Jonge wannabe & soon to be mama's - Deel 3

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Isabel Olivia, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Ja nogal.

Ziek geweest de gehele week, voel me nog niet helemaal top. En gister de sleutels van ons nieuwe huis gekregen! Nu druk bezig met slopen en daarna weer opbouwen... Vandaag weg geweest voor een keuken, en ook nog geslaagd :)

En hoe gaat het met jou?:)

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Idd lekker druk dus:) balen dat je zo ziek bent geweest..

Ja hier zn gangetje.. nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maar merk dat deze ronde veel rustiger ingaan, onbekend terrein voor mij haha. Hier sinds gister af en toe beetje hoofdpijn maar met n paracetamolletje kom ik de dag wel door:)

3. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Fijn juist om rustig de ronde in te gaan. Dat heb ik toen ook gedaan.. met onderstaand resultaat! Hopen maar dat dit dé ronde wordt!

Vervelend, hoofdpijn. Dat kan je zo belemmeren in je dagelijkse dingen. Ik heb nog steeds last van ochtendmisselijkheid, ik slik nu 1 en soms 2 keer medicatie er voor. De misselijkheid belemmert mij echt in mijn doen en laten. Verschrikkelijk. Daarnaast ook nog een griepje/erge verkoudheid onder de leden gehad. Pff...
    En gister tijdens het niezen, een onwijs pijnlijke/zeurderige steek van 5/6 seconden onder in mijn buik! Man man, wat deed dat pijn.. en gelijk slaat de angst toe! Gelukkig dinsdag al naar de VK. Hopen dat we even het hartje kunnen horen aangezien de beeb zo ver onder schaambeen ligt dat we met de dopler thuis niets kunnen vinden.

@Corine, vervelend! Succes bij de dokterswacht!
    @Hilse, prachtige kamer :D

4. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na flinke file aangekomen in assen.. Klaar voor het feestje.. Hotel zag er goed uit.. Wel lekker me eigen kussen meegenomen..

Liefs,

Loes

5. Hilse

Hilse Niet meer actief

Loes, veel plezier. Lang in de file gestaan? Fijn je eigen kussen!

Hier een fotootje van m'n boxkleed die ik gekregen heb van vriendin:D
    http://i.imgur.com/TVol1.jpg

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @tiraa hoop dat t bij ons ook zo'n resultaat mag geven:).. zijn veel dingen die geluk kunnen brengen deze ronde, ei rond mn verjaardag, heb gratis ovulatietesten gekregen van iemand die de eerste ronde toen ze ze gebruikte gelijk zwanger was en nu ook nog t bewijs van jou dat n relaxte ronde resultaat kan leveren:):)

@Loes balen altijd files, heb er zo'n hekel aan. En ik neem ook altijd eigen kussen mee, ligt altijd lekkerder en voor sommige kussens ben ik allergisch..

@hilse super schattig kleed! Zo leuk dat lieveheersbeestje

7. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Hoi meiden! Weer even een berichtje van mij..

Voel me goed beroerd :( last van m'n maag, dus ben nog steeds wakker! Ga maar even reageren op jullie.

8. Isabel Olivia

Sucuk is Turkse worst, heel lekker :D En Ayran is een soort yoghurt drankje, ook Turks :)

Alsnog knap hoor! En super leuk om over na te denken inderdaad :D Haha alleen maar leuk om achteraf te zien of de bakerpraatjes het goed hadden of niet... ben benieuwd hoor meid.

Moet zeggen dat mijn gevoel bij jou nog steeds niet duidelijk is haha. Eerst jongen, en nu weet ik het ECHT niet! :)

Goed dat je op je strepen bent gaan staan hoor! Dat is soms echt even nodig.. en HEEL erg fijn dat je nu een doorverwijzing hebt ;) Hopelijk komt daar uit lieve meid! Dan weten jullie waar je aan toe bent! Mag ook wel na zo'n tijd!

Ik zou het ook niet weten! Afwachten.. meer dan dat kan ik niet doen :p Komt wel goed!!

Mijn vriend is Turks haha. En jij? :D Snap trouwens dat je hem mist hoor, is toch heerlijk om dan weer lekker samen te kunnen slapen hihi.

En hoe staat er nu voor? Geen bloed of bruinverlies meer gehad?

Lief dat je het vraagt meis :) Gaat oke hier! En hoe is het met jou?

We lopen nu volgens mij officieel gelijk... haha leuk!

Ik ga het voor je aanpassen :)

Wat spannend meis :D Zoals je weet ben ik weer trouw van de partij met duimen duimen duimen tot ik erbij neer val haha! Hoop het zo!!

Lief van je!

Kan ook iets anders betekenen hoor :D herken het namelijk wel! Ik blijf in ieder geval door duimen voor je!

Zal het voor je aanpassen! En obstipatie is erg rot, hopelijk gaat het gauw weer beter met je!

Wel "spannend" trouwens die echo!

Super leuk :D!! Het begin is er!

Beterschap! En gefeliciteerd met de sleutels haha :D Maakt het heerlijk officieel allemaal!

Ben benieuwd naar het eind resultaat!

9. Isabel Olivia

.......................................... Bekijk bijlage 278486

.................................................

