vast wel, bewegen is bewegen ik ging altijd 5 avonden in de week. ja gestoord he ik wil nu 2, 3x gaan ongeveer. maar door mijn nieuwe baan ben ik 's avonds zo moe, dat ik drie weken niks gedaan heb.
Bedankt voor jullie berichtjes meiden Met mij komt het wel goed.. uiteindelijk. Ik wens alle zwangere een super fijne zwangerschap toe mét een prachtig baby uiteindelijk! En hoop dat alle meiden die zwanger willen worden allemaal snel zwanger mogen zijn!! Gun het jullie allemaal lieverds!
Wow Isa, ik heb je oom even een pb gestuurd! Thnx meiden! Ik heb gister mijn NOD gehad.. En idd geen bloed geeft moed Heb de hele tijd verschikkelijke steken maar de ongi blijft.uit...
Wou nog even zeggen dat je echt n schat bent hé.. je zal t nu vast niet makkelijk hebben en nog denk je aan ons!!! Dus ook jij bent n lieverd!! Dikke dikke knuffel
Ik ben echt helemaal in shock.. Zit al sinds het berichtje voor me uit te staren op de bank.. Dit is wel het laatste wat ik hier ooit verwacht had.. Isa.. Ik heb je ook een PB gestuurd.
Nou jeetje ik schrok ook idd van je bericht.ben ook in shock. Me gezichtsuitdrukking is helemaal veranderd. Heb je ook pb gestuurd.
Heey allemaal! Ben deze week niet echt aanwezig geweest, babykamer is helemaal omgetovert tot babykamer.. Isa, wat verschrikkelijk zeg, heel veel sterkte!! Ik ga straks alles even terug lezen maar we moeten nu eerst de laatste dingetjes voor de babykamer regelen. Tot snel meiden! X
@ Isabel, ik schrik hier ook van! Had het niet verwacht. Heb je een pbtje gestuurd. Wat het ook is veel sterkte. @ mayo, ik duim voor jr meis, Hoop dat je straks een posi test hebt. Ik onderweg naar school zo examen. Spannend zenuwachtiggg. Allemaal een fijne dag!
Ik ben nog steeds helemaal in shock.. Moet hier echt even van bijkomen hoor. Ik kan me ook gewoon helemaal geen JWM voorstellen zonder Isa
jeetje wat een naar bericht! ik heb je een pb gestuurd Isabel.. ben er echt even van onderste boven.. zit zelf nog steeds op t wachtbankje.. k voel van alles, maar weet inmiddels dat dat helemaal niks zegt! je lichaam kan je lekker voor de gek houden.. gisteren met me ventje maar eens lekker liggen dromen en tot de conclusie gekomen dat we nog wel aardig wat informatie op moeten gaan zoeken (hoeveel luiers gebruikt een baby per dag, hoe vaak gaat hij in bad, hoeveel en om de hoeveel uur voedingen) we wisten er allebei geen antwoord op behalve in de zin van "ja ik denk dat..." we hebben er hard om moeten lachen, lekkere ouders worden wij .. gelukkig voorlopig nog genoeg tijd om dit soort dingen uit te zoeken!
Hallo meiden, Ik ben 22 jaar en ben sinds juli gestopt met de pil.. Ben gestopt terwijl ik 2 weken met de nieuwe strip bezig was, maar toen ik een doorbraakbloeding ben ik in overleg met de huisarts direct gestopt. Toen duurde mn menstruatie 8 dagen en 29 dagen kreeg ik mn "normale" menstruatie van 6 dagen en daarna een cyclus van 28 dagen.. En nu zit ik een week voor mn NOD. En voel me een beetje anders dan normaal. Gisteren heel veel krampen in mn baarmoeder en ook een zeurderig gevoel in mn rechterlies. Jullie misschien een idee wat dit zou kunnen betekenen? Liefs.
@mediq, haha hier wel ongeveer t zelfde hoor ach als je positest heb je nog zo'n 8 maand om t allemaal uit te vinden @krista, aangezien je nog aan t ontpillen kan het van alles zijn.. ook je eisprong. of gewoon helemaal niks en ben je volgende week ongi.. tja kan echt van alles zijn maar ook niks