Dat klinkt bekend voor mij! zo zag mijn laatste ''ongesteldheid'' er ook uit.. Door de buikpijn dacht ik ook dat het gewoon was,maar dat bleek uiteindelijk anders. Laten we hopen dat dit voor jou ook zo is!!
Hi meiden! Okee Muml.. k hoor best vaak dat meiden toch ongesteld worden of in ieder geval een soort van ongesteld als ze zwanger zijn.. misschien toch even testen? Ik weet dat het hier nog een beetje te vroeg is voor symptomen, maar mijn god wat ben ik moe zeg! Ik kan wel heel de dag slapen.. de krampen in mijn buik zijn wel weg en me borsten zijn ook wat minder gevoelig .. K hoop t gewoon zo! Nog 6 daagjes, pfffttt
Haaj meiden! Een hoop meiden tegen hun NOD aan zo te lezen.. Mijn duimen draaien voor jullie allemaal! Hier een mega lange nacht geslapen.. 15 uur!! Helaas zijn de klachten er niet minder op geworden.. Zere rug, zere bil alleen het trekkende gevoel in mijn buik is iets minder.. Zo maar even douchen en vanmiddag op het werk zo min mogelijk tillen enzo.. Liefs, Loes
@mumL is idd wel beetje apart.. kan miss van t ontpillen zijn, maar miss ook wel wat anders haha. dat weet je alleen door n test. @loes maar niet te druk maken dan.. idd veel meiden rond nod.. denk dat t voor mij wel over is i.v.m temp van vanmorgen
Ik dacht dat ik weer een beetje was aangekomen maar ben dus weer afgevallen.. In totaal staat de teller nu op - 6 kilo.. En dat terwijl het eten veel beter gaat..
Loes, geeft niks toch? Denk dat je het wel weer inhaalt.. Ik ben benieuwd hoe het bij mij is. Je kunt nl wel duidelijk zien dat ik ben afgevallen!
hmm nog geen teken van ongi hoor meestal voel ik wel wat krampen en dan word het steeds erger en dan komt de ongi.. en nu krampen en daarna niet meer en nog geen ongi zit op mn werk en verveel me dood hahaa
spannend cbella hier ook nog geen duivels *zucht*.. weet ckr dat ze komen i.v.m temp maar dan zul je zien morgen of vanaaf ofzo
@liesje.. aangezien wij niet zo goed hebben geklust ga ik uit dat het er aan komt hoor.. maar dan wel liever zo snel mogelijk zodat ik naar de volgende klusronde kan haha voel wel hier en daar wat steekjes en krampjes maar niet dat ik zag nu komt t zal wel onderweg zijn ahaha
oki haha.. hier is nu duidelijk onderweg. donkere afscheiding.. hoe doen jullie dat eigenlijk? want zal dus in de loop van de avond door zetten, maar is dan vandaag of morgen dag 1?
volgens mij als je vanavond egt rood bloed heb is het nu dag 1 maar als het snachts komt is het morgen dag 1 weet het niet zeker hoor
hihi.. altijd lekker ingewikkel.. miss dat m nu toch alvast als dag 1 reken. want krampen komen er ook weer aan, dus zal wel gauw goed door zetten.. dus maar ff banner aanpassen en kijken wanneer dan nod is. ergens begin november
jha als mijn ongi doorkomt lopen we straks weer een beetje gelijk mn ei komt dan vlak na onze verjaardag dus kunnen we mooi klussen als we jarig zijn hahahha
Haha... Zou leuk zijn. Vind wel beetje jammer dat mijn ei voor mijn verjaardag is haha. Wanneer ben jij jarig? Volgens mij had je al wel gezegd maar weet niet meer hihi.. ik de 21e. Word dan alweer 24
ik en vl zijn 15e jarig we gaan het vieren samen met een vriend die pas jarig is geweest en zijn dochtertje die dan ook jarig is dus 4 in 1 hahaha baal wel elke keer dat mn ei komt als vl nachtdienst heeft grrr dan is de kluszin toch wat minder en niet alleen van mijn kant haha hij is ook bekaf als hij thuis komt en ik ben dan half slaapdronken whahha mjha we zullen het zien he mezelf maar is inpakken voor hem wie weet helpt het
Volgens is het zo dat als je menstruatie pas na 18 uur echt door zet is de eerste dag van je cyclus de dag erna zeg maar.. Zoiets heb ik in de boeken hier gelezen
Haha ja das n idee.. leuk pakpapier om je heen en strik erop.. zie t al helemaal voor me hahaha.. geeft wel grappig beeld