@wolfje, ja ook wel een beetje hoor! Maar schijnt verder niet erg te zijn En meid kom voor jezelf op! Het is idd jouw leven
het is hier best stil... heb zelf ook niet veel te kletsen, behalve dat ik al een week last van mn buik heb, stekerige en zeurderige pijn. ben beetje bang dat mn blaasontsteking niet helemaal over is of misschien zelfs nierbekkenontsteking ga morgen plasje brengen naar de HA.
SHAME ON ME! ben steeds zo druk dat ik gewoon vergeet ff te neuzen hier. heb een beetje mot gehad thuis, gelukkig weer opgelost. was een aantal dagen ff flink verdrietig van. werk begint nu ook weer wat te wennen, dus zo langzaam ga ik wel weer wat doen hoe is het hier? ik probeer weer een beetje bij te blijven oke
@Hilse; Jammer dat je geen echo was! Wel fijn dat alles goed was, fijn he zo'n angelsound thuis @Wolfje; Inderdaad lekker vertellen op je werk zodra jij daar klaar voor bent, het is jou leven. Ze hoort dat te accepteren! @Is; He bah! Zou inderdaad ook even een plasje naar de HA brengen.. Hoop dat er niets geks uitkomt! Mijn vader was er weer gezellig vanavond. Heerlijk chinees gegeten en daarna een kopje thee gedronken. Hij is net weg! Ik ga lekker mijn warme bedje in, nog even GTST kijken en slapen.. Ik red het gewoom echt niet meer om op te blijven tot na 22.00! Voel me net een oud wijf Hahaha
Bedankt voor alle reacties meiden. We hebben een grote (130 vierkante m) eensgezinswoning gekocht vlakbij t centrum van Haarlem. Het is helaas wel helemaal casco dus moet nog megaveel aan gebeuren want het is helemaal kaal. Vandaag met vl een keuken gekocht en gekeken naar badkamers. Hoop dat we zaterdag de vloeren kunnen bestellen. Zondag vliegen we naar Chicago voor 9 dagen is voor t werk van mn vriend en ik mag een keertje mee. Wel een drukke tijd dus. Wij hadden ook een beetje babycrisis omdat er zon druk op lag voor mijn gevoel en wilde mn vriend er ook niet mee opzadelen. Heb t wel meer losgelaten en hoop dat t snel raak is als we een nieuw huis hebben. Leuk die echo's allemaal en hoop dat het weer een vruchtbare maand word voor iedereen... Liefs
Ja leuk ik ben veel alleen dus zoek nog dingen om te doen... stuur maar een pbtje. Jammer dat je het zo als een verloren maand beschouwd maar ik snap je helemaal hier snapt vl er soms ook niets van en ik reageer altijd al lekker op hormonen haha. Hoop voor je dat t snel raak is...
Hoi meiden . Ik bedacht me net dat er eigenlijk bijna geen meiden zijn hier die donkere meubels mooi vinden voor een babykamer of wel? Even een random vraagje, haha. Ik vind licht/wit ook heel mooi, maar ik bedacht me dat mijn vriend en ik de laatste tijd voor een jongen en meisje een Ierse naam in gedachten hebben (heb een meisjesnaam daar gehoord en bleef maar hangen ) en aangezien we het geslacht niet willen weten leek dat me wel een leuk aanknopingspunt voor een kamertje. Bij Ierland denk ik dan snel aan groen en donkerbruin, dus was ik aan het denken aan een lichtgroen kamertje met op de muur Ierse symbolen in het bruin (zoals: http://www.marcels-kid-crafts.com/images/celtic1.jpg of http://paulraspa.files.wordpress.com/2011/06/celtic-knot.png ). En dan licht groene accenten en koloniale meubels lijken me er mooi bij. Dus donkere meubeltjes zoals: http://www.babyhoekemmen.nl/img/p/80-236-large.jpg . Ben benieuwd hoe het jullie lijkt. Dan is het toch een kamer voor jongetje of meisje en je maakt het donkere weer zachter door veel licht groen in de kamer te verwerken en dan het bruin in de accenten op de muren weer terug te laten komen . Ben benieuwd
Ja idd internet kan soms veel met je doen hoor ga je van twijfelen soms is het toch maar beter om daar niet op te gaan kijken haha.. Nee mijn ongi was ook erg anders dan anders. Veel bruine afscheiding en bijna geen helder rood bloed gehad, maar die bruine afscheiding heeft wel dikke 7 dagen geduurt voordat het weg was, was niet veel hoor maar moest wel elke keer een inlegkruisje in
Wat leuk dat jullie een huisje gekocht hebben !! Heel veel klusplezier hihi.. heb er destijds wel van genoten hoor ..& idd een klein kindje maakt het natuurlijk helemaal compleet ik hoop het voor jullie meid !
