Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankte lieve Isa! Wij willen binnenkort ook een Ipad, maar eerst maar even de babyspullen regelen haha!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Volgens mij heeft Wonderwensje er 1!

3. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Ook weer even een berichtje van mij :D Hier alles goed!
    Helaas is de vakantie voorbij en moeten we weer aan het werk :(

@ Bloem: Prachtige buikje al!

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Zijn jullie er al helemaal uit wat voor kamertje het gaat worden bloem? :D Ben ik ook benieuwd naar van de rest van de zwangere dames!

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Isabel, ik heb ook een iPad. Wat wil je weten:p hihi

Vandaag rustig dagje gehad.. Chinees gehaald vanavond. Nog restje voor morgen in de koelkast :p haha altijd lekker

6. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Mooie buikje hoor bloem! @ Isabel, ik voel helemaal niks dit x. Geen twijfel dat ik zwanger ben maar ook geen gevoel dat me ongi eraan komt. Maar denk niet dat ik zwanger ben. We zien wel als het zo is ben ik echt mega verast. Maar denk ik t niet hoor. Hoe gaat t met jou verder?

7. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Kijk hiero in bed reportage. Seriemoordenaar BRR krijg de rillingen. Echt erg!

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ooh brr! Helemaal op dit tijdstip hihi! Lig je alleen in bed of dat nog net niet?

9. Isabel Olivia

Helemaal blij mee neem ik aan? :p

Super spannend! Ik hoop voor je dat je zwanger bent meid :D Zou een heel mooie verrassing zijn!

Met mij gaat het goed, lief dat je het vraagt! Zit nu op CD 6.. (maandag/morgen CD 7) dus lekkere saaie periode :p Wachten op mijn ei!

Ja, die zag ik ook! Wat een nare mensen heb je toch op de wereld.. ik ben overigens gewoon alleen thuis en slaap ook alleen vannacht haha ik word gelukkig niet bang van dat soort dingen :p

10. Isabel Olivia

Hier verder niks boeiends meiden haha.. ik ben iets minder actief hier omdat ik eigenlijk niet zo veel te melden heb betreft zwanger worden en alles daaromheen :) :) Hopelijk veranderd dat snel en wordt oktober onze maand!

Verder heb ik mijn nichtje verteld over het zwanger worden en die reageerde met; 'Echt?! SUPER leuk!!' Dus dat was allemaal heel positief. Haha, ze had het er al over dat zij tegen die tijd wel een babyshower zou organiseren hahah :p Net zo enthousiast als mijn zusje dus die ook echt niet meer kan wachten..... En me continue dit soort dingen stuurt:

Bekijk bijlage 275752

Haha :D Vind ik wel heel leuk, dan ben ik er toch niet zo 'alleen' mee bezig.. Maar ze vraagt niet elke keer van 'oh is het al raak?!' het is gewoon leuk kletsen over een toekomstig kindje :)

Verder wordt aankomende week erg druk, lekker veel werken.. En ga morgen ook weer wat lekkers bakken! Waarschijnlijk cupcakes. En mijn all time favourite, warme chocolademelk met slagroom mét sprinkles en marshmallows:

Bekijk bijlage 275753

Hmmmm :D Het is er wel het weer voor!

11. Isabel Olivia

.......................................... Bekijk bijlage 275754

.................................................

Bekijk bijlage 275755 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN Bekijk bijlage 275755
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september
    - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september
    - Amoura (22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 26 september
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 29 september
    - Liesje88 (23 jaar) Ronde 4 na VMK, eerste kindje NOD op: 4 oktober
    - MumL (20 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 oktober
    - IS88 (24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 oktober
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 5 na MK, eerste kindje NOD op: 9 oktober
    - SammyftSierra (24 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 9 oktober
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 18 oktober
    - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober
    - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober

♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)
    - Fleurtjeuh (19 jaar)
    - Maulona (22 jaar)
    - Ann87 (25 jaar)

Bekijk bijlage 275755 ZWANGER Bekijk bijlage 275755
    - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - ♥ Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Roosje24: 24 september - Controle verloskundige
    - Bloemmm: 25 september - Controle verloskundige
    - Amann: 25 september - Controle verloskundige
    - Hilse: 26 september - Echo
    - Dinges89: 1 oktober - Controle verloskundige
    - Tiraa: 1 oktober - Tweede echo
    - Amann: 2 oktober - Intake kraamhulp
    - Loes1990: 8 oktober - Controle verloskundige
    - Bloemmm 8 oktober - Termijnecho
    - Tiraa: 9 oktober - Controle verloskundige
    - Luffy90: 10 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Bloemmm: 18 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo
    - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige
    - Luffy90: 30 oktober - 20 weken echo

Bekijk bijlage 275755 BEVALLEN Bekijk bijlage 275755

Zo, even het lijstje omhoog gehaald :) Roosje succes bij de verloskundige!

12. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen dames!

Bloem, wat een prachtige buik krijg je toch :D krijg je er al reacties op van mensen in je omgeving? Ik vind dit weer ook heeeerlijk (als ik binnen ben :p) lekker met m'n slippies sloffen en een dekentje!

