Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden. :D

Isaaa, das geen ronde buik hahaha :D als je me blote buik ziet dan snap je wat ik bedoel haha :D dubbel laagje beetje. Ik ga een speciaal fb account makeen jeeej okaay hihi.

Eerlijk gezegd heb ik in mijn zwangerschap veel tussendoortjes gegeten en andere dingen. Ik let soms wel op en soms niet. Maar ik kom gewoon snel aan k*t sorry maar moest even eruit. Misschien ook door me trage schildklier. Pff ik wil niet meer aankomen. Wil geen 90 zijn.

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mooi roosje!!:)

3. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    @ Isa: Je spannend hoor!! Ik heb wel kwaaltjes en als ik erover lees dan denk ik zou het dan toch? Ik heb met mezelf afgesproken dat ik zondag een testje mag wagen als ik niks voel qua ongi of het niet al ben! :D
    Of is dit te vroeg dames?

@ Love: Oh meis!! Ik dacht ook echt dat je zwanger zou zijn.. :( Balen en op na de volgende ronde!!

@ Roosje: Een mooie buik meid!! :D

Verder sorry voor iedereen die ik vergeet!!
    Hier is het een beetje druk. Werk weer veel en ben blij dat ik 's avonds lekker op de bank kan liggen ,want ben dan bek af! Gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan heerlijk weekend! Even weer goed uitslapen..

4. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Nou :D Ik vind 'm er mooi uitzien hoor!! Echt een zwanger buikje! En dat is leuk meis, moet je me maar even de link/je naam doorsturen via PB!

HOOP HET!! Je NOD is 29ste toch? Dan is zondag zeker niet te vroeg.. dan ben je al over tijd ;)

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @mayo dat is na je nod dus ik denk dat je dan mooi op tijd met testen

6. Isabel Olivia

Wat eten jullie/hebben jullie gegeten vanavond dames? Ik moet nog koken, ga lekker Mexicaanse wraps maken.. en als toetje boeren yoghurt met aardbeitjes!

En dan gaan we vanavond rond 22:00 weg omdat er nu nog andere familie is.. Zin in! :D

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Corina; mooi buikje hoor :)

Loes1990; hihi prachtig he? hoe kinderen kunnen doen

xxlove; wat balen! kan me voorstellen dat je verdrietig bent. :( het is gewoon **** dat dit zo lang moet duren. misschien ff naar ha? als ik het goed begrijp zijn je cyclussen ook niet regelmatig? misschien heb je inderdaad geen ei... (wil je niet bang maken hoor, echt alleen maar helpen)

Hilse; mooi buikje al!

Isa; spannend he? deze ronde zijn we allebei zwanger, deal? :D ik heb taco's gegeten, met gehakt en sla.

Roosje; wow! buik ziet er echt mooi uit

8. Isabel Olivia

Ik zeg deallll :D Zou leuk zijn zo rond dezelfde tijd!

Gebruikte jij nou ook ovulatietesten? Of had ik dat al gevraagd?! Soms weet ik het echt even niet meer hoor haha. En lekker, ook Mexicaans dus hmmm.

Ik heb m'n banner toch aangepast, als het goed is heb ik mijn ei een dagje eerder maar ik ga wel ovulatietesten gebruiken dus nog even afwachten wanneer precies!

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ik heb met t eten makkelijk gedaan.. patatjes en frikadel. Vind dat genoeg me best gedaan heb met t druivensap hihi

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij hebben Spinazie in tomatensaus (op zn turks), een bordje aardappelpuree en kisir(bulgursalade) gegeten :D

Heel veel plezier Isaaaaaaaaaa! Ik wil mee :D

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden heb niet helemaal bijgelezen.. Xxlove, ik snap er niets van.. Sorry meid maar dacht echt dat je zwanger zou zijn.. Ik zou toch even naar de huisarts gaan..

Ik had echt een rot dag.. Eerst al vroeg wakker door die fijne slopers aan de overkant.. Verder snot verkouden en dan vanmiddag 46 hyperactieve kinderen.. Storm op komst?!? Daarna even insuline halen bij de dierenarts.. Was voor werk al geweest maar toen zei hij dat hij het niet meer had.. Wordt ik later gebeld dat hij gewoon niet goed gekeken had.. Kom ik dus na een drukke werkdag om het op te halen zit ik ruim 20 minuten te wachten!!

Sorry voor me klaag bericht.. Ik ga nu denk even in een bad met eucalyptus.. Kijken of dat helpt..

Liefs,

Loes

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

ja erg leuk :D nee heb ze wel gebruikt, maar ik wil het nu ff zonder proberen. ik word er een verschrikkelijke control-freak van... ik ga duimen voor ons! (en de rest natuurlijk)

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

@isabel&bloemmm, m'n storm8id is hanneilse :p

14. Isabel Olivia

Waaaauw meiden wil alleen even zeggen; wat een rust hier zeg :D Wij gaan nog even bubbelen hihi.

X

15. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    hi meiden!

Ik zal mij even voorstellen.
    Ik ben Mediq, ik ben 22 jaar en ben lekker bezig met klussen voor een eerste kindje.

ik lees al een tijdje mee op het forum; gefeliciteerd voor alle zwangere meiden en succes aan alle anderen, dat jullie maar heel snel een mooie positieve test in handen mogen hebben!

heerlijk om al jullie verhalen te lezen en alle spanningen en onzekerheden te herkennen.. ik vind het allemaal maar spannend!

zit nu ongeveer in mijn vruchtbare dagen, dus dan hoop je toch dat je raak schiet.. hopen dat de weken daarna snel voorbij gaan.. want als je dan eenmaal hebt geklust, wil je eigenlijk het liefst zo snel mogelijk weten of het raak is ja of nee..

ik blijf lekker met jullie meelezen in ieder geval!!

16. christina89

christina89 Niet meer actief

welkom !!
    die weken na het klussen duren altijd heel lang haha
    hier ook op het bekende wachtbankje

mischien kun je wat meer over je zelf vertellen??

en isabel wil altijd graag je leeftijd welke ronde en NOD weten

17. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Mediq, jij succes! Hopen dat je snel zwanger bent! Voel je ook welkom om mee te kletsen!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mediq welkom! Klets gezellig mee!

Goedemorgen meiden :D

19. christina89

christina89 Niet meer actief

GOEDEmorgen:D

20. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Welkom hier! :)

Bloemmm: Balen dat je gisteren weer zo misselijk was. Hielp de medicatie? Is het nu weer beter?

Isabel: Hoop dat je deze ronde ook meer geluk hebt! * geeft je even HCG over * :p

Even een kort berichtje. Best nog druk.

Net bij VK geweest. Alles was goed. Hartje klopte mooi, bloeddruk was goed. Volgende afspraken:
    22 oktoker, VK
    15 november, 20 weken echo

Duurt wel weer even, maar voordat we het weten is het alweer zover!

Zal nu boodschappen gaan doen. Daarna bij Vita de stal doen. En dan komt Hilse hier :D. We gaan naar een beurs in Hardenberg. Zin in!!

Fijne dag allemaal :).

Deel Deze Pagina