Zo ben weer terug van mijn late dienst pfff wat heb ik vandaag brak gewerkt zeg, ben nog steeds niet helemaal lekker te pas, heb last van mijn keel en mijn rug laat ik daar maar niet over spreken wat een pijn zeg vreselijk, geen gewone rugpijn nee zeurende rugpijn zelfde als je ongesteld bent (voor de meiden die daar ook last van hebben) heb nog steeds een beetje last van steek in de buik weet niet waar mijn lichaam allemaal mee bezig is maar ben mezelf niet bah Heb besloten om morgen me lekker ziek te melden op school & maar eens lekker uit te gaan slapen vind het wel goed, ben zo ontzettend moe bah... Nou meiden sorry voor mijn klaagpost dat komt niet vaak voor bij mij haha.. Kruip nu snel mijn bedje in heeeeeerlijk !!
Ahhh Love haha als ik een testje voor je kon doen had ik het NU gedaan Maar je moet het toch echt zelf doen!
Beterschap meid! Klinkt inderdaad niet al te best allemaal . En het is helemaal geen klagen hoor! Het is gewoon je hart luchten . Morgen maar even lekker uitrusten en hopen dat je lichaam weer even bij kan tanken. Ergens een beetje hopen dat het misschien symptomen zijn , of heb je hier wel vaker last van? Beterschap in ieder geval en slaap lekker!
Echt heel fijn! Het bedrijf aan de overkant is afgelopen week gesloopt.. Nu zijn ze al vanaf 6.00 uur vanmorgen bezig met de stukken beton in vrachtwagens gooien.. Het geluid is te vergelijken met een hele harde onweersklap maar dan harder.. Mijn raam en luchtrooster zijn dicht maar de herrie zorgt er nog voor dat ik niet meer kan slapen.. Dat was dus een kort nachtje waar is eigenlijk wel een lange nacht kon gebruiken..:x
Goedemorgen meiden, Loes, vervelend zeg! En zo vroeg al Pff.. Love, wat ik allemaal zo lees is wel appart :O had je dan na die bruine afscheiding gelijk die positieve ovu testen? Want dan zou ik toch even een test doen! Heb je best kans dat dat geen ongi is geweest... Wat spannend allemaal!! Hilse, jammer dat het geen echo was.. Maar gelukkig wel naar het hartje kunnen luisteren Hier vandaag lekker een dagje vrij, straks nog ff wat in huis doen en daarna bij een vriendin langs. Vanavond de verjaardag van m'n schoonmoeder dus zal verder niet echt online komen denk ik!
Pff ben gesloopt.. Zo'n gebroken nacht is niets voor mij.. Uiteindelijk toch nog even in slaap gevallen.. Jammer dat de maar een half uurtje pauze hadden.. Vandaag weer een druk programma.. Zo even een cadeautje halen voor mijn collega want die is er morgen voor het laatst.. Ook even langs de dierenarts voor insuline voor de kat van mijn schoonouders.. Dan vanmiddag werken, vanavond eten bij mijn schoonmoeder en dan eigenlijk ook ergens vandaag het huis nog even aan kant krijgen.. Hoe is het met jullie? Liefs, Loes
love.. testje!!(A) loes.. he bah vervelend is dat altijd he.. hier, ik ga vandaag proberen druivensap te maken.. hebben n heel kistje vol gekregen van mijn schoonopa. iemand hier ervaring mee is denk ik best veel werk hihi
Goedemorgen dames! Love: Aah meisje toch! Vervelend dat je je zo rot voelt . Heb je nog wat kunnen slapen vannacht? Loes: Pff lekker wakker worden dus! Niet leuk :x. Werkse vanmiddag. Wonderwensje: Fijne vrije dag! Liesje: Geen ervaring mee dus kan je er niks over vertellen. Succes! Ik gisteravond voor het eerst weer gewerkt. Had een stagiaire bij me, was erg gezellig (vind ik altijd wel leuk). Was wel erg druk met veel spoed opnames. Lag pas om half 1 vannacht op bed. Was wel kapot. Nu ontzettend spierpijn van het paardrijden van gisteren én het werken. Gelukkig alleen vanavond nog werken en dan 3 dagen weekend . Ga nu even naar paard, even de stal doen.
Zo leuk trouwens.. Ik heb de kindjes op mijn werk ook verteld dat er een baby in mijn buik zit.. Wanneer komt de baby dan uit je buik juf? Dan moet de baby eerst nog groter groeien en krijg ik een hele dikke buik.. Zegt 1 van de kids; mijn mama heeft ook een dikke buik, de baby komt al bijna.. (Moeder is inderdaad hoog zwanger) zegt een ander kind; mijn mama heeft ook een dikke buik maar daar zit geen baby in.. Hahaha! Heerlijk de eerlijkheid van die kids!