Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa ik ga een foto ervan maken, ik met vriendlief op de foto en dat topje aan:D helemaal leuk! Vind het allemaal echt reuze spannend merk ik joh Hahaha! Terwijl ik geen gekke reacties verwacht eigenlijk.. Op m'n zusje na ben ik het jongste nichtje in de familie maar toch verwachtte iedereen het bij ons als eerst dus dat zal wel goedkomen.. Maar gewoon om HET bericht weer te mogen delen is al spannend genoeg haha! Ik zit nu lekker met een glaasje fristi en dan ga ik zo beginnen aan de appeltaart!

Max, klinkt als een mooie bioscoop! Ik hou ook wel van films maar ga eigenlijk niet zo vaak naar de bios.. Wel als ik een film echt voor de effecten ook optimaal wil genieten haha! Ik zit nu ook echt weer te wachten op een vervolg film.. Maar zo vergeet achtig als ik de laatste tijd ben.. (Dat is echt niet normaal dames!!) weet ik nou weer niet hoe die film heet.. Hilse weet het wel hahahaha!!

Ik werk in de ouderzorg en ik denk toch als je zwanger ben dat dementie besmettelijk voor je is Hahaha.. ERG!!!

2. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Tuurlijk klik je op versturen en dan ineens weet je het weer!

TWILIGHT!!! Hahaha..

Ik kom dr wel hoor ;):p

3. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Lekker even weg love! :) hier is het weer er niet echt naar, nattig :( is het bij jullie nog droog? Veel plezier!

4. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja er zijn als het goed is wel nog een aantal andere servicebioscopen in Nederland, ik weet er alleen nog een in Uden :p. Maar op internet zal er vast meer over te vinden zijn :).

Gezellig samen weg! Ik heb niet echt plannen, een beetje rustig aan doen voor ik moet werken om half 7 ;).

Heel leuk, hihi. Lijkt me nog altijd spannend hoor, ook al weet je de reacties! En heel leuk natuurlijk! Kan zelf ook niet wachten tot ik allemaal leuke manieren kan gaan bedenken :D.

Ja die komt bij ons in november (breaking dawn deel 2 :p) ik ben ook heel benieuwd! Maar zal vast in het begin heel druk zijn bij die film!

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Wonderwensje, hahaha erg is dat hè:p
    Twilight breaking dawn part 2 :D:D

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Veel plezier vanavond:D!!! En werkze nog.
    Ben ook heel benieuwd naar Maandag!

Haha arme jij!

Veel plezier meis, geniet ervan :D

Hoop voor je dat het raak is!

Mijn man en Mira gaan mee.. Haha met zijn drietjes (oftewel viertjes:p) dus!

Ja ik kom zeker de echo showen hoor!! Natuurlijk :D
    Fijne dag meis!

Wat ontzettend leuk zeg!!!

7. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hilse, ja is echt heel erg hoor Pff haha

Max, jaa druk of niet.. Ik reserveer vroeg van te voren Hahaha :D MOET er heen! Wij hebben hier in houten ook zo'n bioscoop.. Geen pauzes en dan op een knopje drukken om iets te bestellen.. Ze hebben daar ook van alles behalve popcorn Hahaha!

8. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja, heel handig. Ik denk wel even wennen als je niet bent gewend dat er iemand rondloopt :p. Maar zodra je daar doorheen kijkt alleen maar handig!
    Maar wat slecht geen popcorn! ;) Bij ons hebben we toffee popcorn (lekker!) en zoute. Ik sta soms wel versteld van wat wij allemaal hebben! Even een opsomming, m&m's, chocolade repen (mars etc.), venco zakjes, winegums, pringles, ijsjes, appeltaart, kaasblokjes, bittergarnituur, popcorn, nootjes, nacho's.. En qua drinken alle frisdranken, heel veel soorten sap, wijn, bier, veel soorten speciaalbier, corona, desperados, sterke drank, mixdrank, redbull, koffie/thee, fristi, warme+koude chocomel.. etc etc Heel lastig toen we in het begin nog geen kassa's hadden en alle prijzen moesten leren :D.

Oh wat gezellig :D. Heeft Mira al een beetje door wat er aan de hand is of wat er gaat gebeuren? Lijkt me heel leuk om haar reactie te zien :).

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee, dat heeft ze niet door Max..
    Ik betrek haar er wel bij, ik zeg een paar keer op een dag dat er een baby in mama's buik zit en dan wijs ik erna en ga aaien, dan aait ze ook mee.. Maar echt begrijpen doet ze het natuurlijk niet!
    Zo rond het einde van mijn zwangerschap ga ik boekjes kopen over dat mama zwanger is en dat ze grote zus wordt, dan zal het vast 'echter' worden voor haar.. Ze is dan ook wat ouder.

