Thanks girls! Ben toch weer een beetje zenuwachtig! hihi Echt zo raar, heb soms het idee dat ik de baby voel!!! Als een soort vlindertjes soms en andere gevoel kan ik moeilijk beschrijven
@ isa gaat hier goed hoor vl en ik vermaken ons prima savonds en hoe gaat het met jou?? aardapelschotel maak ik vaak met restjes eten gister was het laagje gehakt met verschillende kruiden, laagje pastasaus met groente over van de macaroni laatst,laagje aardapels, laagje extra groente,laagje aardappels met aardapelkruiden en kaas en dat gaat +/-30 min in de oven
Hey meiden hoe gaat het hier. Hier gaat het goed. Dringt echt nog steeds niet tot me door dat ik zwanger ben echt heel gek, kreeg gister kleertjes en rompertjes voor de baby van een vriendin van me en ik dacht echt wat moet ik ermee Kan me niet voorstellen dat ik over 6 maandjes moeder zal zijn.... Ik koop zelf ook echt niks. Ben ik nou de enige die daar last van heeft haha. Ben natuurlijk wel heel blij hoor nog steeds Maar het dringt gewoon echt niet tot me door Hilse: Wie weet, mijn tante zei dat ze mijn nichtje bij 13 weken al voelde. Was wel al haar tweede kindje, maar het kan dus wel... Kan niet wachten tot ik de baby voel
Veel plezier vandaag hilse xxlove is idd toch wel apart als je de verhalen leest van meiden die ook langer positieve ovulatietesten hebben.. hoop voor jou dat het gewoon n heel positief iets is... had je trouwens n gewone ongi gehad? want zou ook wel apart zijn..
Haaj meiden! Hoe is het bij jullie?! Hilse vandaag weer echo.. Leuk! Veel plezier! Ik heb alleen het idee dat iedereen veel meer echo's heeft als ik Heb er nu 1 gehad en de volgende pas met 20 weken.. En ja.. Ik ben gewoon jaloers Liefs, Loes
Succes vandaag Hilse!!!! Ben benieuwd hoe jullie beebje eruit ziet, wel een foto plaatsen he @Loes; Ik had gewoon geluk dat ze ineens zei dat ze 10weken iets te vroeg vond en heb er natuurlijk 1tje zelf betaald!
Hey meiden alles goed? Loes, ik heb het zelfde. Alleen met 10 weken en met 20 weken heb ik echo gehad. Andere zijn controle zonder echo. En met 30 weken heb ik er weer echo alleen om te kijken naar placenta.
Dankjewel meisje! Ik heb het eens doorgelezen en lees idd ook veel over een ei wat niet wil springen, ging me er toch wel een beetje zorgen over maken, want dat kan natuurlijk ook, heb wel een cyste aan 1 van de eierstokken, maar niet zo heel groot hoor maar toch... Wacht toch nog even af mocht ik toch nog hele rare symtomen krijgen dan ga ik uiterraard testen
Ja dat heb ik dus ook, komt ook omdat ik gewoon heel vaak heb getest en het altijd negatief was vandaar dat ik ook wel gewoon ff wil wachten.. mocht ik toch wat andere symtomen krijgen en ik vertrouw het niet ga ik zeker testen
Ik kan me je gevoel voorstellen! Ik heb inmiddels 2 echo's gehad. De eerste was met 7wk ivm bloedverlies. En de 2e met 11 wk. Nu wachten op de 20 weekse echo. Duurt lang dan he! Ik wil ook zo graag weer even kijken haha. Gelukkig heb ik wel een angelsound thuis en luister ik (bijna) dagelijks naar het hartje . Ik vanochtend heerlijk paard gereden. Ging toch wel weer fijn. Zal wel weer spierpijn krijgen! Over 1,5uur kan ik weer opweg naar mijn werk . Echt zo geen zin. Maar ach, moet toch maar weer!
Goedemiddag dames! Ik kom hier weer wat van mij laten horen! Het zijn te veel pagina's om terug te lezen, ik hoop dat ik er weer in kan rollen Met mij gaat het nu eindelijk weer goed. Ik heb mij echt zo zwaar beroerd gevoeld dat ik +/- 15 uren sliep. Douchen koste mij te veel inspanning en moest zittend, en daarna weer uitrusten. Ik heb ruim een week niks gedaan. Soms had ik in de week een opleving, bijvoorbeeld dat ik Ilse de Lange heb ontmoet! Wauw! Maar daarna moest dat wel weer in worden gehaald met heel veel slaap. Maandag toch maar naar de HA geweest, en ik zat op het randje voor een ziekenhuis opname. Ik heb van hem ORS voorgeschreven gekregen en medicatie en voel me sinds dien 90%! Ik loop weer stage, doe weer dingen in huis en slaap niet constant. En ik kan weer eten en drinken! Ik was echt op. Gelukkig heb ik een top vriend, hij deed elke dag alles in huis na zijn werk nog. Topper is het Maandag weer een echo van onze lieve beeb, we kijken er naar uit! @Loes. Ik heb een echo met 8 week, 10 week, 12 week en 20 week. Als ik het goed heb. Ik kon kiezen uit echo 2 praktijken ( een gevestigd in ziekenhuis en een andere particulier) en voor die andere heb ik dus gekozen, omdat ik wist dat ik meer echo's daar zou krijgen en hij net zo goed is als die in het ziekenhuis
Fijn dat je je nu wat beter voelt Tira!! xxLove; Ik vind die ovulatietesten ook te lang positief inderdaad, wat vreemd!!! Ik duim voor je dat het goed nieuws is en anders hoop ik dat je eitje snel springt! Isa! Ik heb 30-10 weer een controle bij de VK!
