Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    Ik hoor t al.. de vragen en de twijfels worden alleen maar erger als jr daadwerkelijk zwanger bent! Toch kijk ik er heel erg naar uit ;)..
    Nog een weekje!!

Hier net tentamen gedaan (t ging over kanker, k studeer geneeskunde) dus ik ga even wat vrolijks doen denk ik!

Houd je rustig hilse! Niet teveel hooi op je vork nemen hoor.. denk om jezelf :)

2. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    wow mediq, geneeskunde gaaf! in welk jaar zit je? vriendinnetje van mij heeft ook een kindje gekregen tussen het afronden van de theorie en coschappen door! pittig maar wel heel leuk!

hier vind het lastig om volop mee te kletsen, aan de ene kant omdat ik nog steeds geschokt ben door de situatie van Isa, aan de andere kant omdat het veel over zwangerschapskwaaltjes gaat (gun het jullie van harte dat is het niet) ik mis de praatjes over wachtbanken, temperaturen, onzekerheid etc.

@bloem meisje waar ben je? heb het idee dat jij ook nog in shock bent?!

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @is begrijp je wel hoor hihi.. komt natuurlijk ook omdat er al zoveel dames zwanger zijn hihi.. en ik ben er voor mezelf achter dat hoe meer ik hier me zorgen over t wachtbankje zet hoe meer gestrest ik ben hihi. En dam dus ook allerlei klachten wat niks is..
    Ondanks dat t wachtbankje altijd te lang duurt hihi, wordt er nu ook gek van en wil weten wanneer nou ongi word omdat echt idee heb dat t vandaag/morgen word

4. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    ja klopt ook wel, toen ik aanhaakte waren er volgens mij maar 3 zwanger...
    naja ik zit dus ook op het wachtbankje en ben halverwege de cyclus gaan temperaturen. waarschijnlijk is mijn ei op dag 18 geweest zegt FF. dinsdag zijn wij 3 jaar getrouwd dus ik hoop dat ik testen tot dan kan uitstellen. :D

5. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Oeh duim voor je is!! Dat zou natuurlijk hartstikke mooi zijn:) hoe zo'n lange luteale fase heb je normaal dan?? Want volgende week woensdag zit je als ik goed heb geteld rond 14 dpo..
    Ach ik denk maar zo voor mij dat als nu niet raak is, is mijn ei n paar dagen voor me verjaardag hoop dat t dan ook geluk brengt hihi..

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    My Ovulation Chart
    Heb je ook ff n linkje naar mijn kaartje..
    Vind wel dat jij op dag 23 n mooie dip hebt, jammer genoeg hoeft t niks te betekenen blijft spannend

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Slim kijk nu pas naar je banner haha.. maar als je nu n cyclus van 28 dagen hebt dan klopt t moment van je eisprong niet of je hebt n hele korte luteale fase..

8. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    zon dip in je temp kan toch ook je innestellingsdip zijn?

ik zit ook op het wachtbankje hoor IS!
    duurt me allemaal veel te lang..
    mijn borsten zijn gespannen en pijnlijk, soms denk ik dat ik ongesteld ben geworden is het gewoon witte afscheiding, mijn darmen rommelen (alsof ik altijd een lege maag heb zeg maar), ik heb sinds lange tijd weer dagen hoofdpijn.. allemaal tekenen die hopelijk echt zijn! want ben zo bang dat mijn lichaam me weer voor gek houdt :(

nog kwaaltjes hier bij de meiden die bijna mogen testen?

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Heb al paar daagjes last van me buik.. en gister na t eten ineens misselijk, maar dat kan ook door rondgaande griep zijn en vandaag ook niet helemaal fit..

10. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    heb dus twee keer een cyclus gehad van 28/29 dagen maar niet getempt. weet dus niet wanneer ik mn ei had en hoe lang mn lf is. mn banner is gebaseerd op basis van een cyclus van 28 dagen. FF zegt nu dat ik een cyclus van 32 dagen heb (gebaseerd op een lf van 14 dagen) dus dat betekent dat ik woensdag zou mogen testen. Ik vind dinsdag wel een mooie en speciale dag!