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Laatst dacht ik laat ik haar pop eens in mijn armen houden en tegen 'm praten.. Nou ze kwam gelijk naar me toe en bleef kijken wat ik deed.
    Ik denk nou dat vind ze best leuk om te zien dus, ze deed Ahhhhh enzo.. Maar op een gegeven moment trok ze de pop uit mijn arm en gooide het zo weg! Haha daarna klom ze snel op mijn schoot, moest ik haar ook in mijn armen houden.. Dus dat beloofd nog wat :p :p :p

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Haha bloemm nu al jaloers dus... Op n pop:p

Weet iemand of r n verkoudheidsvirus rond gaat?? Loop giga te snotteren en gevoel alsof koorts heb (heb ik dus niet)..

12. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff...
    Ben ik nou hypocriet?

Mn vriend heeft een bekeuring gekregen, hij heeft 10 km te hard gereden. Nou wil hij dat ik de helft betaal omdat ik bij hem in de auto zat..
    Ik kan niet eens auto rijden..
    En puur omdat ik ook bij hem in de auto zat wil hij dat ik de helft betaal.. alsof ik enige invloed heb op zijn rijgedrag en te hard rijden omdat ik bij hem in de auto zat. Het is toch niet mijn schuld dat hij te hard rijdt :S

13. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ja dat vind ik nogal vreemd dat hij dat van jou vraagt. :S Alleen is hypocriet niet de goeie benaming want dat betekend dat jíj je beter of anders voordoet dan je bent. Je zou hooguit kunnen vragen of je egoïstisch bent in dit geval maar dat ben je zeker niet. Ik vind niet dat hij dit van je kan vragen.. Als een taxichauffeur een boete krijgt gaat hij dat toch ook niet terug vragen.. En hoe reageerde hij toen je zei dat je het niet wilde doen?

14. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Max, ja appart he dat ze geen popcorn hebben.. Je wordt wel ontvangen als je op het balkon zit met een glaasje prosecco haha! Verder hebben ze ook alles wat jij opnoemde en diverse worsten enzo.. Ben en Jerry ijs :D mmmm :p

Fleurtjeuh, maar jullie wonen toch samen dacht ik? Als jullie echt ieder eigen geld hebben zou ik zeggen dat ie pech heeft en het toch echt zelf moet betalen.. Hier in huis is dat niet zo, 1 pot dus of ik een boete rij of hij hebben we beide dan mee te doen..

Bloem, wat een grappige reactie Hahaha! Ik dacht eerst aan het begin dat ik las aahgoss.. Tot ik verder las toen schoot ik echt in de lach haha!! Maar als het een echt kindje is zal ze dat vast niet doen!

Liesje, ik weet niet of er een virus rond gaat maar met die rare temperatuurswisselingen is het niet gek als je verkouden wordt! Vervelend zeg..

Appeltaart is uit de oven en ruikt heeeerlijk :D
    Net nog ff een uurtje de ogen dicht gedaan op de bank en ga zo ff lekker douche en mezelf optutten.. Proberen er wat van te maken :p

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Fleur; Ik wou precies hetzelfde als Wonderwensje typen..

Heeeeeeeeel veeeeeel plezier Wonderwensje :D
    (&met een echt kindje doet ze dat inderdaad vast niet haha!)

16. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hmm, over gemeenschappelijke pot had ik niet nagedacht ;). Omdat ik nu nog niet samenwoon :p. Maar inderdaad als alles in een pot zit dan is het ook automatisch jouw geld, maar als jullie ieder je eigen geld hebben en jullie voor de rest qua kleding etc ook je eigen ding betalen dan vind ik dat hij het zelf moet betalen.

17. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Is soms wel in het nadeel hè bloem als het in 1 pot zit haha! Ik rij geen dure boetes :p maar gaat helemaal goedkomen :D ben klaar, gedoucht en al! Om 7 uur bij m'n ouders even een foto maken en die zal ik wel in JWM op fb plaatsen! Heb er helemaal zin in, kan echt niet wachten! Heb ook helemaal geen honger meer haha!

18. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jaa, verschilt ook nog wel per stel hoor max.. Ik ken ook stelletjes die samenwonen, die betalen ieder de helft van de lasten en het geld wat ze over houden is voor hunzelf.. :) het is maar net wat je prettig vind!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha ja zeker! Ik heb geen rijbewijs, dusja als hij een dure boete rijd ben ik daar ook de dupe van!!!
    Oh wat spannend meis! Ben benieuwd naar de foto :D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja inderdaad.. Dat heb je ook nog!

Deel Deze Pagina