Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Ann: Meisje heel veel sterkte hoor! Ik hoop dat alles goed mag komen!

@Bloemm: Meid kan niet anders zeggen dan dat je een prachtige buik hebt! Stiekum heel jaloers hihi..:D

@Isa: Oooh i-pads heel verslavend wij hebben er hier 2 in de muur zitten daar bedienen we ons huis mee haha...

@Corina: Wat fijn dat je weer terug bent meid! En ik zie dat je ook al weer dikke 12 weken zwanger bent man, wat gaat dat toch hard zeg :D!
    Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad, alleen jammer van jou en vl zeg dat je misselijk was en vl last had van darmklachten, hopelijk komt de HA er achter wat het is ;)

2. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Testen: Ik ben door gegaan met testen ja zeker eenmaal begonnen ook afmaken natuurlijk :D Die 1e 2 testjes zijn erg vervaagd vind ik waren eerst donkere streepjes maar als ik nu kijk naar de testjes zijn ze heel licht.. eergisteren en gisteren mooie duidelijk dikke streepjes gehad en mooi donker ook & ook maar even lekker geklust hihi..:D Heb dit keer de eiersprong zo erg gevoeld poe, wat had ik een last van steken in de buik zeg maar ze hielden wel dikke 4 dagen aan waardoor ik het erg moeilijk vond wanneer ik nou op welke dag een eiersprong had.. zal eens kijken of ik straks nog ff een foto van de testjes erop kan zetten kunnen jullie ff mee kijken en ook jullie mening geven ;)

Lekker druk weekendje gehad hier.. kinderen 3 dagen gehad van vrijdag tot zondag.. was me een weekend wel zeg hahah, maar onwijs gezellig en heeel heel erg genoten weer! Lekker samen met de lego dingetjes gebouwd (heerlijk als je een excuus hebt om ook lekker mee te spelen haha..:D) Samen met nichtje gordijntjes in het poppenhuisje gemaakt zo leuk, wou nog een foto maken maar internet op de mobiel deed het ineens niet helaas :( nouja niks aan te doen :p

Hoe is het hier verder alles goed :D?

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat fijn dat je je ei gevonden hebt en ook gevoeld hebt xxLove!
    Goed benut dus deze maand! Duim heel hard met je mee, dat weet je!!
    En ik ben ook dol op Lego haha.. Mira gelukkig ook :p

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Dankjewel voor de info :D Ik denk ook dat ik het echt super vind! M'n beste vriendin heeft er ook eentje en vond het super handig om gewoon even iets op te zoeken ipv helemaal de laptop pakken opstarten enzo..

Ja! Dat vind ik ook! Leuk om het gewoon te kunnen delen en het er soms over te hebben :) Jouw familie en schoonfamilie helemaal blij natuurlijk hé :D Zag ook leuke cadeautjes op FB! Echt heel leuk! Hoe is het met het kamertje nu?

Ah lekker naar het hartje luisteren :D Super!! En die HD recorder is heeeel erg handig. Was ik ook over na aan het denken.. eerst maar een Ipad haha. Lekker weekje dus voor jou meis!

Ga ik doen! Dankjewel voor de tip ;)

Welkom terug! :D Heerlijk dat je zo genoten hebt op vakantie en lekker bruin bent teruggekomen. Wel jammer van de misselijkheid joh! Hopelijk kan je dat gauw achter je laten..

Ik ga de afspraak voor je aanpassen!

Zal het ook voor jou aanpassen :)

Ja, dat snap ik wel :D Voor een meisje zijn tierelantijntjes super leuk inderdaad.. voor een jongen met mate :p ik hou zelf niet van super strak, beetje landelijke stijl vind ik voor allebei wel kunnen. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat worden!! Vast prachtig :D

Komt vast en zeker goed :D En heel fijn dat je het hartje hebt gehoord!

Ik ga het aanpassen.

Ja, dat wel inderdaad! Wel een leuke investering :D

Hoe is het verder met jou?

