Ja! Bloem.. We zijn 12 weken zwanger moest er al aan denken en dacht ik ga je een berichtje sturen maar toen las ik je berichtje op fb en hier vind het nog steeds zo bijzonder dat we precies gelijk lopen.. Liefs, Loes
Ja ik vind het ook heel bijzonder Loes! Jij ook gefeliciteerd! Zo'n heerlijk en magisch gevoel! Vannochtend in bed lekker maar het hartje geluisterd, had ik bij Mira ook gedaan bij 12 weken
Helaas negatief getest vanmorgen! Had wel goede hoop, want de symptomen moeten ergens vandaan komen...
Gefeliciteerd Bloemmm&Loes met jullie mijlpaal! Mayo, balen meis!! @hier, iedereen even op bed. Heerlijk die rust in huis overdag, hmm! Hihi
Wat zouden jullie aanraden? Wachten totdat ik ongesteld ben of over een aantal dagen nog een testje doen?
Bloemmm en loes, gefeliciteerdd meiden ! Mayo, aah balen zeg.! @anderen, heb even niet teruggelezen omdat ik op mobiel ben. Sorry, hoe is het allemaal? @hier, ga een weekje logeren bij me ouders in rotterdam. Vrijdag, kleine dingen gehaald bij prenatal zoals badje, hydrofielluiers,verschoonkussen etc. Zaterdag, kinderwagen besteld eindelijk. Heb Joolz day gehaald een zilvere. Schoonouders hebben het gekocht hihi. En babykamer kopen mijn eigen ouders.
@mayo ik zou zoiezo nog n aantal dagen wachten.. en als dan nog niet ongi toch weer testen.. @roosje heerlijk geshopt dus en je word best verwend dus heerlijk! @hoe t gaat.. giga verkouden alweer! Ben er even van afgeweest en nu beginnen we weer opnieuw.. niks aan
Loes & Bloom: Heerlijk die kaap bereikt! Nu kan je ECHT zorgeloos gaan genieten !! Mayo, balen meid!! Maar geen bloed geeft moed? Over enkele dagen nog eens een testje wagen als je menstruatie niet is doorgebroken. Ik heb een vraagje aan de zwangere dames.. Als jullie rond jullie NOD aanzaten, hadden jullie dan andere afscheiding? En hoe zag die er juist uit? Was het doorzichtig, wit, dik, dun, slijmerig, ...
Mayo wat voor test heb je gebruikt? Ik zou het inderdaad gewoon nog een paar dagen aankijken.. Zoals muml al zegt.. Geen bloed geeft moed.. Muml, ik heb (nog steeds) last van veel meer afscheiding.. Wit slijmerig.. Liefs, Loes
Pfff steeds als ik op mn tel wil bijlezen wil ik op laatste pagina druk.. druk ik op abbo opzeggen moet steeds weer zoeken hiihi maar weer gevonden hoor
Muml; ja hallo? wat denken die mensen wel niet. ze zullen eerst wel gedacht hebben niks te zeggen, en vervolgens bedacht dat dat niet zo fijn voelde. ik had ook de politie gebeld, sommige mensen *zucht* Bloemmm; jeej! 12 weken Loes; wat leuk dat jullie gelijk lopen zeg! bijzonder Mayo; wat balen symptomen kunnen ook door het ontpillen komen... maar, geen bloed geeft moed he! sowieso een dag ertussen laten, heb je vandaag je nod? Roosje; oh heerlijk shoppen! en wat fijn dat je de kinderwagen en het kamertje krijgt Ik heb vandaag weer eens lekker gesport. vanmiddag heb ik een aantal nummers gedaan van de nieuwe releases van les mills. was al zo lang niet meer geweest, vanaf vandaag ga ik er weer vol voor hihi. jullie nog iets leuks gedaan?
Loes&Bloemmm, gefeliciteerd met jullie 12 weken! Toch een bijzondere tijd . Mayo, wat rot van die negatieve test . Hopelijk misschien over een paar dagen! Smnee, waar haal jij de motivatie om te sporten? In de vakantie kon ik het wel goed volhouden want verder hoefde ik niet zo heel veel te doen maar nu kom ik er echt niet aan toe of ben ik gewoon te lui! Misschien dat ik thuis maar ga touwtje springen , helpt dat ook? Hier, vandaag een leuk dagje gehad! Met een vriend van me in Horst geweest op dit festival: Festival Levende Geschiedenis - 29 en 30 september 2012 Allemaal mensen die tijden van de geschiedenis na doen, van romeinen tot tweede wereld oorlog! Mijn vriend doet mee als romeinse militair dus met hele outfit . Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe hij helemaal kan opleven met zijn hobby , hij doet dat maar een aantal keer per jaar. Verder goed weer gehad en daar een lekkere fles honingwijn gekocht en een geïllustreerd boek met verhalen van Mythen, leek me wel een leuke manier om later aan mijn kinderen die verhalen te leren op een speelse manier .
Meiden hoe gaat het met iedereen? Wat is het hier rustig de laatste tijd Jeeee Bloemmm en Loes alweer 12 weekjes. Wat gaat de tijd toch snel he! Zo fijn als je eenmaal die 12 weken voorbij bent, nu kan je echt gaan genieten! Ik heb van mijn zus uit Engeland nog een cadeau voor mijn verjaardag gehad, ze had het laten opsturen naar mijn opa en oma's huis. Iedereen was erg nieuwsgierig naar de inhoud van het lange dunne pakket. Vind het echt een leuk ding, kan niet wachten tot me kleine er onder kan liggen en mee kan spelen.