Ja dit keer echt heel goed gevoeld en idd heel erg fijn.. streepjes blijven goed en lang positief! Hoop zo dat het dit keer nu echt een keer raak mag zijn we willen het zo graag Ja lego is zo leuk! Vooral huisjes bouwen haha.. !
@Isa: Ja lampen kunnen we er mee bedienen, tuinsproeier, verwarming, tv word straks ook nog gedaan is besteld haha... we kunnen er zo veel mee en het is echt ontzettend gaaf haha.. ! Ja moet zeggen met die testjes krijg ik wel meer zekerheid wel fijn hoor, alleen dit keer kon ik hem zo goed voelen vandaar dat ik ook eerder ging testen want had het nog helemaal niet gehoeven als het aan mijn cyclus lag raar hoor... heb mijn ei dus blijkbaar wel elke keer rond dag 14 maar de menstuatie laat vaak lang op zich wachten snap er niks meer van! We hebben inngeval deze ronde goed geklust haha.. hopelijk ook goed besteed en dat het misschien raak mag zijn, we hopen het beide heel erg we zullen zien en moeten het maar afwachten haha @Wonderwensje: Dankjewel meisje! Ik hoop het ook. Je hebt echt een super mooie box besteld, mocht ik zwanger zijn dan staat deze op mijn lijstje hihi.. @Yasminn: Denk aan jou meisje! Weet precies hoe je je voelt dat heb ik dus nu ook altijd, ik ga ook niet meer testen ik wacht nu elke keer lekker af, dan maar lang wachten ik ga dan maar opzoek naar afleiding, helpt ontzettend goed! Doe ook maar iets leuk helpt echt! Succes meisje rustig aan doen hé Net nog een testje gedaan & dit was ook het laatste testje wat ik in huis had.. deze is nog steeds positief alle 5 al, ze houden echt lang aan. Heb gehoord dat zelfs ovaluatie testen kunnen aantonen dat je zwanger bent klopt dat? 1 borst is ook nog steeds gespannen raar, raar, raar haha.. Oohja Isa, de foto doe ik morgen ff ben er net weer had fotocursus en ga nu echt slapen ben dood moe morgen beloofd haha..
Hmmmm Love.. ik dacht er ook al aan moet ik zeggen 5 dagen een positieve test hoort sowieso niet namelijk! Zou je niet een testje wagen voor de zekerheid? Toevallig geen zwangerschapstesten in huis?
Ik had bij Mira voor de grap een paar keer getest met een ovulatietest toen ik al wist dat ik zwanger was (had ze over) en die waren echt knallend positief! Dus dat kan absoluut. Spannend hoor!!! Ik ga ook mijn bedje in, welterusten!!!
Lief lief lieffff dankjewel lieverd!!! Hoop het ook haha. Boxkleed is ook prachtig trouwens. Komt binnenkort mooi in jullie huisje te staan! Leukkk! Oeh, spannend dus meis! Hoop heel erg voor je dat je NIET ongesteld wordt hoor!! Even afwachten.. weet je al wanneer je wil gaan testen als het niet doorzet?
Ohhh meiden wie speelt er ook Bakery Story?! Ik heb echt buren nodig haha heb nu alleen bloem en m'n zusje..
Ben aan t werk en toen dacht ik ineens, bloem en amann hebben een afspraak vandaag! Veel plezier meiden lekker luisteren naar het hartje!! Ik heb vanavond een uitje van zorg thuis team, dus weet niet of ik nog reageer vandaag verder.. Zal wel meelezen als t lukt!
Vraagje trouwens, wie van de zwangere dames kan nog steeds op haar buik slapen? Ik kan het nog steeds en hoorde van m'n moeder dat zij dat toen al niet meer kon..
Ik slaap altijd op mijn zij, maar als ik bij Mira op mijn buik had willen slapen had dat ook heel lang gekund hoor! Zeker tot zo'n week of 25! Dus lekker doen als het nog kan
Bloem&Amann veel plezier vandaag!! @Wonderwensje, in de eerste paar week kon ik niet op m'n buik slapen. Nu wel weer.. Ben benieuwd hoe lang dat fijn blijft! Maar meestal slaap ik op m'n zij hoor.. Kan niet zo heel lang op m'n buik liggen dat voelt niet meer fijn..
Hier alles wel rustig eigenlijk.. Ja gistermiddag rijst gegeten en had het nog niet op of het lag er al uit, oeps.. Maar voelde me niet ziek ofzo niks aan de hand. Savonds ook weer normaal gegeten, poffertjes +morgen echo!!
Bloem veel plezier straks. Aman jij ook. Lekker naar het hartje luisteren jullie. Nou meiden @ hiero voel al paar ongi steekjes, zal vandaag wel doorzetten denk ik. Helaas. Word hier niet echt vrolijk van. Kan geen hoogte krijgen van mijn lichaam altijd een regelmatige cyclus en nu ineens zo raar. Vorige maand cyclus van 29, en deze maand dan een cyclus van 30 dagen. Weet echt niet meer aan welke cyclus ik me moet gaan houden. Volgende x word het zeker 31 . Wat kan je lichaam soms gek doen zeg. Ben wel blij dat ik niet heb getest, en wist dat dit kon gebeuren. Ben wel minder teleurgesteld. Maar baal gewoon dat me cyclus zo verschillend is de afgelopen keren. Ik ga even afwachten wat me cyclus gaat doen volgende maand. Is het nog zo raar ga dan maar beginnen met ovutesten denk ik. Nou Isa, hier gaan we weer. Hopen dat het volgende maand raak is. Ik zit nu in ronde 3 en jij?
