Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Mediq, ik weet niet precies wanneer ik m heb gehad ivm lange cyclus! Sorry :p

2. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Goedemiddag meiden!

Graag wil ik jullie menig in dit topic

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/390137-tekst-op-t-shirt-jullie-mening.html :p

@loes1990: Veel plezier!

@Muml: Fijn dat je kat weer terecht is! Was ze lang weg?
    Tocht de menstruatie doorgebroken, balen! Maar met volle moed naar een nieuwe ronde!

@Mediq22: Succes met je tentamen. Wat voor tentamen heb je? Om antwoord te geven op je vraag: ik had geen bloeding rond mijn innesteling.

@Corina: Vervelend dat je je zo min voelt, en dan ook nog lange dienst draaien. Ik weet hoe je je voelt.. beterschap.

3. christina89

christina89 Niet meer actief

@tiraa heb even gereageerd op je andere topic, Leuk idee
    zag net pas dat je ook uit frl komt, dat wist ik niet haha

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Tiraa, heb ook gereageerd!

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    tiraa heb ook gereageerd..

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oef, heb best vaak dat m'n buik echt gespannen staat nu sinds een paar dagen.. Harde buik?
    Iemand van de zwangere ervaring?

7. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Omdat ik snel en vaak een blaasontsteking heb, waarschuwde mijn VK voor een blaasontsteking. Een van de symptomen was een harde buik. Pijn bij het plassen hoef je dan niet als zwangere te hebben. Plas je ook vaker/kleine beetjes?

8. Amann

Amann Actief lid

22 jun 2012
    312
    8
    18
    Vrouw
    Zuid holland
    Hmm ik heb het voornamelijk als ik druk ben geweest,of onder de douche vandaan kom.
    Ga je verder wel goed naar de wc??

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Pff had verwacht al ongi te zijn.. maar nog niks.. nog maar verder wachten, miss morgen of overmorgen..
    Voel me ondertussen niet echt lekker maar hou t r op dat griep rond gaat..

10. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muml, ik zit in de kinderopvang dus niet echt les geven.. Ik heb eerder bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb tegen de vijfde ziekte en die heb ik dus ik kan gewoon zonder zorgen mijn werk blijven doen!

Hilse, ik herken wat je zegt heel erg! Een hele harde gespannen buik.. Hij staat bij mij op het lijstje van vragen voor de verloskundige.. Ook geen idee of dit nu harde buiken zijn!? Verder nog iets geks.. Al een paar dagen spierpijn aan de achterkant van mijn rechterbovenbeen en mijn bil.. Echt geen idee hoe ok eraan kom en het gaat ook maar niet weg..

Liefs,

Loes

11. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend hè.. Dat afwachten.. Er heerst inderdaad van alles dus zou het ook op de griep houden..

Liefs,

Loes

12. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Hoi dames! :)

Ik heb ook gereageerd Tira, vind het een heel leuk idee :D. Wel foto laten zien wanneer je hem aan hebt!

Jammer dat er zo veel dames ziekjes zijn :(. Het is dus echt herfst helaas. Hopelijk zijn jullie snel weer lekker fit!

Ik ga vandaag naar mijn vriend toe voor een paar dagen :). Hebben al wat leuke plannen, zaterdag ga ik mijn haar laten knippen en zondag gaan we naar Walibi! (Zal mijn haar na al die achtbanen wel weer niet herkennen ;).) Dus daar heb ik wel zin in :), en voor de rest een beetje rustig aan doen bij mijn vriend en op vrijdag nog naar school.

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Waah echt! Ik heb dat ook een soort spierpijn in m'n bovenbeen achter en m'n bil!! Heel raar gister kon ik er niet van lopen!

14. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ik maar denken dat ik raar was! Hmmm.. Wat zou het zijn? Of zou het er gewoon bij horen?

15. Hilse

Hilse Niet meer actief

Haha! Volgens mij hoort het er wel bij.. Kramp is een algemeen kwaaltje toch? Wel vervelend!

16. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. Hilse

Hilse Niet meer actief

18. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet er maandag heen dus dan vraag ik het dan.. Heb vandaag wel meer last maar heb gister ook lang gewerkt en vandaag ook weer.. Morgen maar drie uurtjes dus dat scheelt..

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Oke dat scheelt! Maar even vragen dan idd!

Pff ik viel bijna flauw net! Heb het ook zo heet ineens!

20. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Wow hilse, maar even rustig aam doen dus

Deel Deze Pagina