Vanmiddag toch wel met de auto naar mijn werk.. Ik moet een heel stuk omrijden maar dan kan ik even kijken hoe lang ik daarover doe.. Fietsen kan maar als het stortregent of heel hard waait dan rij ik liever om.. Hoe is het met jullie? Ik ben ook echt nog in shock van het verhaal van Isabel! Even heel zakelijk maar wie wil de lijst bijhouden? Ik zit meestal via telefoon en ben er ook niet zo heel goed in.. Verder hier een beetje last van mijn buik.. Voel echt dat de boel daar beneden lekker opgerekt wordt.. Ga er maar vanuit dat dat erbij hoort.. Liefs, Loes
Vind de lijst nu wel het laatste waar aan gedacht moet worden.. Zal wel aan mij of mijn hormonen liggen hoor, neem het alsjeblieft niet persoonlijk op.. Maar ik ben nog niet helemaal over de shock heen denk ik.. Ik vraag me voortdurend af hoe het met haar gaat.. Vind het vreselijk.. Wonderwensje, waar ben jij meis?
tja.. op den duur moeten we daar wel over gaan nadenken.. maar ik denk dat iedereen het nu nog even moet verwerken, want we zijn natuurlijk allemaal erg geschrokken. zoals bloemm ook zegt, hoop dat alles een beetje goed gaat met isa..
Natuurlijk is dat het belangrijkste.. JWM zonder Isabel kan ik me ook nog niet voorstellen.. Nee bloem ik vat het niet persoonlijk op want ik snap je gevoel helemaal.. Zou het alleen heel erg zonde vinden als de groep ophoudt..
Wat er allemaal gaande is weet ik ook niet..maar ik zit er ook wel een beetje mee en vind het echt rot voor isa
Echt heel erg voor isa, dan staat je wereld even op z'n kop. Ik heb nog geen pb van haar gehad, en weet dus ook niet precies wat er is gebeurt, maar ik begrijp uit reacties iets heftigs. Vandaag krijgen we weer een echo! Vanavond is het zover, ik kan niet wachten de kleine spruit weer te zien en te horen. Gister een leuke theorie van een collega gehad ( zij weten af van mijn zwangerschap i.v.m andere werktijden, ziek zijn ect.) '' Je krijgt vast een meisje. Een meisje haalt namelijk de schoonheid uit de moeder'' dit op basis van uitslag/erge acné in mijn gezicht en hals. Ik moest er wel even om lachen. Ik kan nu niet wachten tot de 20 weken echo haha! Gister even bij een vriendin gegeten. We maakte broodjes hamburger. Niet zo speciaal zal je denken... maar die vriendin is ruim 25 week zwanger en at jawel, salami. Gewoon zo uit pak. Niet gebakken ed. Ik was de broodjes aan het beleggen en ze zei '' ik wil er salami bij op. Ik weet dat ik het niet mag, maar het kindje is mooi op gewicht en lengte en het zal wel niet zo erg zijn''. Ik dacht echt van Maar goed, niks van gezegd. Niemand weet dat ik zwanger ben op manlief, jullie en stage na. Ik vond het erg vervelend dat ze rookte, want ja ik ben ook zwanger! Ik probeerde de rook maar te ontlopen. Iedereen mag bij hun in huis ook roken. Ze rookt zelf en haar vriend ook. Hier kan ik zo niet bij met mijn hoofd, maar goed.
@Tiraa Spannend hoor van je echo hoop dat je een duidelijk beeld krijgt hihi, die van mij lag enorm te bewegen toen ik 10 weken was! Van salami wist ik ook niet dat ik het niet mocht hebben(uit pak) maar dit heb ik per ongeluk een paar keer gegeten tijdens de zwangerschap kzou dit ook nooit express nemen als je weet dat het niet mag!! En over roken tja..ik vind het echt erg dom als je door rookt tijdens de zwangerschap (misschien makkelijk gezegd voor een niet-roker hehe) Hoop dat je geen last krijgt de volgende keer
Bloem, meis hier ben ik! Heb het allemaal meegekregen van Isa, ben er best van geschrokken.. Dacht ook meteen zoals bloem ook zei, wat is Zp nou zonder Isa! Heb vanmorgen meteen Isa een pb gestuurd om d'r te laten weten dat ik aan d'r denk.. Ik gun dit niemand maar Isa al helemaal niet!! De lijst vind ik totaal niet belangrijk. Ik vond het altijd handig en leuk maar dat was Isa haar ding.. Dan liever geen lijst dan druk moeten maken om wie dit gaat doen.. Bloem, gaat het ook wel een beetje met jou? Merk dat je best van slag bent.. Zit nu even een roti rol te eten, moet vanavond werken. Xx
Zo ben hier ook weer eens even wezen kijken. Echt vreselijk voor isa he!! Heb haar ook even een pb gestuurd.
wat een nieuws van isa pfff weet ook niet goed wat te zeggen! Dikke knuffel natuurlijk! Hier komt nod eraan.. spannend maar ik voel nog niks helemaal niks bijzonders hahaha verwacht er ook niet veel van aangezien we niet optimaal geklust hebben ik zeg NEXT ROUND plieess Volgende vruchtbare periode rond onze verjaardag moet een goed teken zijn toch?!