Bloemmm en amman veel plezier. @buikslapen, ik ben ook een buikslaper. En slaap nog steeds op mijn buik wel af en toe draaien maar kan het nog wel.
Hallo meiden! Ben ik weer . En heb heel wat moeten bijlezen . Ik zal even reageren op wat onderwerpen/mensen die op het einde voorbij kwamen! Amann&Bloemmm, veel plezier vandaag! Hoewel Bloemmm pas later hoeft . Wist niet eens dat dat zo laat nog kon trouwens! Tot hoe laat zijn ze open? Yasmin, wat stom dat je ongi waarschijnlijk komt . Misschien ook beginnen met ovulatie testen? Ik had zelf ook een heel onregelmatige cyclus dus wil dan ook graag gaan testen zodat ik een beetje een indicatie heb wanneer mijn ei is. Isabel, ik heb zelf geen iPad maar mijn nicht heeft er een en mijn oom en tante ook en ze vinden ze ook heel fijn. Ik denk dat je het gewoon moet zien als een leuke aanvulling, want echt bestanden typen en 'werken' moet je nog altijd een laptop voor hebben, maar lijkt me wel een leuke hebbedingetje . En ziet er mooi uit natuurlijk! Loes, zozo jij bent goed verwend . Wel heel leuk hoor! Je mag zeker blij zijn met zo'n schoonouders! Mijn schoonouders zijn ook heel aardig alleen zitten ze financieel heel krap dus al zouden ze willen, ze zullen dan niet echt bij kunnen helpen. Zijn het wel leuke dingetjes die je hebt gerkegen? Corina, fijn dat jullie vakantie leuk was! En het is inderdaad guur weer hier, vooral gisteren! Ben voor de rest even vergeten wat ik allemaal heb gelezen ..
Hier, afgelopen dagen bij mijn vriend geweest, wat altijd super fijn is . Het is vaak zo 'niet thuis' als ik thuis ben, het voelt niet echt meer als thuis sinds ik terug ben uit Belfast en het hier een B&B is. Dus ben altijd blij als ik meerdere dagen bij hem kan zijn en me lekker op mijn gemak voel . We gaan over twee weken samen naar Walibi , waar ik heel veel zin in heb, haha. Heb de kaartjes cadeau gekregen van mijn zus! Super lief . Ze was er niet op mijn verjaardag en is nu een weekje weer in Nederland dus kwam ze met cadeautjes aan . Heb best veel gekregen! Die kaartjes, voor uitzet: overwant, thee+handdoekjes, soepkommen en leuke servetten en nog een truitje en mascara . Gister was trouwens echt een helse dag! Ik moest rond 2 uur weg bij mijn vriend, zou om kwart voor 5 les hebben, en dan daarna naar huis en zou dan om 7 uur thuis zijn. Nou, ik ging rond 2 uur weg, alles ging prima tot ze voor Ede-Wageningen omriepen dat er een boom op het spoor was gevallen en de trein niet verder ging. In Ede was een bus vol dus moest ik nog een half uur op een andere bus wachten, na een uur op een bus gewacht te hebben zat ik in een bus, maar dat was een streekbus dus die deed er een uur over om in Arnhem te komen. Ondertussen was mijn les al voorbij en ging ik dus maar door naar huis via Nijmegen. Dus, uiteindelijk was ik om 8 uur thuis. Ik heb er 6 uur! over gedaan om van mijn vriend naar huis te komen, kon iedereen wel schieten . Het erge was dat als ik niet naar school was gegaan dan had ik via mijn 'normale' route er maar iets meer dan 2 uur over kunnen doen want daar was niks veranderd door het weer.. Zucht Heb vannacht trouwens een vreemde droom gehad! Ik droomde dat ik een baby kreeg, hij was gewoon van mijn vriend en mij, maar mijn moeder was de draagmoeder! En dat wist ik in de droom niet, dus ineens kregen we een baby . Het was een jongetje en hij kreeg wel de naam die we in gedachten hebben in het echt. Het was wel echt super leuk, maar klopte van alle kanten niet xD, zo kon ik bijvoorbeeld wel borstvoeding geven terwijl ik dus helemaal niet het kindje had gebaard.. Vreemde droom .
@Maxerella, wat leuk dat je het zo fijn hebt bij je vriend. Zo irri hè al die vertragingen altijd. En grappig je droom, ik droom ook de laatste tijd steeds over baby"'s Rara hoe zal dat nou komen... Denk idd dat ik miss na deze maand ga ovutesten. Ik wou dat eigenlijk niet omdat het dan zo een verplichting word om te klussen weetje wel. Maar nu weet ik het helemaal niet meer!