Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Dat ik positief testen heb ik die maand amper aan zwanger worden gedacht ik deed de test ook eigelijk voor de grap 4 dagen voor nod met aavondurine
    was er ook die maand amper mee bezig was druk met andere dingen was ook echt een verassing voelde ook niks.

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Staat trouwens dat hoop dat deze ronde raak is maar das denk ik gevalletje typen op auto piloot. Want heb sinds eind van de middag donker verlies en zit nu beetje roze bij.. dus de hoop is meer op volgende ronde:p..
    Ben zo heerlijk vaag en niet oplettend vandaag haha.

3. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Even weer wat pagina's terug moeten lezen!
    @ Isa: Fijn dat het iets beter gaat!!

Ik ben nog steeds ongesteld en aardig ook! Ik ben er niet echt lekker van. Hopelijk is het snel over! Wil deze ronde beginnen met ovulatie testen..

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    He balen mayo.. hopelijk knap je gauw n beetje op.. heb je t vaker dat je r niet lekker bij bent? Want griep gaat ook rond, zelf ook nog steeds beetje last van. Ben absoluut niet ziek, maar ook niet helemaal mezelf.
    Spannend dat je nu ook gaat beginnen met ovutesten:) hopelijk mag t gauw raak zijn

5. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Eigenlijk is dit de eerste keer sinds ik begonnen ben met de pil dat mijn ongi zo heftig is! Ik verlies best aardig wat en daardoor ben ik vaak 's ochtends duizelig en niet lekker.
    Ja, heb ze vanavond bestelt via zwanger en kids :) Ben alleen aan het het rondkijken wanneer ik nou moet testen.
    Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn!!

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Oké.. dus voor t eerst eigenlijk beetje n normale menstruatie als zo begrijp.. miss beetje ijzer tekort ofzo.. kan je ook duizelig van zijn.. hoop dat gauw over is..
    Ja hoop zelf ook dat gauw raak is, komende maand heb ik aantal dagen voor mijn verjaardag ei dus moet wel geluk brengen haha..

7. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Oohh kijk aan! Dat komt dus helemaal goed en een perfect verjaardagscadeau? :D

8. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Nou meiden, hier dan maar weer een berichtje van mij in ons topic :) Van mijn banner klopt niks denk ik.. of misschien ook wel? Ik weet het even niet door die positieve ovulatietesten op twee momenten.. heel vreemd.

Waar is iedereen gebleven?! Bloem, Wonderwensje, Roosje, Corina en Luffy ik hoop jullie hier snel weer te spreken hoor lieverds.

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ja zou leuk zijn:D:D zal ook wel tegen me vriend zeggen dan:p je moet je naar even opofferen als je me n goedkoop maar super kado wil geven haha!! Als t nu zeg weet ie t vast niet meer..
    Hadden ook zoiets van als nu wel raak was, was t ook n verjaardagskado geweest soort van.. dan had ik t denk ik rond mijn verjaardag aan mn ouders verteld, omdat t dan toch niet stil kan houden haha..

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Isa, volgens mij zij de meiden nog in shock.. misschien n oproep doen bij opsporing verzocht:D

11. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    Ik zou zoiets ook vertellen en anders ziet mams wel aan me dat er iets is hihi

12. Isabel Olivia

.......................................... Bekijk bijlage 278106

.................................................

Bekijk bijlage 278107 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN Bekijk bijlage 278107
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 1, eerste kindje NOD op: 29 september
    - Liesje88 (23 jaar) Ronde 4 na VMK, eerste kindje NOD op: 4 oktober
    - CBella (21 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 4 oktober
    - MumL (20 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 oktober
    - IS88 (24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 oktober
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 5 na MK, eerste kindje NOD op: 9 oktober
    - Mediq22 (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 11 oktober
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 20 oktober
    - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober
    - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober
    - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: ?

♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)
    - Maulona (22 jaar)
    - Ann87 (25 jaar)

Bekijk bijlage 278107 ZWANGER Bekijk bijlage 278107
    - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - ♥ Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Loes1990: 8 oktober - Controle verloskundige
    - Bloemmm: 8 oktober - Termijnecho
    - Wolfje89: 8 oktober - Intake verloskundige
    - Tiraa: 9 oktober - Controle verloskundige
    - Luffy90: 10 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Bloemmm: 18 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo
    - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige
    - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige
    - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige
    - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige
    - Luffy90: 30 oktober - 20 weken echo
    - Bloemmm: 30 oktober - Controle verloskundige
    - Hilse: 8 november - 20 weken echo
    - Corina1989: 15 november - 20 weken echo
    - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta

Bekijk bijlage 278107 BEVALLEN Bekijk bijlage 278107

Ik heb weer even de meiden die langer dan een maand niet aanwezig zijn geweest van de lijst gehaald.. Zijn er nog nieuwe afspraken voor de zwangere dames? :)

Ik zag dat er een paar meiden ongesteld zijn geworden.. balen :( hoop voor jullie voor volgende maand beter nieuws! Wat is jullie nieuwe NOD?

13. Isabel Olivia

Bekijk bijlage 278108 Bekijk bijlage 278108 Bekijk bijlage 278108 Bekijk bijlage 278108 Bekijk bijlage 278108 Bekijk bijlage 278108
    ...de juiste woorden heb ik hier niet voor :)

14. Isabel Olivia

Ik heb verder niet goed teruggelezen meiden, ben heel erg moe ga lekker slapen nu :) Lees vanaf nu weer bij....

Liefs X

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Heey meiden!

Sorry vandaag nog niet gereageerd, had een drukke dag vandaag pff ben nu ook doodop en ga zo slapen!

Heb de dokter vandaag gebeld. Ik kan morgen gelijk terrecht gelukkig maar de pijn is er nog steeds man wat zeer :(
    Ben idd bang dat het ook PCOS is want daar heb ik zelf ook al aangedacht, ik hoop het natuurlijk niet, maar we zullen zien, ben erg zenuwachtig voor morgen hoop echt dat alles goed is...
    Vl is weer terug uit den Haag die gaat morgen met me mee naar de dokter toe ;)

16. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    @Isaa Meid wat is het fijn om weer iets van jou te horen wat ben ik blij! Hoe is het met je?
    Ik heb je als het goed is toegevoegd, maar ik snap er eerlijk gezegd niet veel van... en ik kan jou berichtje ook nergens lezen? Waar heb je die geplaatst kun je me anders een linkje geven?
    Ben echt heel blij dat je er weer bent? Ga je weer lekker mee doen in ons/jou topic? We kunnen echt niet zonder je hoor!!

Dikke kus, xxxxxxxx

17. Yasminn

Yasminn Fanatiek lid

27 jun 2012
    1.121
    0
    36
    Jeeujj Isa is terug. Ben blij dat je er weer bent :). Topic is weer compleet Hihihihi.

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Love, fijn dat je vandaag al terecht kan en dat vriendlief ook mer kan:)

Isa fijn dat je dr weer bent:) en om je vraag te beantwoorden, mijn nieuwe nod is 5 november..

19. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Liesje: Opsporing gezocht :D. Lol, moest even lachen haha.

Ik leef nog :D.

Beetje druk met werk. Ik werk 24uur per week, maar het is deze maand beetje oneerlijk verdeeld. Heb net 3 dagen gewerkt. Nu 2 vrij en dan weer 4 werken. En dat is met mijn contract best veel :$. Werk ook met reden niet fulltime, dat ga ik niet volhouden.

En ik ben ook niet fit. Verkouden... En sinds vannacht begonnen te hoesten, bah. Hopen dat het snel weer over is.

En tja, ben ook veel bezig met de verkoop van mijn paard. Heb van iemand een leuke reactie en wrs komt zij volgende week langs. En dan gelijk met trailer omdat ze een eind weg woont. Zie er wel tegenop hoor :(.
    Dus al met al, even met andere dingen bezig op moment...

Maar Isabel echt fijn dat je er weer bent :). We misten je gelijk al!!

20. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Succes bij de HA vandaag!! Hopelijk kan hij er achter komen wat het is en onderneemt hij actie. Ben erg benieuwd.

Deel Deze Pagina