goede avond meiden, Lange dag weer achter de rug. Yasminn Balen dat je menstruatie is doorgekomen. Als het bij mij deze maand niet raak is, ga ik ook beginnen met ovu-testen! Want nu denk ik wel dat ik weet wanneer mijn ei was, maar je bent natuurlijk nooit zeker.. Isabel Ben je thuis gekomen met een mooie buit? Veel plezier deze avond!! XxLovePfft, vreemd! Zou er helemaal gek van worden.. Ik zou toch ook eventjes een zwangerschapstest doen en ondertussen lekker blijven klussen ! Ik duim in ieder geval voor je! Corina Fijn dat het paardrijden zo goed ging! Kan het geen kwaad voor je zwangerschap dan? (Weet er helemaal NIETS van, vandaar mijn vraag) Leuk een buikfoto! Showen!! Is je buik al erg gegroeid? Hilse Hoe was de echo? Heb trouwens ook al gehoord dat je vanaf 12 - 13 weken je kindje al kan voelen. Spannend hoor! Christina Die oven schotel ziet er heel lekker uit! Dat ga ik ook eens proberen !! Luffy Ik ben dan misschien nog niet zwanger ( voor zover ik weet toch nog niet ) , maar ik denk dat ik dat ook ga hebben. Ga het denk ik echt niet kunnen geloven.. Kan me ook gewoon niet voorstellen dat ik ooit zwanger zal zijn. Ik vermoed dat dat wel zal komen, als je dat kleine wezentje voelt! Loes Als ik het goed heb, heb je er hier in België ook niet zoveel. De eerste meestal rond 12 weken, dan kan je rond 16 weken ( extra betalen) voor geslacht, dan 20 weken, 30, ... Tira Heftig zeg zo moe zijn, gelukkig is het nu al wat beter! Luister toch maar goed naar je lichaam! Voldoende rust nemen!! Ik ben weer volop aan het werk ! Ondertussen ook ontsteking aan mijn pols opgelopen,.. Zit dus met verband en moet het heel erg rustig houden of anders moet ik in de gips, maar dat zie ik helemaal niet zitten! Dus hopelijk gaat het snel beter!! Verder met het zwanger worden, ik weet het niet, maar mijn borsten voelen zo vreemd!! Het is niet dat ze echt al pijn doen, maar voel binnen in mijn borsten regelmatig steekjes, net onder mijn tepels precies! Ook heb ik veel meer het gevoel dat borsten heb. Haha, klinkt echt vreemd, maar ze zijn precies bewuster aanwezig! Vind het echt HEEL erg spannend!!
@Echo, ik denk dat ik het verkeerd heb begrepen van de vk. Heb namelijk geen echo gehad, wel hartje geluisterd en buik gevoeld. Alles was goed. Bloeddruk was wel wat gestegen maar dat was nu nog te doen. M'n BMI is iets te hoog en daardoor krijg ik vanaf 28wk extra groei echo's! Alleen maar leuk toch, zei ze. Dus daar ben ik wel blij om! M'n volgende afspraak is 24 oktober en de 20weken echo heb ik op 8 november! Ik dacht wow, wat snel! Haha, duurt ng even maar aan de andere kant is het nu al bijna oktober...!
Hilse Balen meid dat je geen echo hebt gehad, maar wel super natuurlijk dat alles goed is EN dat je het hartje even hebt gehoord. Dat zal ook wel al een echte opluchting zijn?
@MumL, ik heb thuis ook een angelsound dus kan het dan ook luisteren. Maar bij de vk nog niet eerder gehoord en ook wel fijn dat zij even zegt dat het ritme goed is enzo!
Hilse fijn dat je n goede controle hebt gehad wel n beetje jammer dat je geen echo hebt gehad.. en volgende maand dus alweer controle en lijkt me geen straf om vanaf 28 weken heel regelmatig heen te moeten
Hooi dames! ik ben er weer even. Oooh dat is wel naar meis! Maar als het geforceert is is het ook niet zo leuk voor jou niet maar ook voor hem natuurlijk niet! Hou de lol er een beetje in en dan komt het helemaal goed! *knuf* Hmm ziet er wel lekker uit Ik moet me juist tegenhouden van alles te kopen, heel stom ik wil alles hebben Ooh balen meis van je pols, lijkt me zeer pijnlijk. Ik had week voor nod ook een paar steken in borst, maar die heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Ooh maar wel leuk dat je het hartje hebt gehoord Bmi te hoog? hoezo is je bmi te hoog? Je hebt toch geen overgewicht? pff daar zie ik dus tegen op he, ik heb wel iets overgewicht, dat is wel een struikelblokje bij mij hhihi! Hier voel ik me heel erg moe, echt bek en bek af, als ik s'avonds om 10 uur naar bed ga ( Normaal 0.00/0.30 ) slaap ik gelijk en de volgende ochtend ben ik nog steeds moe. De misselijkheid is vandaag ook begonnen. Ik heb het ook al een paar mensen mensen verteld ik kon het niet in houden, ik moet het gewoon vertellen, mijn famillie weet het allemaal al bijna al de famillie van me vriend nog niet, vrienden van ons weten het ook al. Is dit heel erg? Ik heb er een beetje spijt van straks gaat het fout ken ik dat aan iedereen vertellen, maar ik kan het ook niet voor me houden, alleen me werk moet ik het nog vertellen maar dat ga ik eerdaags ook doen want ik trek het nu al bijna niet meer, ik doe fysiek best zwaar werk. Nog steeds ben ik bang voor haar reactie maar ik heb nu zoiets van het is mijn leven.