@Liesje, jouw temp zit ook nog boven de lijn, dus zou ook goed nieuws kunnen zijn, spannend... had je al getest?

@Mediq, jij dus ook op het wachtbankje? hoeveelste ronde is het voor jou? en hoe oud ben je?

vind mn kaartje ook wel mooi, dip op dag 23 zou innesteling kunnen zijn. Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten terwijl ik de vorige maanden van alles heb gehad, van kotsmisselijk tot een opgezette buik wat leek op een zwangerschap van 4 maanden :S
    vaag he. Ik merk nu dat ik 's ochtends echt uit mn bed spring op te kijken of mn temp nog hoog is... haha muts ben ik :D

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @is ik heb vorige maand wel voor nod getest en heeft alleen maar voor n teleurstelling gezorgd. Dus dat doe ik niet meer.. ik wacht zoiezo tot en met zaterdag en misschien nog langer..

12. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meiden ik gun het jullie allemaal zo! Tempen heeft mij nooit duidelijkheid gegeven.. Ovu testen wel.. Mijn duimen blijven draaien voor jullie allemaal! Verder doe ik vanavond helemaal niets meer.. Geloof dat ik iets teveel heb gedaan de afgelopen dagen..

Liefs,

Loes

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Doe maar lekker rustig aan hoor Loes:).. je moet natuurlijk wel voor twee zorgen

14. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier druk druk druk. Heel veel werk voor school op dit moment ( ben dus niet de enige die ook nog wat studeert).

Loes Leuk hoor in de opvang!! Zou ik ook echt heel graag doen!! Ik mag binnekort helemaal les geven aan kleutertjes! ( van 2.5 tot 6 jaar is dat hier in België.

Ooh, jullie worden getest, dat is wel beter. Hier in België blijf je standaard thuis vanaf je weet dat je zwanger bent. ( Als je met kleine kindjes werkt uiteraard)

IS Haha, herken dat zo van uit bed springen om te tempen! Had ik tot enkele dagen ook.. Helaas ongesteld geworden ! :( :(
    Al moet ik zeggen dat mijn ongesteldheid nog steeds niets volledig goed is doorgebroken. Zo lastig!

Ik duim voor je hoor meid! En je hoort wel vaker dat als je anders veel klachten hebt en nu geen dat ze zwanger waren, dus wie weet! :D

Liesje Oh dat zou wel bijzonder zijn! Positief testen op je trouwdag! Duim duim duim!!

Hier mijn menstruatie toch nog niet echt goed doorgebroken. Ondertussen wel erge buikpijn, dus zou normaal wel moeten komen, maar pfft. Wil liever zo snel mogelijk van die duiveltjes vanaf zodat we snel weer kunnen klussen !

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ben hier hoor Is.. Lees met jullie mee!
    Heb niet veel te vertellen en moet gewoon heel erg wennen aan de topic zonder Isa.. :)

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    MumL, je verward me met IS88 hihi..

Bloemm daar ben je weer:)

17. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Dacht ik al! knuf voor jou!! gaat alles wel goed?

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja alles gaat goed hier! Voel me ook weer helemaal fit.
    Ben aan het aftellen naar de echo maandag.
    Lief van je!

19. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    jup geneeskunde Is,
    ik ben 22 jaar en dit is onze 3e ronde.. eigenlijk denk ik eerste echte, want hiervoor was ik echt nog van slag van mijn spiraal..

ik ben nu ook de theorie van mijn opleiding aan het afronden.. voor je co- schappen is toch wel een soort van perfect moment om er even tussen uit te gaan! hopen maar dat het snel lukt dan :D

20. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Klinkt precies zoals die vriendin van mij dat heeft gedaan. Zit je ook in A'dam? en dan deeltijd coschappen?

Deel Deze Pagina