@cbella lopen mooi gelijk op weet hier nog niet wat moet verwachten, ben niet helemaal fit, maar griep gaat ook rond. Dus ga ook nergens van uit
Nee deze groep moet natuurlijk blijven bestaan, dat is wel het laatste wat ze zou willen! Zodra ze een leuke lieve jongen ontmoet die perfect bij haar past komt ze natuurlijk weer lekker mee kletsen! Iedereen moet gewoon even de tijd nemen om hier mee om te gaan en zodra het weer goed gaat met Isabel kunnen we kijken wat er gaat gebeuren met de lijst of wat dan ook. Maar Isabel heeft ons hier samen gebracht en dat moeten we in stand houden vind ik . Wat vinden jullie?
@Wonderwensje; Ja ik vind het heel heftig allemaal.. Moet het echt even laten bezinken ook.. Je begijpt wel wat ik bedoel.. @Max; Ja ik weet ook wel zeker dat Isa niet zou willen dat deze topic niet meer zou bestaan.. Denk dat er even tijd voor nodig is. Ik hoop met heel mijn hart dat ze gauw weer lekker in haar vel zit en ze het geluk dat ze verdiend vindt..
Mee eens ja ik post hier ook tijdelijk wat minder wteant me laptop doet raar en me tel is ook niks maar ook hier wil ik isa heel veel sterkte wensen heb ook even met haar gebp't en ben me echt doodgeschrokken en ze moet nu echt even aan zichzelf denken!!
Heey meiden! Ik heb net even alles bij gelezen ook al kon ik me gewoon niet meer concentreren na het facebook gesprek.. ben me letterlijk kapot geschrokken jeetje! Isa meid ik weet niet wat ik moet zeggen... jij was altijd zo goed voor me stuurde mij zelf prive berichten als het ''weer'' niet gelukt wat met onze ronde, je bent zo'n ontzettende ''top'', fantastische, ontzettende lieve meid.. ik ben er echt stil van jeetje ik gun je dit echt niet! Meid ik denk aan je, en ik hoop dat je hier ondanks alles hier toch nog een beetje zult blijven op onze pagina want jij hebt ons tenslotte bij elkaar gebracht Ik zal je missen
Hey meiden, Heb al even gezegd dat ik het super erg voor isa vind. Gewoon te erg voor woorden en ze verdient het ook helemaal niet. Ze is zo ontzettend lief!!! Ben het ook wel eens met de woorden van maxellera! Hier even ego, super super druk maar helaas vandaag begonnen met bruinverlies! Dus menstruatie zal doorkomen morgen denk ik Pfft, kan wel huilen! Wil het zo zo graag! Zou een cyclus zijn van 21 dagen. Weer zo kort! Volgende ronde toch maar eens ovutesten doen, want ben helemaal niet zeker of ik wel een eisprong heb! Sorry voor mijn geklaag even, maar voel me echt k*t
Ben het ook helemaal met maxerella eens.. Sorry als mijn berichtje over de lijst niet goed over kwam.. Muml, we zijn hier om elkaar te helpen en af en toe te kunnen klagen.. 21 dagen is inderdaad een hele korte cyclus.. Ovu testen zou inderdaad een mooi middel zijn om te kijken of en wanneer je je eindsprong hebt.. Mij gaf het ook heel veel rust.. Hier zo lekker me bed in.. Ben er helemaal klaar mee voor vandaag Liefs, Loes
Voor isa... Er zijn momenten in je leven dat je niet weet welke kant je op moet. Je weet dat je hart je raadgever is, maar je hoort hem niet. De fluisterende woorden zijn niet te verstaan door de harde woorden die je hoofd roept. Je gaat opzoek naar de volume knop, maar die is niet te vinden. Soms heeft het gewoon de tijd nodig om besluiten te kunnen en durven nemen, geef jezelf de tijd. Tegen die tijd zal je de woorden van je hart verstaan, je zal weten welke kant je moet op gaan. Je zal kiezen voor jezelf, maar geef jezelf de tijd. Ik denk aan je lieverd Bekijk bijlage 277420