Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Zo meiden, heb eventjes weer snel bijgelezen..
    Haha toch altijd weer een beetje tijd te kort:p

Ik heb hier een heleboel mooie spulletjes voorbij zien komen.
    Het wiegje van jou Bloemmm vind ik echt super mooi!
    Zou zelf denk ik ook eerst een wiegje gebruiken op mijn eigen kamer en haar/hem na een half jaar in het eigen kamertje laten slapen.
    Ze zeggen toch dat het goed is voor de band tussen moeder en kind?
    Dat het kind je 's nachts nog kan horen en ruiken..

En het wordt inderdaad alweer een stuk kouder, altijd weer even wennen.
    Lekker weer een kruikje mee op bed, of zo,n pittenzakje, haha heerlijk.

Nieuwe meiden: Welkom op het forum!

Zwangere meiden: Hoe gaat het met jullie? Jullie misselijkheid/maagzuur al iets beter?

@ Hier: een spannend dagje gehad. Huis staat te koop en is vanaf vrijdag ook te zien op Funda.
    Net de financieel adviseur langs geweest. We hebben wel een enorme restschuld wat we over houden aangezien we nog niet eens 2 jaar in dit huis wonen. Maar dat is op te lossen, en de maandelijkse kosten van de hypotheek vallen ons enorm mee, dus gaat super!
    En we hebben ons droomhuisje gezien op Funda, nu alleen hopen dat hij er nog is als wij ons huis ook verkocht hebben.

2. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Liesje, Bedankt voor je reactie!
    Hopelijk zijn we morgen nog optijd met klussen. Als het mijn eisprong is natuurlijk. Want het voelt zo helemaal niet! Als ik puur mijn gevoel zou volgen zou ik zeggen dat ik mijn ei nog niet heb, maarja mijn gevoel heeft er al vaker naast gezeten.
    En anders vanaf volgende maand beginnen met ovu-testen.

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hier verwarming ook op 20.. En houtkachel aan:p

4. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik lees hier over kou en ik ben ook door en door koud. had een uitje van mn werk op een boot!!! geen dekentjes, dunne zomerjasjes aan, iedereen was aan het koukleumen!

verder weinig nieuws, kletsen gaat hard hier... weet even niet hoe ik mee kan doen :(

5. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ja zeker! Dat doen we ook hoor! Het is alleen dat ik soms het gevoel heb dat we ons moeten verdedigen omdat we allebei nog jong zijn.
    Is 2 weken de tijd dat de meeste mensen hun kindje bij hun laten slapen?
    Ikzelf had het idee dat hij zolang hij in de wieg kan bij ons slaapt en daarna in zijn eigen kamer.

6. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Mag ik er ook bij op de lijst:)?
    YoungMama (19 jaar) 1e kindje, uitgerekend 1 januari 2013 in verwachting van een zoon.
    Ohja en ik heb 10 oktober een echo om te kijken hoe de placenta ligt ( hij lag de vorige keer wat dicht bij de uitgang dus ze besluiten dan of het keizersnede of natuurlijk bevallen word).
    Volgens mij is dat alle info toch:p?

7. christina89

christina89 Niet meer actief

dames, pff net de schrik van mijn leven
    ben half slaperig op zp aan het rondneuzen
    kom ik tot de ontdekking dat iemand die ik ken ook aangemeld is op zp
    whaaaaaa:$:$:$

dus weeet iemand hoe ik fotos en degelijke die op zp staan kan verwijderen ivm prive proberen te zijn:(:(

8. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Je moet naar gebruikersinstellingen gaan en dan staat helemaal linksonderaan bijlagen. Die kan je allemaal verwijderen, en dan zijn ze allemaal verwijdert uit elke topic

9. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Zou er ook van schrikken trouwens haha, probeer zo anoniem mogelijk te blijven hier. Hoewel iedereen die weet hoe mijn kat heet en hoe oud ik ben kan het wel naar mij terug leiden haha. En helemaal als je mijn reacties leest, maar hoop niet dat eventuele bekenden dat doen :p

10. christina89

christina89 Niet meer actief

oke dank je wel dat had ik ondertussen ontdekt :)
    heb mezelf ook maar even uit de zwanger worden in "provincie" gehaald
    je kan zeker geen oude berichten veranderen/verwijderen??

pff was het nou een verre kennis tot daar aan toe maar dit komt TE dichtbij....
    hopen dat ze zich niet aanmeld in ons groepje....

11. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen dames!

M'n televisie doet het hier niet vanmorgen :( kan ik echt weer even van balen! Jullie hebben echt enorm veel gekletst weer haha!

Loes, wij hebben ook niet gekozen voor een wiegje en om de baby op hun eigen kamer te laten slapen.

Spullen, ik keek ook al naar spulletjes voor dat ik zwanger was! Beter gezegd, vriendlief en ik liepen samen in de babydump toen ik gewoon nog aan de pil was :p beetje inventariseren hoeveel alles kostte.. Was een idee van vriendlief toen!

Ik moet soms wel enorm schrikken hoeveel alles wel niet kost.. Geboorte kaartjes, je eigen bijdrage voor bevallen, alle spullen die je nodig hebt, kleertjes en dergelijke die je al moet hebben.. Spullen voor jezelf, broeken en straks een andere winterjas.. Pff!! :$

Misselijkheid/maagzuur: af en toe last van maagzuur maar verder eigenlijk helemaal niets! Tepels worden ietsje gevoeliger weer.. Maar ik vind dat ik echt absoluut niet mag klagen :D
    Het enige waar ik moeite heb is m'n stoelgang, dus probeer nu elke dag een glas roosvicee laxo te drinken, heb wel het idee dat dat helpt. Durf niet veel meer te drinken want dan zal je zien dat ik ineens moet rennen naar de wc haha!

Vandaag ga ik weer naar een vriendin toe en dr kids, helemaal gezellig! Ik kan van haar een apparaatje lenen dat we naar het hartje kunnen luisteren :D:D:D zo leuk!! Gisteren meteen baby olie gehaald en dan vanavond luisteren! Ben vanavond pas later thuis en morgen probeer ik even hier te spieken nog! Drukke dagen, morgen hele dag werken en in de avond viert mijn papa zijn verjaardag want die wordt 50 :D dus misschien tot morgen en anders spreek ik jullie zaterdag weer!!

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Allemaal bedankt voor jullie lieve welkomswoorden :) Ik zal nog niet erg actief mee schrijven hier.. pas als er veranderingen komen.. denk ik...

liefs

13. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is eigenlijk maar 1 ding wat de hele dag door mijn hoofd gaat.. Morgen echo.. Ben echt heel erg zenuwachtig!

Vanmiddag wel weer aan het werk.. Even afleiding en de dienst duurt maar 4 uurtjes.. Mocht het niet gaan kan ik twee collega s vragen een uurtje langer te blijven en kan ik al na drie uur weer naar huis dus dat komt vast goed!

Liefs,

Loes

14. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Gaat morgen helemaal goedkomen meis! Jij gaat lekker genieten van een mooie echo! Wel fijn dat je wat afleiding hebt en als het niet gaat dat je eerder naar huis kan!

15. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je! Was jij ook zo zenuwachtig voor de eerste echo?

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

@christina, haha ojee!! Wat is je relatie met haar?:p

@loes, komt goed meid!!

@wonderwensje, veel plezier vanmiddag en met het hartje luisteren en met de verjaardag van je vader:D

@ojee vergeten...:p

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

@youngmama, ja dat idee had ik ook een beetje!:)

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @christina, oh oh.. hopelijk heeft ze het nog niet door dan

@loes, dat is wel een prettig idee, dat als je je niet lekker voelt je zonder schuld gevoel naar huis kan:) en gaat helemaal goed komen morgen hoor:D

@wonderwensje, gefeliciteerd met je vader:D en veel plezier met naar het hartje luisteren

@hilse, zwangerschaps dementie;)

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    meiden net n folder van babypark in de bus.. (op 1 of andere manier denk ik, toeval of niet?? heb nog nooit eerder gezien hier)
    wat staan er een hoop leuke spullen in!!! krijg compleet de kriebels van..
    maar ff kijken dat m bewaar hihi(A)

Trouwens vandaag weer voor t eerst moeten stomen, compleet verstopt.. nog meer die er last van hebben?

20. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wonderwensje: De baby uitzet en alles wat daar bij komt kijken is echt een hoop geld inderdaad. Maarja wel leuk zoveel te mogen shoppen haha

Wat leuk dat je straks het hartje kan horen!! Blijft bijzonder. En gefeliciteerd met je vader!

Deel Deze Pagina