Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

@fleurtjeuh, daar zijn we voor!:)

@bloemmm, slaap lekker! Hier ook helemaal gesloopt.

@maulona, waar woon jij in Groningen? Hihi. Ik niet in de stad zelf hoor maar kom er wel geregeld:)
    Is er dinsdag vuurwerk?

2. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    @ fleurtjeuh ben blij dat het was beter gaat, probeer aan leuke dingen te denken. @ Loes, wat leuk! Hoe heb je het vertelt? @ bloem slaap lekker. Thx Meiden morgen zie ik het wel, heb wel beetje ongi steekjes. Vrees dat ik ongi word. Laat maar komen dan hup volle moed naar ronde 2! Maar ik hoop natuurlijk dat ik nu gewoon zwanger ben.

3. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Ik woon niet in de stad, kwartiertje rijden ervan.
    Jaa Bommen berend is er dan..:)

4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bloem, wat fijn maandag de echo :D en wat spannend! Ben HEEEL benieuwd meis! Lekker naar toe leven en dan maandag lekker genieten! Of het er nou 1 of 2 is. ;)

Tiraa, nou ik slaap dus NOOIT door mn wekker heen. Dat is het gekke, ik zet hem onbewust in m'n slaap uit en ga weer slapen.. Had het vorige week ook al!! :p haha..
    Ik heb een zwart topje laten bedrukken met glittertekst:
    Wij krijgen een
    BABY

en die doe ik dan aan wanneer heel m'n familie er is, benieuwd wie het als eerst ziet..

Nou meiden, ga nu naar m'n werk toe.. Vanmiddag nog appeltaart maken en dan vanavond feestje! :D

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Lkkr appeltaart!!

Kan ik uitslapen waar me de hele week al op verheug.. nou ben dus klaarwakker sinds n kwartier, lig wel op bed omdat geen zin heb om er uit te gaan.. erger me wel aan me vriend, hij snurkt hihi.. nja zolang die maar lkkr slaapt..

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Liesje, even z'n neus dicht knijpen hahaha :p

Hier gaan we straks naar de kapper (alleen vl maar Nora en ik gaan mee) en dan naar baby dump!:D
    Even kamertjes kijken hihihi

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Zit je al op onze Facebook pagina?:)

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hilse hij draaide zich op geven moment al om en toen was r over:p heb nog wel weer geslapen tot half tien..

Veel plezier met kamertjes kijken:D en bij de kapper

9. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Veel plezier Hilse! @ Liesje dat heb ik ook altijd. Dan denk ik de hele week vandaag ga weekend uitslapen. Duss niet! Dames vandaag mijn nod dag. Moet zeggen vorige cyclus begon het vrijdagavond met bruineafscheiding en zat zetten het echt door. Maar dat wil niks zeggen. Ik hoop zo dat t raak is. Vandaag zal ik de hele tijd band zijn! Als t niet raak is hoop ik snek ongi te worden, anders word ik blij met een dooie mus. Maargoed moeder natuur laat op zicht wachten. Iedereen een fijne dag verder!

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Yasmin, duim voor je!! Dat t betekent dat t raak mag zijn of als niet raak is dat je dan maar snel ongi mag worden..

11. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    Oh leuk is er ook een facebook pagina?
    Haha denk dat ik er nog maar wel eventjes mee wacht, niemand in mijn omgeving weet nog dat ik zwanger wil worden..

Leuk de babydump! Handig he dat daar alle baby winkels allemaal op een rijtje zitten, kun je ze allemaal bij langs :D

12. Maulona

Maulona Actief lid

22 jun 2010
    195
    0
    0
    @ Yasmin: spannend hoor vandaag, kga ook voor je duimen!

Vandaag ga ik druk bezig met de keuken opknappen, de wanden verven en tegeltjes leggen. En alle beschadigingen van de kozijnen bijwerken, hoeven de toekomstige kopers dat ook niet meer te doen :)

13. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Die groep is helemaal geheim hoor :D. Als je me even je gegevens in een PB stuurt kan ik je toevoegen :). Alleen leden kunnen de groep zien, en je kunt zelf alle notificaties uitzetten :). Voor het grootste deel van ons weten ze namelijk niet dat we bezig zijn ;).

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja echt een voordeel hoor hardstikke fijn zo lekker geheim haha.. niemand kan mee lezen en zo hoeft niemand het ook te weten alleen wij :D!

15. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Nou dames, veel gekletst gister zie ik :D. Ik moest gisteravond werken maar gelukkig was het niet zo heel druk in de bios ;). Vanavond weer, denk dat het wel wat meer zal zijn dan gisteren..

Iedereen een fijn weekend gewenst alvast :D.
    Wonderwensje, werk ze en heel veel plezier vanavond als ik je niet meer spreek ;). We willen een uitgebreid verslag over hoe ze reageeren! haha

Yasmin, spannend meid. Ik kan me voorstellen dat het allemaal dubbel voelt, maar je moet nooit de hoop opgeven :). Ons lichaam houdt ons ook vaak voor de gek als je geest iets heel erg graag wilt, of je bent gewoon lekker zwanger ;) :D.

