Ik hoop voor jou meisje dat het niet tussen je oren zit, maar dat je zwanger bent, zal echt heel goed voor je duimen ik gun het je zo! Mijn duimpjes blijven draaien
Hihi thanks girls! Had al wel een babyfoon gekocht in de aanbieding. Ook wel een goeie maar geen beeld. Die maar als reserve eerst!
Oohh dat is jammer zeg! Die dingen zijn best duur maar dan heb je nu dus een super ding camera alles erop haha.. doe je de andere toch mee naar oppas ofzo en anders altijd weer verkopen ! Ik ga nu naar mijn moeder toe, gezellig daar koffie drinken en vanavond maar weer de nachtdienst in, gelukkig laatste dagje & daarna weer 2 dagen school Fijne avond meiden
Even een heel snel berichtje.. Mijn moeder komt zo op de koffie.. Nu zal je misschien gewoon denken o gezellig.. Maar ze komt nooit! Alleen met mijn verjaardag.. Heb ergens het rot gevoel dat er iets niet klopt.. Ik zal verslag komen doen zodra ze weg is.. Liefs, Loes
succes loesje! laten we hopen dat ze gewoon een sociaal bezoekje komt brengen! fijne dienst love! @Hilse! die met camera derin zijn zo gaaf, k heb een keer een hele avond gebiologeerd naar die babyfoon zitten staren omdat ik zo dat kindje in de gaten kon houden! heerlijk!
Loos alarm.. Ze zag in dat er toch wel erg weinig van hun kant kwam en besloot daarom nu en dus wat vaker een bakkie te komen doen.. Pff.. Opgelucht! Had er echt een naar gevoel bij.. Liefs, Loes
Ik heb sins vanochtend pas de eerste echte misselijkheid gehad ik had af en toe wel vlagen maar dit was echt naar.
Wat leuk Hilse dat je hebt gewonnen, lijkt me wel leuk zo een babyfoon met camera. Gelukkig kwam ze gewoon gezellig even bakje doen Loes. @ Hilse, ben erg benieuwd wat het word, het is ook gewoon fijn om het te weten. Kan je lekker gericht inkopen doen.
Heey meiden Ben net thuis en kruip nu zo heerlijk mijn bedje in, heb een lekkere rustige nachtdienst gehad en viel zowat in slaap vannacht op de stoel haha.. ben echt helemaal kapot dus ga nu snel slapen.. ik zou zeggen tot vanmiddag dames
Ik mag vandaag een dagje oefenen ( zo zei mijn leidinggevende het) normaal op de bso maar vandaag een dagje op de baby groep.. Heb er best wel zin in eigenlijk Liefs, Loes
Goeie morgen meiden, Loes, gelukkig dat het niets erg was! Ik zie dat je les geeft, aan welke leeftijd juist? Babygroep lijkt mij heerlijk, maar mag je dat wel als je zwanger bent? Hier is mijn lieve poes terug terecht! Maakte me al erge zorgen, maar gelukkig alles goed!! Ook is mijn ongesteldheid vandaag goed doorgekomen. Als ik het goed heb moet ik dan vandaag de eerste dag van mijn nieuwe cyclus pakken he? Hopelijk mag het de volgende ronde wel gewoon raak zijn! Hoop het zo, duimen jullie?
ah gelukkig Loes! niets ernstigs aan de hand dus.. vind je het fijn dat ze wat vaker langs wil komen enzo? hier alles rustig, straks tentamen maken.. dus moet mijn gedachten even van baby maken naar school verzetten oja, zwangere meiden.. hadden jullie allemaal een bloeding rond je innesteling? ik vraag me af wanneer deze zou zijn als het zeg maar raak is.. zit nu ongeveer 7 DPO.. groetjes!
Goedemorgen dames. Even een kort berichtje van mijn kant. Ben sinds maandagavond enorm verkouden en wat grieperig. Gisteravond en vandaag avonddienst op werk en daarna gelukkig 2 dagen vrij. Maar voel me nu echt verrot . Zit helemaal vol. Straks maar even een hete douche nemen en nog languit op de bank. Gisteravond was het erg rustig op werk, hopelijk vandaag ook weer en kan ik even wat eerder naar huis. Kom morgen even weer reageren!