goedemorgen! Isa, veel plezier in je 'tijdelijke' landhuis, lekker genieten van het bubbelen en alle andere dingen Mediq welkom! werk je bij Mediq dat je die naam hebt? Corina, fijn dat alles goed was! en veel plezier vanmiddag ook met Hilse! Bloem en Christina, ook een goede morgen hier, had al eerder iets gezegd over blaasontsteking, gisteren plasje gebracht en mag me zo melden bij de HA. ze vertrouwen het toch niet helemaal. wat een getob vandaag is d-day, we gaan de katjes ophalen mega veel zin in! gisteravond nog een nieuwtje gehoord, mn nicht is zwanger!! nu maar hopen dat het bij ons ook snel raak mag zijn dan zijn we samen zwanger fijne dag verder allemaal! X
@Corina; Hier gaat het weer wat beter. Gelukkig! Want ben vandaag tot 19.00 alleen met Mira.. Haha hoop dat ze een beetje lief voor me blijft fijn dat jullie weer goed gekeurd zijn bij de vk! Een fijne dag meis! @Is; Succes bij de HA!! Wat leuk voor je nicht! Hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!
Goedemorgen meiden! Mediq, welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Hier nog steeds een kop vol snot zo even heet douchen en dan toch maar aan het werk.. Heb ook helemaal geen stem.. Hoop dat die zo terug komt! Hilse en..... Wie was het ook alweer? Veel plezier op de beurs! En leuk trouwens om op fb alle buikfotos te zien en te vergelijken! Ik zal binnenkort ook weer even een buikfoto plaatsen.. Liefs, Loes
Goeiemorgen allemaal! Ik ben met de 3e ronde bezig en mijn NOD is voor deze maand op 11 oktober! Ben zo benieuwd.. Hadden degene die al zwanger zijn al snel lest van kwaaltjes of moest je echt de test afwachten om te zien dat je zwanger was..
Goede morgen meiden! Mediq welkom en t wachtbankje is altijd t vervelendste.. zit er zelf ook nog n weekje. Corina en hilse veel plezier vandaag Bloemm fijn dat je je weer wat beter voelt. En mira is vast wel heel lief vandaag Loes hoop dat de warme douche geholpen heeft en dat je je stem ondertussen terug hebt
Ja ik weet het jullie hebben ook gelijk, ik zal denk ik maar eens even een afspraak maken met de HA en gewoon even zeggen dat ik hem wil spreken.. vind het altijd jammer als ik het onder mijn werktijd moet doen haha.. kost me weer uren en van stage ook en ik ben niet snel een dokter typtje en wacht er soms nog wel eens mee haha.. Wat lekker je huisje weer schoon, hier gisteren ook alles schoongemaakt boven en beneden, bedden verschoond heerlijk hoor die frisse kamertjes hihi..
Wat lekker heerlijk!! Ik weet wat je bedoeld, heb in een kraamgezin gezetten ook allemaal zo lux hellaas toen geen gebruik van mogen maken hahahahahah... Geniet er maar lekker van meisje! && ik hoop zeker dat de 3e ronde jullie ronde mag worden ik duim voor je!!!