Loes, wat leuk dat jullie het hebben verteld! Hier was je eerst een beetje bang voor toch? Gelukkig vonden ze het leuk :D

Hilse, veel plezier met kamertjes kijken! Wel straks laten zien wat je allemaal hebt gevonden wat je wat lijkt :D.

IS, wat toevallig, twee van mijn collega's zitten nu ook op Bali :D, heerlijk lijkt me dat!!

Bloemmm, overmorgen echo!! Gaat je man mee? :) Of Mira? :D

16. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Loes: leuk dat ze zo reageerden zeg! Lijkt mij zo spannend maar oóó zo leuk om het aan de opa's en oma's te vertellen haha.. :D

@Fleurtje: He meid hoe is het nu met je? Las dat het al weer wat beter was gelukkig maar kom op he!!

@Hilse & Maulona: Waar wonen jullie ergens in groningen dan? Want ik ben vorig weekend ook in groningen geweest in het plaatsje nieuw pekelaar daar woont de tante van mijn vriend haha.. ligt dat dicht bij jullie??

@Bloemm: Wat leuk zeg maandag echo ben heel erg benieuwd en wel laten zien die foto he vind ik altijd zo super leuk die foto'stjes daar ga ik zelfs nog van glunderen ook al is het mijn kindje niet haha.. vind het altijd prachtig zo iets :D

@Wonderwensje: WAT GAAAAFFF!!! leuk haha moet je ff foto van maken leuk joh!! Ben heel benieuwd hoe ze reageren wel vertellen he haha.. :D Succes meid!!

@Yasminn: Ik duim voor je meid! Hoop het echt voor je!

Zo weer terug van het werk, heerlijk gewerkt vandaag het is al stukken minder warm in de apartementen pfff was echt niet te doen meer met die warmte bah! Manlief is druk bezig in de tuin, maar ik ga hem eruit halen want ik wil graag samen boodschappen doen & ffies naar de intratuin hihi.. :D! Fijne dag allemaal...

17. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Werk je in de bios maxerella wat gaaf ! Is dat leuk :D? Kun je ook filmpjes mee kijken ofniet :D?

18. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Trouwens! Mijn moeder weet wel van onze kinderwens en ongeveer wanneer we gaan beginnen, ze kan ook niet wachten om oma te worden, ook al ben ik de jongste dochter :p. Maar ik zag ook al voor me dat ze tegen die tijd steeds ging vragen etc, dus ik zei gister tegen haar. Als ik zwanger ben dan, dan vertel ik het tegen jullie wanneer ik 12 weken ben. Dan is de 'gevaarlijkste' periode vermeden en dan weten ook alle mensen die er niet van af wisten het ook zonder dat ik bang moet zijn iedereen het slechte nieuws te vertellen (natuurlijk nooit garanties :( ).. en dat vond ze goed :p. Want ik denk dat een van de vervelendste dingen is als je maar probeert en je steeds de vraag hoort of het al gelukt is.. ;)

Inderdaad :D. Tot op zekere mate is die groep zelfs nog 'geheimer' dan dit topic :p. Maar we moeten natuurlijk wel gewoon hier ook blijven kletsen :D. We gebruiken de groep vaak om kleine dingetjes te zeggen of fototjes te plaatsen enzo :).

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja ik werk in de bios :D. Deze: Service Bioscoop / Grand Café Luxor
    Is een servicebioscoop dus ik sta achter in de zaal (elke zaal heeft een bar). We hebben 4 zalen met tussen de 100 a 140 plaatsen. En dan kunnen mensen voor de film aan de bar iets bestellen en tijdens de film kunnen ze op een knopje drukken (iedereen heeft een soort van tafeltje voor zich) en kom ik de bestelling vragen en krijgen ze dat :). Dus het is eigenlijk gewoon horeca werk, maar dan met meer lopen :p.
    Vooral als het rustig is kan ik lekker film kijken :p, maar als het druk is blijf ik lopen ;). en naderhand de bar en alles natuurlijk poetsen, maar heel leuk werk voor een filmgek als ik :D, hoewel ik nadat ik bij sommige films echt 15 keer heb gewerkt kan ik ze niet echt meer uitstaan :p.

20. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja idd, hier moeten we zeker blijven kletsen en FB is leuk voor foto's en dergelijke maar daar kunnen we natuurlijk ook gezellig kletsen haha...:D!

ooohh wat leuk zeg ziet er goed & gezellig uit helaas hier ver vandaan haha.. wij gaan altijd naar de bioscoop in enschede ''cine star'' het die haha.. :D!

Moet nog ff op manlief wachten die is zich nu aan het klaarmaken hij vond het helemaal niet erg dat ik hem zo uit de tuin haalde en vroeg om mee te gaan ''leuk gezellig ik ga mee'' nou makkelijk gedaan haha... :D!

Ga jij nog wat leuks doen :D?

Deel Deze Pagina