@roosje thnxx @liesje spannend ik ga ook niet eerder testen.. heb wel net als jij pendels voor oktober dus wie weet Denk alleen niet dat we goed geklust hebben gister nog wel maar daarvoor al een paar dagen niet njha u never know
Idd u never know.. ik denk dat wij wel goed geklust hebben maar dan is t nog afwachten natuurlijk.. wie weet hebben we straks allebei n posi test of we gaan gezellig samen naar n volgende ronde hihi
ik denk dat ik rechts mn eisprong gevoeld heb, vorige maand dacht ik hem ook te voelen en werd ik idd 14 dagen later ongesteld... vanavond maar even extra veel met manlief knuffelen
Geen dank Wonderwensje!!!! @Luffy; Nou pb me maar hoor wanneer je recepten wilt. Als het om Turkse recepten gaat ben je hier op het goede adres @Roosje; Geen dank meis! Ik voelde Mira toen al schoppen ja, maar het heeft met veel dingen te maken.. Waar je placenta ligt, hoe het kindje ligt etc! Dus niet teveel zorgen maken hoor als je haar nog niet voelt!
Klusze Is!! De hapjes zijn klaar en Mira slaapt nog steeds. Komt allemaal heel goed uit dus Nog even rusten nu haha
MEIDEN!!!! We hebben het hartje gehoord helemaal leuk! Ik had net zo'n geluid verwacht als bij de vk maar dat was het dus niet wat ik moest hebben! Het klinkt net zoals m'n eigen hartslag alleen veel sneller! Weet nu ook waar ze ongeveer ligt, dus morgen nog eens ga zo richting m'n ouders, dus iedereen nog een fijne avond!!
Lieve meiden, Even een berichtje van mij na bijna een week niets van mij gehoord te hebben. Er is in onze privékring het een en ander aan de hand wat ons best wel aantrekt. Ik ga er hier niet verder over in detail treden, maar het heeft ons wel doen laten besluiten te wachten met proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. Zoals jullie weten zouden we half november stoppen met de pil, maar dit stellen we dus even uit. Momenteel zijn er een aantal dingen gaande waar wij eerst onze aandacht aan willen/moeten geven, en wij willen er zijn voor degene waar het om gaat, waaronder ook voor elkaar. Geen zorgen, tussen mij en VL niets aan de hand, maar wat er gaande is vinden wij momenteel even belangrijker dan onze kinderwens. Wij willen er namelijk pas aan beginnen als we er allebei helemaal klaar voor zijn en de dingen achter ons hebben gelaten en/of verwerkt hebben wat er gespeeld heeft en momenteel nog speelt. Het lijkt allemaal een beetje raadselachtig voor jullie, maar zoals ik al zei ga ik er op het forum niet openbaar over praten. Ik zal minder op het forum zijn de komende tijd denk ik, maar ik houd jullie nog wel in de gaten op onze FB en zal daar nog wel gewoon reageren op jullie. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Veel liefs voor jullie allemaal!
@ xxlove06: Super zeg, een positieve ovu test, duimen duimen! @ loes1990: Fijn dat de echo zo goed was! Logisch dat je dan inderdaad op een roze wolk zit, wat bijzonder dan he! @ Bloemm: Gezellig! veel plezier vanavond! En wat maak jij lekkere dingen klaar in de keuken, volgens mij kun jij echt super goed koken! @ Wonderwensje: Fijn dat je het hartje vandaag wel kon horen. Haha volgens mij werkt dat best wel verslavend, dat je het nu elke dag eventjes wil horen. @ Dinges89: mmm wat ziet dat er lekker uit. De naam kende ik niet, maar nu ik het plaatje erbij zie komt het me wel bekend voor. Recept?? @ Hilse: Leuk gehad vandaag in de stad? @ is88: Veel plezier vanavond! @ amoura: Welkom terug @ ann87: Heel veel sterkte dan de komende periode. En denk dat het dan een verstandige keus van jullie is! @ hier: Huisje staat op Funda. Vandaag ook zelf een bezichtiging gehad bij een huis, alleen viel een beetje tegen. Dus maar weer druk verder zoeken dit weekend!
even snel bericht van mij, ik had vanmorgen bruin dus ongi komt vanmiddag. volgende NOD is 21 oktober. we zijn de tuin opnieuw aan het bestraten, dus behoorlijk druk. als ik tussen de bedrijven door heb kom ik vanavond even reageren hoor
Nou, hij kan of nog steeds dicht bij de uitgang liggen (minder als 2 cm) of hij is mee omhoog "getrokken" omdat je buik dikker is geworden en dan is het geen probleem. Als hij dus minder als 2 cm bij de uitgang ligt dan krijg je keizersnee zei mijn vk anders verlies je teveel bloed met bevallen.
@Ann ik denk dat jullie een goede beslissing hebben genomen. En geef je gelijk dat je t op t forum niet wil bespreken. Wil jullie heel veel sterkte wensen komende tijd.. digi knuffel van mij.. @smnee, hihi jou nod is op mijn verjaardag.. misschien brengt t je wel geluk @hier gaat een stuk beter met verkoudheid...en temperatuur ziet er goed uit
@Ann, heel veel sterkte en wijsheid gewenst de komende tijd! Knuff!! @maulona, ja was gezellig in de stad! Wel kapot daarna! Savonds nog bij de Etos de zwanger box opgehaald! echt leuk!
@liesje, fijn dat het beter gaat! Ik loop nog steeds wat te snotteren als ik wakker word, verder geen last gelukkig!
Zoo gister tot half 1 's nachts voor de tv gezeten, wat een gedoe in Haren zeg! Woon er 15 minuten rijden vanaf... Zag net op de statistieken (kunnen we allemaal zien via een klantennet van de makelaar) dat ons huisje gisteren 221 keer is bekeken op Funda. Hopen dat er daar ook een paar mensen bij zijn die ook een afspraak gaan maken voor een bezichtiging. Misschien gaan vl en ik vanmiddag fftjes kijken bij de prenetal en babydump, gewoon eventjes rondneuzen. Of het wordt gewoon eerst de ikea, haha we zijn er nog niet helemaal uit.
Ja brr raar gedoe daar! Ooh kijk das best vaak al! Hopen idd dat er gauw serieuze kopers tussen zitten Ooh leuk hihi, ik ga vanmiddag waarschijnlijk even naar baby dump met m'n moeder hihi