Heey meid!! Ja jullie hebben allemaal gelijk, heb er zelf ook goed over na zitten denken met vl over gemaakt want dat maakt het zwanger worden natuurlijk niet makkelijker op mmmm baalde wel ff goed Dan denk ik vl heeft al traagzaad en dan zou ik er ook nog bij moeten komen met ''als ik dan bijv. geen ei zou hebben'' zullen we dan wel kinderen krijgen?? Allemaal van die rare dingen weer, maar ik heb het van me af gezet en zal voor volgende week eens kijken of ik even een afspraak kan maken dan moet ik dat in mijn late dienst doen... anders moet ik er snipperuren voor vrij maken dat wil ik niet graag hahah.. Maar het komt goed vast wel.. wil jullie inngeval bedanken voor jullie ontzettende goede adviezen IK VIND JULLIE SUPERRRR
Welkom Mediq Ik hoop voor je dat het snel raak is! Heeft de rest nog plannen vandaag?? t ziet er buiten een beetje treurig uit Ik krijg mn mams op visite.. Liefs
hier vandaag lekker naar school! bahbah.. gelukkig maar een korte dag! hoor veel mensen hier die lopen te snotteren! hoop niet dat je ziek word even een vraagje.. deden/ doen jullie om de dag klussen of elke dag? ik hoor verschillende verhalen, de een zegt om de dag klus is beter want dan kan je man even bijtanken qua zaadjes zeg maar en de ander zegt elke dag want dan mis je sowieso niks en zaadjes worden elke 24 uur opnieuw aangemaakt.. ik vind elke dag klussen prima, maar wil niet dat me ventje uitgeput is op het moment dat ik vruchtbaar ben zeg maar
Mediq22: Ik heb echt gewacht op een positieve test. Mijn lichaam deed erg raar toen ik stopte met de pil en telkens dacht ik dat het raak was. Ook door mijn lange cycles. En wat ik weet is om de dag beter om te klussen. Dit is idd beter voor de zaad. En je eisprong duurt meestal 48uur, dus dan heb je meestal hét moment al te pakken . Love: Fijn dat het forum er is he! Het is altijd goed om je verhaal te delen. Jij bent ook een topper . Veel sterkte! Isabel: Oooeh dat klinkt lekker zeg. Geniet ervan dit weekend! Ik wacht op Hilse en dan even op pad .
zo mijn huisje ruikt weer fris.. gelijk gedweild.. heerlijk is dat als t allemaal zo lekker fris ruikt
om de dag, elke dag, medere keren per dag, Iedereen denk er anders over. Tot nu toe heeft nog niks bij mij gewerkt behalve de maand dat we maar 2x geklust hebben de hele maand (maar dat werkte ook maar 1 malig) Trouwens maakt de locatie,tijd en hoelang blijven liggen na de daad ook niks uit maar zonder gekheid gewoon doen waar je zin in hebt en je lekker bij voelt want geforceerde sex werkt nog slechter
Welkom mediq, leuk dat je mee komt kletsen. Ik zit ook in ronde 3. In mijn eerste ronde gingen we bijna elke dag klussen. Maar het voelde op een gegeven moment zo een verplichting.vruchtbare periode probeer ik om de dag te klussen. @ love, meid niet teveel stressen hoor! Ik hoop dat je gewoon een eisprong hebt en er een logische verklaring is voor die positieve ovulatie testen. Ik heb zelf nog nooit die testen gebeurd. Maar als het deze ronde niet raak is. Wil ik het ook gaan gebruiken. Ik was zo zeker van mijn lichaam, maar de schommeling in mijn cyclus toont aan dat me eisprong elke maand anders is. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt bij de ha. @ Isabelle, heerlijk lekker ontspannen hoor meid. En Hoop idd voor je 3D scheepsrecht . @ hier, gister ook lekker me huisje schoongemaakt. Lekker fris idd. We hebben alleen niet zo leuk nieuws ontvangen. Mijn schoonzus wad zwanger, en heeft een miskraam gehad. En de beste vriendin van me zus was na jaren eindelijk zwanger met IVF van een tweeling. Ze is gisternacht te vroeg bevallen de kindjes hebben 4 uur geleefd en zijn daarna overleden. Ik vind het zo erg voor haar, en weet niet zo goed wat je moet zeggen. Ze is er zo lang mee bezig geweest, en dan gebeurd er zoiets. . En een vriendin van vroeger is zwanger en krijgt een dochtertje. Iedereen in mijn omgeving is bezig met zwanger worden. Dat is wel leuk maar ook minder door de miskraam en overlijden. Maargoed verder drukke weekend. Vandaag bowlen, morgen verjaardag. Ik heb volgende week examens daarop beetje voorbereiden. Mag eerder afstuderen jeeujj. Ik ben hopelijk in april klaar. Nu hopen dat ik mij examens haal van school. Heel maand oktober er krijg ik verschillende examens van Engels en Nederlands. Dus heel erg druk. Iedereen alvast een fijn weekend. X