Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36

Twijfel, twijfel twijfel haha.. we zullen zien, maar hoop dat ik er lekker lang op mag wachten en dat het misschien zit keer raak zal zijn :D!
    Ben heel erg benieuwd!

Ja ik heb de foto'tjes gezien erg duidelijk, had zelf nog net een foto geplaatst op fb die ik heb gemaakt met de gewone camera alleen vind dat de flits van de camera de streepjes lichter maakt dan dat ze in het echt zijn! En ik ga zeker door met testen hoor maak ze alle 4 nog op :D!

Trouwens even iets heel stoms er tussen door, wat had ik veel pijn bij het vrijen in mijn buik & nu nog steeds een beetje echt heel zeer kan hem dit keer echt heel goed voelen dat hij bezig is met rijpen (springen) doet echt zeer dit keer en het is nog vervelend ook :( Borsten houden het ook lang aan dit keer dat ze zeer doen al vanaf de menstruatie zo raar allemaal... nog niet vaker gehad ;)
    Hoop dat het eitje dit keer goed zijn best gaat doen & dat de zaadjes van vl maar erg krachtig mogen zijn hihi..:D!!

Bekijk bijlage 275200

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Luffy, wat apart zeg van die broer!

Loes, Aah meis! Vervelend.. Lig je maar te draaien? Ik ken het..
    Gister wel ineens weg en nu ook wel moe.. Maar lig niet lekker en heb hoofdpijn:(

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Xxlove, wel herkenbaar dat het pijn doet! Dat heb ik ook vaak gehad rond eisprong. Wel vervelend maar je weet wel dat ie er is:p
    Hoop dat het raak is meid!!

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja is erg vervelend maar net wat je zegt zo denk ik ook altijd je weet dat hij er is haha :)

Bah hoofdpijn had ik vandaag ook maar heel wisselend heel raar het was er een kwartiertje en ook weer weg later kwam die weer terug en was die weer weg zo een paar keer gehad vandaag maar tot nu toe niks meer vernomen ;)

Kun je ook niet echt slapen, ik ga wel echt naar bed vl komt er weer aan rookt altijd een sigaret na de daad is dat trouwens ook herkenbaar hier :p?

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben ff wakker. Nog steeds hoofdpijn:(

6. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden,

Loes, ik was ook wel een beetje zenuwachtig voor m'n eerste echo, maar gezonde spanningen. Jij heel veel plezier vandaag meis!!

Luffy, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat vervelend van je zus zeg en dat ook niet alles helemaal duidelijk is,, sterkte ermee!

Bloem, ja ik heb wel zitten nadenken of ik anders zou overstappen van verzekering per januari. Maar welke verzekering is dat dan dat ik geen kosten zou hebben en ook niet voor Kraamzorg? Ik betaal nu namelijk maar 111 euro p.m. En als ik dan ineens 150 ofzo moet gaan betalen dan denk ik dat ik liever in een keer een bedrag kwijt ben dan dat ik een jaar lang aan een hoger vast bedrag van lasten zit.. Moeilijk moeilijk!

Love, mooie posi ovu meis!! En nou de duimpjes laten draaien!!!

M'n vriendin had de babysound, gisteren 3x geprobeerd maar geen hartje kunnen horen. In de middag hoorde je wel dat ze heel druk was, maar wel jammer dat we het hartje niet kunnen vinden :( nu ligt mijn baarmoeder naar achteren gekanteld, denk zelf dat het daardoor komt wat denken jullie?

Bedankt voor jullie felicitaties :)

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden..

Jeetje heb nog nooit zo slecht geslapen.. Hahaha.. Lag maar te draaien.. Gelukkig vandaag vrij dus na de echo kan ik mooi nog even mijn bedje in.. Pfff vind het echt spannend.. Over een uur gaan we die kant op.. Half 9 afspraak..

Hilse ik hoop dat je hoofdpijn weggetrokken is.. Hoofdpijn is zo vervelend!

Liefs,

Loes

8. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Succes loes! en geniet ervan!:)

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaa.. In de auto.. Herinner me ineens weer wat Bloemmm poste vlak voor haar 1e echo.. Plas bijna in mijn broek van spanning en mijn volle blaas.. Bloemmm snap nu PRECIES wat je bedoeld!

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Veel plezier Loes.. en niet in je broek plassen:D

11. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Succez meis en inderdaad geniet van t moment :D

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden.. Ik zit op mijn roze wolk en kom er voorlopig niet meer vanaf! Het was geweldig!!! Kleine was flink aan het bewegen en dat maakte de meting nog even lastig ( de kleine eigenwijs).. Mijn banner klopt precies.. 10 weken en 5 dagen uitgerekend op 16 april..

Liefs,

Loes

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Even snel, reageer straks uitgebreid:D

JEEEEEJ LOES!!!!!
    We lopen dan echt gelijk op :D Hahaha, geweldig!!!
    Fijn dat alles goed was!!!!!

@Wonderwensje; Ik betaal 130euro voor de Agis Gezinnen Polis. Nooit ergens een rekening voor gezien, ook niet voor bloedprikken tijdens de zwangerschap, 3x langdurige opname, bevalling met alle tierelantijntjes en ook niet voor de kraamzorg. Heb zelfs nog gratis iemand die over borstvoeding gaat thuis gehad, want dat liep niet goed, en ook gratis een kolf gehuurd (alleen borg betaald!), kraampakket kwam ook netjes op tijd.. Dus ik ben heel tevreden en laat mijn pakket dit keer dus ook weer zo.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh Loes ik vind het zo bijzonder dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn!!!!

15. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Loes, ik kwam even snel tussen t werk door spieken.. Wat fijn dat het zo goed gaat meis! Lekker van genoten dus :D en op dezelfde dag uitgerekend als bloem, helemaal leuk :D nu lekker weer genieten van het klein groeiende wonder in je buik meis!!

Bloem, dankje voor de tip! Ga hier morgen meteen even naar kijken want dat is ook een mooi bedrag maandelijks! Kan volgend jaar natuurlijk veranderen dat wel..

16. Hilse

Hilse Niet meer actief

Loes, super meis!!!! Lekker op je roze wolkje!!!

17. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Dankjewel!!

Wat jammer zeg dat je het hartje niet hoorde, maarja bij iedereen ligt het natuurlijk anders. Maandag bij de vk moest ze ook even zoeken bij mij. En ik had het er met mijn stiefmoeder over en bij haar duurde het zoeken ook steeds even en 1 keer moest ze zelfs een echo laten maken omdat het niet lukte. En de vk heeft natuurlijk veel beter materiaal. Dus het is wel jammer dat je het hartje niet kon vinden, maar zal me niet druk maken ofzo hoor

18. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Jeeej wat leuk!! Fijn dat alles goed was, nu kan je echt gaan genieten :D:D

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja dat is precies wat ik bedoelde in het prive berichtje Wonderwensje..
    Zou me er ook niet al te druk om maken, heb het zelf ook meerdere keren mee gemaakt!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    De beste vriend van mijn man + vriendin (ook mijn vrienden, aangezien we uit hetzelfde vriendengroepje komen haha) komen vanavond gezellig langs!
    Heb er heel erg zin in, straks eventjes opruimen in huis en wat hapjes maken.. Hoop dat Mira meewerkt en goed slaapt vanmiddag, dan kan ze ook gezellig wat langer opblijven, ze is gek op de beste vriend van mijn man haha!

Deel Deze Pagina