beurs.

@ Maxerella: Oh wat toevallig ja! Ja ragdolls schijnen echt super te zijn met kinderen. Komt ook vooral door hun rustige karakter. Haha ze rennen niet echt door het huis heen ofzo, ze liggen meer lui te zijn in de vensterbank en komen vaak om een knuffel te vragen.
    Maar je bent welkom hoor, haha je mag altijd komen kijken. Alleen beetje ver weg helaas.
    Je kunt ook een keer naar een raskattenshow gaan, zijn ook altijd wel ragdolls te vinden. En het zijn vaak ook cattery's die er staan.
    Wij zijn gewoon liefhebbers en afgelopen jaren zijn we wel eens naar shows met ze gegaan, ging opzich wel goed alleen onze katten vonden het niet meer zo leuk dus zijn we er mee gestopt.

@ Yasminn: Wat balen dat je test negatief was. Maar misschien inderdaad te vroeg getest. Succes morgen, ik zal voor je duimen!

@ Isabel olivia: Jaa ik kijk dat ook altijd, echt super leuk. Kijk het zondag altijd op mtv. En soms kijk ik sommige uitzendingen ook nog wel eens voor de 2e keer via internet als er verder niks op tv is, blijft leuk :)

@ bailey07: Oh wat toevallig! Ja het zijn echt schatjes he!

Deel Deze Pagina