@ Bloem: Veel plezier vanavond, klinkt gezellig! @ Loes: Oh wat heerlijk, blijf maar lekker rondzweven op die roze wolk! Opluchting ook als je daarna mag plassen he. @ Wonderwensje: Maak je geen zorgen joh meid, in het begin van mijn zwangerschap kon de verloskundige ook soms moeilijk het hartje vinden (moest echt vrij hard op mijn buik drukken met de doppler, terwijl ik echt geen buikvet heb). Nu kan ik ukkie ook geregeld niet zelf vinden, denk dan maar zo dat ie lekker verstoppertje aan het spelen is met mama. @ Hilse: Is je hoofdpijn al weg? Vervelend joh, sterkte ermee! @ xxlove: Hopelijk lekker geklust jullie?! Sigaret roken na de daad (of shag in mijn vriends geval) doet die van mij niet, toen ik zelf nog rookte vond ik het zelf wel erg lekker. Hier doe ik het lekker rustig aan vandaag, ga wel nu mezelf onder mijn kont schoppen want wil vandaag Millionaires Shortbread maken, en dat moet aardig opstijven. Hmmm kan nu al niet wachten tot het hele huis hier naar caramel ruikt. Zal jullie ff laten kwijlen met een plaatje
Meiden ik ben zo blij! Kan het echt niet beschrijven.. Bloem we zijn inderdaad echt op dezelfde dag uitgerekend.. Heel bijzonder! Ik ga nu even lekker op de bank liggen.. Even kijken of ik wat slaap in kan halen.. Liefs, Loes
Ga maar lekker liggen Loes! Dinges, ziet er lekker uit!! Ik lekker in bad en zo naar de stad met m'n nicht
@loes, helemaal top dat alles in orde was!! en leuk dat je gelijk loopt met bloemm.. @dinges, oh je maakt me idd aan t kwijlen ziet er super lekker uit.. als je wil mag je me wel receptje sturen @hier, vriend ging vanochtend op tijd weg en ik ben vrij dus weer omgedraaid maar is niet echt n succes geworden.. voel me niet top.. heeft uiteraard ook met verkoudheid te maken.. zometeen maar weer even stomen
Trouwens, m'n hoofdpijn is over hoor! Liesje, balen dat je niet meer lekker geslapen hebt daarna! Hopelijk helpt het stomen wat!
lief van je hilse het stomen heeft wel n beetje geholpen, voel wat minder druk nu op voorhoofdholtes.. dus straks maar wat bezig in huis.. Moet de afwas van gister nog doen heb ik altijdn hekel aan hihi
Ben zo blij met onze vaatwasser! Hihi.. Slapen is niet gelukt maar wel even lekker gelegen.. Liefs, Loes
Om de kleine druktemaker goed in beeld te krijgen voor het vaststellen van de zwangerschapsduur heeft ze best wel hard op mijn buik geduwd.. Nu voelt het een beetje beurs aan kan dat? Liefs, Loes
Bedankt voor de geruststelling dames! Ik maakte me niet echt zorgen maar je bent er onbewust toch wel mee bezig..
@dinges,heerlijk zeg mmm. Hoe gaat het met je zwangerschap. @bloemmm, wat ga je maken voor je vrienden haha. @loes, leuk dat je echo goed was. Ja ik had dat ook omdat ze te hard geduwd had had ik ook een beetje pijn. @wonderwensje, maak je geen zorgen meid. Soms ligt beebje zo verstopt @andere meiden. Hoe is het met jullie? Sorry dat ik niet persoonlijk op iedereen kan reageren omdat ik via mobiel reageer. @hier, gaat goed alleen gisteren had ik buikpijn maar is nu wel over gelukkig. Ik voel haar nu echt meer, nog niet als schopjes maar ze beweegt wel hihi. @verzekering, ik heb zilveren kruis achmea, ik betaal 127 euro,k denk 2 sterren. Ik wil wel over naar een andere verzekering. Misschien een gezinspakket? @bloemmm, was jou bevalling dan gratis? Ow ja was wel medisch he? Maar is een poli bevalling die niet medisch is wel gratis dan?