Wat super handig zeg!! Althans, zo klinkt het :D Haha. Wat kan je er allemaal mee bedienen dan? De lichten enzo neem ik aan?

Jaaa super goed en fijn dat je zulke mooie testjes hebt gehad :D En jullie hebben goed jullie best gedaan dus daar zal het sowieso niet aan liggen.. Hoop voor je dat het hartstikke raak is deze ronde!! En ben benieuwd naar de foto van de testjes!

Wat leuk zeg :D Druk maar leuk weekendje gehad dus, alvast een beetje oefenen haha

5. Isabel Olivia

.......................................... Bekijk bijlage 275932

.................................................

Bekijk bijlage 275933 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN Bekijk bijlage 275933
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september
    - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 24 september
    - Amoura (22 jaar) Ronde 6, eerste kindje NOD op: 26 september
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 29 september
    - Liesje88 (23 jaar) Ronde 4 na VMK, eerste kindje NOD op: 4 oktober
    - CBella (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 4 oktober
    - MumL (20 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 oktober
    - IS88 (24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 oktober
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 5 na MK, eerste kindje NOD op: 9 oktober
    - SammyftSierra (24 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 9 oktober
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 18 oktober
    - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober
    - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober

♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)
    - Fleurtjeuh (19 jaar)
    - Maulona (22 jaar)
    - Ann87 (25 jaar)

Bekijk bijlage 275933 ZWANGER Bekijk bijlage 275933
    - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - ♥ Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 4 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Bloemmm: 25 september - Controle verloskundige
    - Amann: 25 september - Controle verloskundige
    - Hilse: 26 september - Echo
    - Corina1989 28 september - Controle verloskundige
    - Dinges89: 1 oktober - Controle verloskundige
    - Tiraa: 1 oktober - Tweede echo
    - Amann: 2 oktober - Intake kraamhulp
    - Loes1990: 8 oktober - Controle verloskundige
    - Bloemmm: 8 oktober - Termijnecho
    - Wolfje89: 8 oktober - Intake verloskundige
    - Tiraa: 9 oktober - Controle verloskundige
    - Luffy90: 10 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Bloemmm: 18 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo
    - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige
    - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige
    - Luffy90: 30 oktober - 20 weken echo
    - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta

Bekijk bijlage 275933 BEVALLEN Bekijk bijlage 275933

CBella, je staat er weer bij :) Corina, Wolfje en Roosje jullie afspraken staan erbij.

Yasmin en Sophia, hebben jullie al nieuws meiden?! Spannend!

6. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Hé meiden :D
    Vandaag helaas weer gewerkt na een heerlijke vakantie! :(
    Hoe is het met jullie allemaal?

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hey meiden even n snel berichtje van mij..

Bloemm super mooi buikje al!

Corina welkom thuis in ons kikkerlandje hihi..

Hier bekaf, hele weekend bezig geweest om tuin klaar te maken voor gras.. hebben t nu er in liggen ziet er mooi en strak uit. Nu compleet bekaf en hoofdpijn.. morgen maar mijn rust weer nemen

8. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Love, wat fijn dat je je ei hebt gevonden en zo gevoeld hebt waardoor je goed heb kunnen knuffelen :D mijn duimen draaien voor jullie meis, het is jullie zo gegund!!

Isa, kamertje is in principe af :D vloer, muren, plinten.. Eigenlijk alleen nog wachten op de meubels en dan aankleden :D maar dan moeten we nog even geduld hebben.. ;)

Hier, gisteren wilde ik de box & kleed bestellen bij Babypark, blijkt de webshop op zondag ook gesloten te zijn, was even een domper. Dus net even besteld :D

De box: Box La Premiére Wit incl. manden | Babypark

Kleed: Taftan Boxkleed Ruitjes Patch Roze | Babypark

Vanavond lekker rustig op de bank, morgen nog een dagje werken en dan lekker 2 dagen vrij :D mmmm!!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel mooi Wonderwensje! Mijn man staat er nog steeds op dat we de box die we nu hebben verkopen en deze kopen! Haha
    Dus we kijken nog even! Ik heb eigenlijk een andere op het oog!
    Eerst maar eens zien of iemand onze box wilt kopen :p
    En ja, de site van Babypark is altijd gesloten op Zondag :p :p

10. Isabel Olivia

Wonderwensje, die box is superrrr :D Die had ik ook al op het oog voor als het eenmaal zover is! Helemaal mijn smaak!

11. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hahah, dat is nog eens wat anders dan dat je moet smeken dat je een nieuwe wilt haha.. Welke heb je op t oog als ik mag vragen?

12. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Vind hem ook echt super! Hopen dat je hem dan maar snel mag bestellen mop! ;)

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zal even op de site kijken! Wij hadden ze gewoon in de winkel gezien.
    Nou als het aan mijn man ligt verkoopt ie alles wat we al hebben en koopt het overnieuw... Hahaha die spoort niet :p
    Ik vraag 'm regelmatig of hij de loterij heeft gewonnen en het mij niet verteld... Haha want ik weet niet waar hij het allemaal mee zou willen betalen :p

14. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Wonderwensje, echt een leuke box! @ Isa, heel vaag maar ik ben nog steeds niet ongesteld.. Wacht het nog af. Ik denk ook wel dat ik ongi word. Heb er deze maand helemaal geen gevoel bij dat het raak kan zijn. Had voor het eerst een cyclus van 29 dagen inplaats van 28. De vorige keer. Zat toen zo in shock en overtuigd dat ik dan zwanger was. Vandaar dat ik nu ook denk van de ongi komt nog. Ik heb zelfs testen in huis liggen, maar durf het gewoon niet. Ik ben gewoon bang dat me lichaam me voor de gek houdt.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zal er een foto van maken als we weer naar Babypark gaan.
    Die ik mooi vond was gewoon heel standaard! Ze lijken allemaal op elkaar op de site :p

16. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Bloem, Hahaha oké! Wel grappig, kan me niet inbeelden dat vriendlief bij mij zo zou zijn haha.. Maar een loterij zou lekker zijn :p of hij houdt gewoon goede hoop :D ben benieuwd naar de box!
    Ik wist heel niet dat Babypark z'n webwinkel op zondag dicht is.. Maar ben ook nog nooit een site tegen gekomen die op zondag dicht is, stond er echt van te kijken :p

Yasmin, Dankje! :D balen dat je zo onzeker wordt :( maar kan het helemaal begrijpen! Je wilt ook geen teleurstelling.. Weet je al wanneer je gaat testen?

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja de eerste keer dat ik zag dat de site dicht was dacht ik ook even; Uh... Okéééééé :p

18. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Ja, heb wel vaker meegemaakt dat een site gesloten is. H&M kan je na een bepaalde tijdstip ook niet meer bestellen. @ wonderwensje Ik weet het eigenlijk niet, ene kant denk ik morgenochtend als het nog niet doorbreekt. Maar dan zul je net zien dat ik negatief test en de ongi doorbreekt. Durf gewoon niet en denk op de een of ander manier dat het niet raak kan zijn. We hebben ook dit x nergens opgelet ook dus ook niet elke dag lopen klussen. Word dus echt afwachten.heb zelfs niks tegen ml gezegt wil hem
    Ook geen valse Hoop geven. Nu ff hoofd koel en spoorloos kijken.

19. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    Thnx isabel dat ik weer opt lijstje sta!

20. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Yasmin, nou rustig aan meis.. Test pas wanneer je er aan toe bent, als jij het gevoel hebt dat je morgen ochtend niet moet testen dan wacht je.. Je kan het ook gewoon een paar dagen even afwachten. Sterkte meis! Dikke knuff

Bloem, hahahaha ja!! Had ik dus ook..

Meiden, ik ga lekker naar m'n bedje toe! Nog even naar ons prinsesje luisteren en dan lekker slapen :D

Deel Deze Pagina