Bekijk bijlage 278487 PROBEREN ZWANGER TE RAKEN Bekijk bijlage 278487
    - MumL (20 jaar) Ronde 5, eerste kindje NOD op: 6 oktober
    - IS88 (24 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 7 oktober
    - Christina89 (23 jaar) Ronde 5 na MK, eerste kindje NOD op: 9 oktober
    - Mediq22 (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 11 oktober
    - Isabel Olivia (22 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 21 oktober
    - Smnee (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 21 oktober
    - xxlove06 (20 jaar) Ronde 12, eerste kindje NOD op: 25 oktober
    - Yasminn (23 jaar) Ronde 3, eerste kindje NOD op: 25 oktober
    - Mayo1990 (22 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: 29 oktober
    - Liesje88 (23 jaar) Ronde 5 na VMK, eerste kindje NOD op: 5 november
    - CBella (21 jaar) Ronde 4, eerste kindje NOD op: 5 november
    - Sophia89 (23 jaar) Ronde 2, eerste kindje NOD op: ?

♥ NOG NIET BEZIG MET ZWANGER RAKEN ♥
    - Maxellera (20 jaar)
    - GwoonAn (22 jaar)
    - Maulona (22 jaar)
    - Ann87 (25 jaar)

Bekijk bijlage 278487 ZWANGER Bekijk bijlage 278487
    - ♥ Amann (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 december 2012 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ YoungMama (19 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 1 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ Dinges89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 januari 2013 In verwachting van een: ZOON
    - ♥ Roosje24 (25 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 26 januari 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - ♥ Wonderwensje (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 2 maart 2013 In verwachting van een: DOCHTER
    - ♥ Luffy90 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Hilse (20 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 30 maart 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Corina1989 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 3 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Bloemmm (23 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Loes1990 (22 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 16 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Tiraa (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 april 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing
    - ♥ Wolfje89 (23 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 mei 2013 In verwachting van een: Zoon/Dochter/Verrassing

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Loes1990: 8 oktober - Controle verloskundige
    - Bloemmm: 8 oktober - Termijnecho
    - Wolfje89: 8 oktober - Intake verloskundige
    - Tiraa: 9 oktober - Controle verloskundige
    - Luffy90: 10 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Hilse: 15 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Bloemmm: 18 oktober - Echo geslachtsbepaling
    - Wonderwensje: 22 oktober - 20 weken echo
    - Roosje24: 22 oktober - Controle verloskundige
    - Corina1989: 22 oktober - Controle verloskundige
    - Hilse: 24 oktober - Controle verloskundige
    - Wonderwensje: 26 oktober - Controle verloskundige
    - Bloemmm: 30 oktober - Controle verloskundige
    - Luffy90: 1 november - 20 weken echo
    - Hilse: 8 november - 20 weken echo
    - Corina1989: 8 november - 20 weken echo
    - Roosje24: 3 december - Echo controle placenta

Bekijk bijlage 278487 BEVALLEN Bekijk bijlage 278487

Mayo, heb je NOD aangepast. Corina jouw afspraak is ook aangepast!

10. Isabel Olivia

Er zijn nog helemaal geen juni mama's! :( Vind dat het zwanger lijstje wel weer aangevuld mag worden!!

Ik ga proberen te slapen.. pff wat een tijd haha. 4 uur.... Morgen lekker uitslapen!

11. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

29 aug 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Goeie morgen! Het is weer zondag en ik ga zo vertrekken richting mn oma om kermis te vieren..
    Manlief gaat naar Twente - AZ dus die gaat niet mee :(
    Fijne dag iedereen! :D

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Isabel, ja idd!! Hihi

@mayo, veel plezier bij oma!

Hier beetje in huis bezig vandaag. Wasjes draaien en kamertje bewonderen :p

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @mayo veel plezier

@hilse goed bezig dus vandaag

Hier t voornemen om de keuken uit te soppen...

14. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

Ik hoop ook echt dat de dingen geluk mogen brengen! :D

Veel plezier bij oma!

@hier: Weer last van ontzettend rot ochtendmisselijkheid. Gelukkig was man lief nog thuis en heeft het opgeruimd en voor mij een glas verse sinaasappelsap gemaakt. Hij is weer in het huis bezig met slopen, en ik maar weer aan de huiswerk..

15. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou meiden, mijn temp is gedaald en ik zie al wat spotting. Vrees het ergste...

Ben er best verdrietig van :(

16. Tiraa

Tiraa Niet meer actief

@IS88: Aaah, nee toch! :) balen meid. Maar weer opnieuw naar een volgende ronde *digiknuf*

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @IS he balen meid:( hopelijk brengt de volgende ronde ons allemaal wat meer geluk.

18. christina89

christina89 Niet meer actief

is88 hier precies het zelfde, dikke digiknuff

19. Mediq22

Mediq22 Actief lid

14 sep 2012
    282
    0
    0
    He verdorie Is88, wat balen zeg :(.. dikke knuffel vanaf hier!

20. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmm vreemd... drie druppels bloed en nu niets... wel alle pms klachten bloed sjagrijnig, lage rugpijn, buikpijn. hoop eigenlijk dat het wel snel doorbreekt want dit is ook niet heel relaxed.

sorry voor de klaagstemming :(

@christina voor jou een hele dikke knuffel. als ik jouw banner zie realiseer me dat ik niet moet klagen... gun het jou ook heel erg!!

Deel Deze Pagina