Bloem&Loes, fijn dat jullie je beter gaan voelen meiden!! Optimaal genieten van de zwangerschap :D vermoeidheid heb ik ook nog wel eens last van, maar merk aan mezelf dat ik gewoon even wennen dat alles niet meer zo kan als voorheen :p

Isa, ik heb inderdaad een iPad en ben er nu na 4 à 5 maanden echt nog steeds net zo blij mee! Ik vind het een ideaal ding om te surfen maar ook om leuke spelletjes op te doen :D je hebt ook veel kinderspelletjes voor onderwijs en baby's eerste spelletje! Daar stond ik echt van te kijken toen ik daar achter kwam! Het is wel even een aankoop maar vind het dubbel en dwars waard!
    Wat super dat je nichtje zo reageerde! Het is echt fijn als je het met iemand kan bespreken die niet elke keer vraagt en en en?? Maar dat je er lekker over kan kletsen wanneer je er behoefte aan hebt :)
    Warme choco!! Mmmm.. Ik zei toevallig gisteren tegen vriendlief dat ik met de boodschappen weer cacao ga halen, vriendlief maakt altijd zelf warme choco :D heerlijk!

Roosje, succes maar ook veel plezier bij de verloskundige :D lekker naar het hartje weer luisteren!

Hier, gisteren toch maar de verwarming aan gezet! Was maar 18.5 graad hier in huis, toch wel een beetje koud! Gisteren weer even voor het slapen naar het hartje geluisterd, heerlijk om daarna in slaap te vallen. Het is net een slaaplied:D van het weekend een HD recorder binnen gekregen, echt super blij mee! Geen programma's meer missen en straks over een poooooos met verlof kan ik daar mooi gebruik van maken! Romantische snik films kijken die vriendlief niet graag ziet kan ik dan lekker kijken :p
    Vanmorgen een extra dienstje werken maar in ruil ervoor woensdag vrij, heerlijk :) dus hoef alleen vandaag en morgen te werken en vrijdag een cursus van 9.00 tot 16.00 en het weekend ook vrij :D luxe!!

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Je kunt ook even kijken op unitedconsumers Isabel, staan vaak goeie deals op!

14. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen dames!!!

Ik ben weer terug in het koude nederland :$. En ook echt NL weer zeg pff. De verwarming staat hier nu alweer aan!

We hebben een fijne vakantie gehad, maar blij dat we weer thuis zijn. Ik was elke avond misselijk. Veel last van brandend maagzuur. En vl ook veel darmklachten, dus hij gaat deze week weer naar de HA. Maar overdag was het heerlijk. Bijna iedere dag 30 graden en zijn dus mooi bruin geworden :D. Elke dag lekker in een strandbedje liggen of bij het zwembad. Heerlijk!
    Alleen vind het koude ook wel weer prettig hoor. Heb toch veel last van de warmte gehad. Mijn hartslag gaat dan zo omhoog pff!

En wat fijn dat de lijst even omhoog gehaald is. Zo kan ik in 1 opslag zien wat voor nieuws er is :D. En ik zie dat Wolfje zwanger is, joehoe!!! Gefeliciteerd, Wolfje!!!

Er mist trouwens ook een afspraak van mij. Ik heb 28 sept. afspraak bij de VK. :)

Zal vanaf vandaag weer bijlezen en reageren!

15. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik wil even doorgeven dat ik op 8 oktober mijn intake heb om 8:40

16. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    Zo weekend weer voorbij tijd om thuis weer wat op te ruimen en schoon te maken :p en leren want moet vrijdag voor mij theorieexamen.. spannend!
    Heb me gister ingeschreven voor een huisje er kan nog 2 dagen gereageerd worden en misschien blijf ik wel op 1 staan.. egt spannend allemaal!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    We gaan onze kamer dus splitsen! Dus we weten al ongeveer hoe het gaat worden, maar we nemen pas echt een besluit als we weten wat het geslacht is en gaan dan alles bestellen. We hebben namelijk voor beide een hele andere smaak.. Bij een meisje hou ik heel erg van roze en druk terwijl ik bij een jongen van strak hou! Dus even afwachten nog :D
    Oh wat jammie die chocolademelk!!!!

Bedankt voor de reacties op mijn buik meiden!
    Corina welkom terug!!!

18. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Goeiemorgen meide!

Aankomende dinsdag is hij 3 weken. :D

Oh haha! :p
    Ja het is denk ik ook wel veel werk vooral een pup natuurlijk.
    We hebben ook een kat, en moet zeggen dat dat niet veel werk is eigenlijk. :p alleen om de dag de bak schoon maken en eten en drinken geven en veel liefde. ;)

Jaah 24 oktober mogen ze weg!!! tel de dagen al af haha. :p

@Bloem waaaauw je buik is echt al super mooi!! :D

@Hier, alles gaat wel goed hier, ik vind het alleen verschrikkelijk dat het weer zo koud word... :( :p
    Zometeen me weer laten pijnigen bij de fysio, bah zoo geen zin. :) mja daarna naar vriendin en ga d'r haar verven maar als luipaard print :p ben benieuwd of het lukt haha.

19. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @gwoonAn, aaayh wat leuk hihi.
    @bloemmm, mooie buik hoor. Heb niet eens zo een buik hihi.
    @isabel, hier hebben we nog niks gekocht haha maar alles is hopelijk op tijd af.
    @corina, welkom terug.

@andere meiden, hoe is het met jullie?

@ hier, controle gehad bij vk. Hartje klopte netjes hihi. Baarmoeder boven navel.

Afspraken:
    22 oktober controle verloskundige
    3 december echo controle placenta

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

ff snel een berichtje voor ik aan het eten begin. brr wat heb ik het koud zeg.. verwarming staat hier ook aan hoor ;)

bloemmm; mooi buikje al hoor :)

isa; ik wil ook een ipad! ze zijn alleen zo duur helaas.. en dat ziet er lekker uit, is het echt weer voor hihi.

zo, ik ga aan het eten beginnen. tot vanavond ladies

Deel Deze Pagina