niks om je druk over te maken meid ik had tijdens mijn eerste echo met 9weken ook beurs gevoel en zelfs een blauwe plek je buik is nou eenmaal gevoeliger door je zwangerschap als je er erg last van hebt ga lekker liggen met een kruikje op je buik en doe vandaag lekker rustig aan
@ Roos: Wat grappig dat er zo'n verschil kan zitten tussen hoe snel je de kleine voelt, we schelen niet zoveel maar ik voel onze kleine toch al een aantal weken heel duidelijk schoppen! Je ziet hier als ik lig en hij druk bezig is ook echt mijn buik al bewegen. Wel een heerlijk gevoel om ze zo te voelen he?! @ Liesje: Oooh ja afwasser...verschrikkelijk! Wij hebben straks in ons nieuwe huis ook eindelijk een vaatwasser, is nu al mijn lievelingskastje van het hele huis! Hmmmm het hele huis ruikt naar caramel! Nu alleen mezelf beheersen en niet weer mijn mond branden door ff te proeven...lastig!!
@dinges, hier word alles komend jaar gereveerd, dus hoop stiekem dat de keuken dan ook grondig aangepakt word en dat we dan ook n vaatwasser krijgen hihi(A) en dank je voor t recept binnenkort eerst uitproberen en dan misschien maken met mijn verjaardag is vast n succes
Je moet even goed naar je pakket kijken.. De mijne is een gezinnen polis en ik beval hoe dan ook gratis (medisch/of niet), net zoals de kraamzorg die ik maximaal kan nemen zonder te betalen. Even goed op internet kijken en anders even bellen. De mijne is dus Agis Gezinnenpolis! Ik maak mercimek köftesi(linzenballetjes voor degene die niet weten wat dit is ), aardappelsalade en heb sigara böregi(feta kaas met peterselie in deeg gerold )
Lekkerr!! Sigara borek maak ik ook altijd op verjaardagen enzo, groot succes bij mijn familie. Heb t van een vriendin van me. Doe het alleen altijd met lente ui. Wil zo graag Turks kunnen koken, hou echt van Turks eten!! Maar verder dan dit kom ik nog niet haha
Wij hebben na veel kletsen besloten om verder te gaan waar we gebleven waren we hebben veel dingen uitgesproken tussen ons gaat het goed en het voelt goed We zijn weer opzoek naar een huisje en zijn nu in ronde 3 voor een Klein wondertje Gister heb ik mn eisprong gevoelt dus nod over 13 dagen Groetjes
@dinges, ik vind het ook wel raar joh. Kan het aan de ligging van placenta liggen? Ik heb een laagliggende placenta. En volgens mij ligt mijn baarmoeder ook nog laag. Heb niet eens een echte buikie haha. Ik weet het niet zeker maaar ik voel beebje ook laag daarzo nog bij schaamstreek? Ik heb maandag afspraak bij vk dus ik ga het navragen. Er zit namelijk paar dagen tussen ons. @bloemmm, mijn man heeft ook Agis. Vorig jaar zou ik overgaan naar agis maar moest premie meer betalen dus bleef gewoon bij me oude. Maar ik denk wel aan een gezinspakket dus misschien dat ik over ga naar agis gezinspakket. Ik ga het even onderzoeken. Dankjewelll. Mmmm lekker hoor allemaal. Heb het al heel lang niet gegeten. Maak het ook niet zo gauw want ik kom al snel aan haha. Ow ja toen je zwanger was vorig jaar wanneer voelde jij mira schoppen? @cbella, leuk dat jullie toch verder gaan. Leuke beslissing. Duim voor je dat snel posi test.
@cbella super fijn dat jullie zo goed erover kunnen praten en natuurlijk leuk dat je verder gaat.. en we kunnen dus gelijkertijd testen volgens mij heb ik mijn eisprong al eerder gehad, eergisteren ongeveer maar ga niet eerder testen dan dat mijn banner aangeeft dat overtijd ben hihi