Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Dankjewel meisje!
    Ja vind het echt zo onwijs rot voor haar ben er echt heel erg van geschrokken en ze is zo goed altijd voor me geweest, stuurde me altijd lieve prive berichten als ik weer ongesteld wat geworden..
    Ik gun het haar echt niet :(

2. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

snel een klein berichtje vanuit mijn bed :)

Vanavond echo gehad. Mijn baarmoeder is de verkeerde kant op gekanteld en we konden dus ook weinig zien. Er was af en toe een gllimp op te vangen van onze kleine beeb. Het is niet erg dat de baarmoeder naar benenden is gekanteld, hij komt vanzelf tegen de ruggenmerg aan en kan dan niet verder waardoor de baarmoeder de goede richting weer op gaat. Ons kleintje zat echt goed verstopt hihi. Hartje wel gehoord! Het `vervelende' is dat ik over 2 weken terug mag komen voor een goede echo met mooie beeld fotos jeej! Nu hebben we ook wel een foto mee hoor. Slaap lekker meiden en tot morgen!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Tiraa, ooh wat vervelend zeg van die vriendin! En snap dat je er niet tegen kan dat roken, bah! En die salami terwijl ze het weet gewoon..

@xxlove, lief van je!!

Ben ook nog steeds in shock over isa, kan er gewoon niet bij dat je dat je "vriendin" aan kan doen!! Spoort niet!! Zo sneu :(

@loes, geeft niks hoor. Het is ook goed om een beetje praktisch te blijven naast het emotionele!
    Ik zit eigenlijk altijd op m'n mobiel mee te lezen dus voor mij is het ook niet echt handig, oef!

4. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Tira wat fijn dat alles goed was bij de echo! Ben benieuwd naar je echo foto'tjes als je ze hebt hihi :)

@Hilse Ja ik ook hoor begrijp het nog steeds niet dat je zoiets kan doen na 7 jaar verkering, en eerst ook nog samen lekker weg op vakantie en een grote kinderwens? Het is onbegrijpelijk :(

Btw heb een leuke foto gevonden.. misschien een ideetje voor sommige'n?
    Als het zo ver is bij ons ga ik dit namelijk wel doen mooi voor in het plakboek ;)

Bekijk bijlage 277423

5. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    haha leuk idee met die foto's!
    ga ik zeker ook doen als ik zwanger ben.. is toch leuk ter nagedachtenis aan je buik!

meiden, ook ik ben me kapot geschrokken door Isa haar verhaal.. laten we hopen dat ze haar dromen snel weer kan waarmaken!

hier verloopt het wachtbankje rustig, k heb wel een rommelige buik en wat krampjes, hoop niet dat dat een voorteken is van een naderende ongesteldheid.. daarnaast zijn mijn borsten erg gevoelig!

maar ach ik ben nu al elke keer door mijn lichaam voor de gek gehouden, dus ik verwacht helemaal niks meer! zwangerschapskwaaltjes lijken gewoon veel te veel op menstruatie kwaaltjes.. dat moeten ze toch eens gaan veranderen! hier kunnen we toch niks mee?

fijne dag meiden!

6. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Merdiq22 Spannend hoor ben heel erg benieuwd! Nog ff een weekje wachten haha.. wat duurt het wachten dan lang he!

Het is hier stil zonder isa... het is net een beetje een leeg gevoel hier, er word hier minder geklets... ik hoop echt dat alles goed mag komen heb gisteren echt veel aan der moeten denken.. heb zelfs voor haar gebeden :)

7. Hilse

Hilse Niet meer actief

Xxlove, echt stil hè nu..
    Iedereen is nog in shock..
    We gaan het wel gezellig oppakken toch met elkaar? Dat had Isa ook gewild!

Heb net een afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling! Maandag 15 oktober om 15:45! Het is in Zwolle, ga samen met een goeie vriendin heen dan! :)

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @xxlove leuk zo met die foto's :) zoiets dergelijks lijkt mij ook erg leuk.
    en idd het lijkt hier stiller. Denk dat iedereen nog aan t verwerken is, ik in ieder geval nog wel beetje.

@mediq vervelend he dat wachtbankje... ik ben er ook goed zat van. wil weten waar aan toe ben. Al heb ik t idee dat wel ongi ga worden, beetje last van me onderbuik.. nog even geduld..

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @hilse leuk!! dat is al wel snel zeg! over twee week al..
    Ik denk dat het jongen word.. maar ja over twee week weet je het dus al.. snel gaat dat dan..

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha oke ben zo benieuwd!! Ja best snel al hè!

11. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Ik kan t verhaal van Isa ook niet bevatten..

Helaas gister toch ongesteld geworden. Netjes met n cyclus van 30 dagen zonder de hormonen.. Ik blijf positief en kijk uit naar ronde 2!

12. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    he jammer dat je ongesteld bent geworden Mayo! altijd balen, maar liever een goede ongesteldheid dan een hele lange cyclus en heel de tijd twijfelen!
    cyclus van 30 dagen is prima toch? niet overdreven lang!

denk dat iedereen idd nog een beetje beduusd is van het nieuws van Isa.. het kwam ook zo uit het niets! We mogen niet vergeten dat zij dit forum ook voor ons heeft gemaakt.. maar het blijft moeilijk om t te bevatten..

13. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja we zijn allemaal nog goed in shock het is ook niet niks heftig hoor!

@hilse Ooh wat leuk zeg spannend!! Ben heel benieuwd duurt niet lang meer is al over 2 weekjes, is vl dan aan het werk?

@Marjo Jammer meisje dat je ongesteld bent geworden nooit leuk, maar je hebt idd een mooi cyclus voor de 1e keer netjes hihi.. en op naar ronde 2 :)

14. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik zie op deze site babykamers voor bij komen PRACHTIG!! Wat mooi!
    Wou dat ik ze kon waar maken, maar dan heb je een grote kamer nodig haha...

Neem maar eens een kijkje :D

Projectnursery / Pinterest

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

@xxlove, ja hij moet dan werken.. Maar met de 20weken echo gaat hij wel mee!:)

@mayo, balen meis!! Op naar de volgende ronde dan maar. Nieuwe kansen!

16. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    hey lieve meiden! :)

xxLove: Leuk he die foto's! :D
    Ik heb ooit in een serie gezien dat een vrouw in de babykamer elke maand een spot op haar had gericht en haar vriend / man dan de schaduw op de muur tekende / schilderde. Kan het moeilijk uitleggen, maar zal er eens een foto van zoeken! Was ook echt heel leuk!!

Mediq Spannend he dat wachtbankje!!
    Haha, die symptomen moeten inderdaad dringend wat minder goed op elkaar lijken ! Haha

Hilse SPANNEND!! :D Zou ook zo snel mogelijk het geslacht willen weten hoor. Hoop je een beetje op iets? :) ( Uiteraard speelt het geen rol en ben je met beide super blij, maar iedereen heeft toch altijd al eens nagedacht ik zou liever eerst een jongen hebben en dan een meisje ofzo.. )

Ik denk dat het een meisje zal worden!!

Mayo Balen ! :( Maar wel goed dat je cyclus gewoon goed is!

Hier vandaag een dagje vrij. Mijn menstruatie is nog steeds niet goed doorgekomen, echt nog bruin en amper een inlegkruisje nodig.. Net of je helemaal op het einde van je menstruatie zit. Hoop dat het niet te lang duurt eer ik echt officieel op rood kan, hoe sneller ik aan de nieuwe ronde kan starten hoe beter. ( Als ik dan toch niet zwanger ben.
    Volgende ronde ovutesten gebruiken want heb echt schrik dat ik geen eitje heb! Hoop dus ook dat ik snel duidelijkheid heb. Want is toch wel wat stress hoor. Zeker omdat ik het zo zo zo graag wil !

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

@muml, hihi ja nou hoop stiekem op een meisje. Maar net wat je zegt, een jochie is ook super hoor!!
    Denk dat je zelf altijd wel een meisje wilt omdat je dat zelf ook bent ofzo :p

18. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hilse: Hihi, ja denk ik ook! Zou ook dolgraag een meisje willen ( speelt geen rol wat er eerst komt, zolang een van mijn kindjes maar een meisje is. Lijkt me heerlijk om alles lekker roos te maken, staartjes, leuke kleertjes, ... :D
    Jou pendels zien er in ieder geval goed uit voor een meisje! :D

19. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @hilse Ooh wel jammer zeg dat hij niet mee kan :( Maar idd vind de 20 weken echo ook belangrijk, fijn dat hij dan wel met je mee kan :)

@MumL Ja leuk he! Echt heel mooi die kamertjes die site is sobiso helemaal geweldig heb er net zo veel foto's net allemaal afgehaald ook voor het fotograferen voor ideeen van liefdes-stelletjes, die ga ik maar eens even na bootsen haha.. :D!
    Wat vervelend zeg dat je zo onzeker bent met de menstuatie of hij nou gaat doorkomen of niet, heb afgelopen keer dit zelf ook gehad, heel weinig en ik heb zelfs 7 dagen lang dit rare bruine afscheiding gehad? Kreeg zelf ook twijfels maarja ik heb altijd maar gedacht dat het dan gewoon een ongi was alleen dan gewoon minder...;)

Ik ga me even douchen & daarna ff lekker stadje in wil even kijken naar een kleedje met van dat zachte witte bontvacht ik krijg van het weekend een klein kindje 4 maand oud die komt hier slapen en die wil ik graaag fotograferen zo leuk :D! & even kijken of ik iets van zo'n haarbandje kan gaan maken met een grote bloem erop en dan doe ik die ook om haar hoofdje heen net zoals bij deze foto zo mooi vind dat!
    Bekijk bijlage 277466

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @xxlove idd leuke babykamers!! hebben nog wel n grote slaapkamer over hihi, dus miss n idee. maar wil denk ik van t kleinste kamertje babykamer van maken en dan later als hij/zij ouder is op de grote kamer..
    super leuk idee zo met dat dekentje e.d!

@hilse, gelukkig kan die wel mee met 20 weken echo:)

@mayo gelukkig wel normale cyclus dus:)

@mumL hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid hebt i.v.m eisprong en alles.. en dat je ongi gauw goed door zet.

Deel Deze Pagina